Of andere kleding, haha. Of even 2 paar schoenen.
Heb nu ergens anders een broek besteld, hoop dat die wel voldoet.
Ik ga voor je duimen. Of bidden tot de fashion goden haha.
Duim dan ook even dat de schoenen mooi zijn.
Wow. En bedankt.
Watttttt dit kan echt niet
Wow dit is echt heel bekrompen en onbeschoft
Vroeger kon je altijd raampjes open doen, dus het zal wel meevallen met de takken.
Had net zoān zin ineens om Mama Mia te kijken, en nu doet precies de internet verbinding van mijn tv het niet meer
Ik heb afgesproken met vriendinnen, maar nu ik op de bank lig heb ik eigenlijk meer zin om te blijven ligen⦠Maar ik moet wel echt even gaan. Een vriendin is weer in Nederland na een aantal maanden in het buitenland te zijn geweest dus wel leuk om haar even te zien! Ik blijf wel niet zo lang ofzo. Oke goed verhaal dit.
Hahahha ik ga helemaal stuk! Dit had ik nodig!
Dan heb je wel garantie nog toch?
Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en zondag ga ik voor een maandje op vakantie yessshhhhhhhhh
In de spiegel zit je jezelf in spiegelbeeld. Aan dat beeld ben je gewend. Als je jezelf op de foto ziet, is dat vervolgens heel raar.
Verwacht je dan dat hij dat ooit toe gaat geven?
Fucking hell ik ben nog steeds beroerd van die stomme verstandskiezen. Het wordt steeds erger lijkt wel. Hoofdpijn, koorts, slap, draaierig. Ik moet steeds dutjes doen om überhaupt een beetje te functioneren.
Koorts lijkt me niet de bedoeling? Misschien even bellen? Straks heb je een ontsteking
Ik heb een vriendin en die is nu al vijf jaar een beetje zoekende in haar leven. Meerdere studies begonnen en gestopt, meerder baantjes gehad. Telkens een ander plan. Momenteel gaat ze een keer in de twee weken naar school. Daarnaast twee dagen stage en een paar halve dagen werken. Allemaal prima, judge ik normaal niet over.
Maar elk dag zie ik dan bijvoorbeeld een snapchat: mag ik 100 uur slapen? Doodmoe. Blabla.
Nu heb ik deze week echt al vijftig uur gewerkt (onderwijs, dus geen overuren uitbetaald of iets met compensatie). Ik ben voor het eerst mentor, ik heb allerlei leerlingen met problemen waardoor slagen nog maar de vraag is, stages moeten worden afgekapt, oudergesprekken ingepland, ik geef allerlei examenvakken en die examens komen er aan ⦠Dan moet ik nog ± 50 uur nakijken en dan nog herkansers. Kortom: zit echt helemaal vol met werk. En ook met stress. Want het is nogal een verantwoordelijkheid.
Nu heb ik morgen ook nog ja gezegd op de vraag of ik op het werk van die vriendin kan uithelpen. Ik moet van 11 tot 18 buiten werken dus. Ik zei net dat ik daar spijt van had aangezien ik nu zulke drukken weken heb (heb al zolang geleden ja gezegd dat ik het niet had overzien) en het morgen zo warm wordt.
Zegt ze ook nog: ach je hoeft niet lang toch. Wordt leuk.
Dan denk ik echt mens je bent compleet de realiteit uit het oog verloren de afgelopen vijf jaar. Na vijftig uur werken in vijf dagen is een bijbaan op zaterdag van 11 tot 18 niet LEUK en wel LANG. En ja ik heb er zelf voor gekozen dus ik kom ook gewoon. Alleen zij is van 1/4 van wat ik doe al doodmoe dus een beetje begrip was wel fijn geweest.
Oke lucht op dit.
Naar Vietnam met mijn vriend zo leuk om de bakpack weer van zolder te halen, instant vakantiegevoel als ik dat ding in mijn handen heb!
ļø
En btw aan iedereen die dit leest: tips over plekken/eten/hotels etc zijn welkomš
In de folder die ik heb meegekregen staat dat je wel koorts kan krijgen en dat je pas hoeft te bellen als het langer dan drie dagen aanhoudt of als het hoger is dan 39 graden (en dat is het niet, tussen 38 en 39 in). Dusss ik kijk even aan hoe het morgen gaat. Hoop dat het snel weggaat iig. Helemaal klaar mee.