Daarom, lekker opsturen. Dan kun je het zelf ook niet verprutsen! (Niet dat ik je zo inschat, maar kan altijd)
Update: ik vertrok op kantoor om 17:30 dus ben al ruim 3 uur onderweg. Ik heb ongeveer 45 kilometer afgelegd.
Kan je geloven dat het Belgische openbaar vervoer durft op te roepen om massaal op mandaag het OV te nemen ipv de auto?
Nee dankje rot op
Edit: oh ja ik moet heeul dringend plassen
@boemboem irritant zeg. Zou je er iets van durven zeggen? Soms helpt het om je gevoel te uiten en dan komt ze misschien weer met beide benen op de grond terecht.
We hebben vandaag ons samenlevingscontract en alle andere officiële dingen voor ons huis getekend en iedereen vraagt “ohhh leuk gaan jullie dit nog vieren vanavond?!”
Is dat een ding dan…?
Ik heb zojuist een instastory geplaatst waarop ik praat en vind het doodeng, ik ben hier te onzeker voor mensen. Heb echt respect voor @Jeg en andere die dit dagelijks doen. Wil hem eigenlijk verwijderen.
Haha, nee joh. Toen we getekend hadden voor onze hypotheek ben ik daarna gewoon weer aan het werk gegaan.
Ik stuur je net een heel nietszeggend hartje op insta en bedenk me net dat je helemaal niet weet wie ik ben haha, dat is misschien een beetje eng. Maar ik ben heel trots op je dat je je zo kwetsbaar op stelt <3
Ik heb vanavond voor het eerst nachtdienst op een andere afdeling, daar beginnen ze een uur eerder, en nu zit ik de hele avond op het puntje van m’n stoel omdat ik bang ben dat ik te laat kom, zo irritant
Haha vond het ook eng in het begin maar vond de insta storys van @jeg en @anon98052296 zo leuk dat ik nu denk ah fack it.
Lief!!!
Ja dat gevoel ken ik heel goed haha. Ik ben dan echt trots op mezelf? Ik heb dat wel echt sinds ik ben gaan sparen. Dan laat ik altijd even m’n rekening aan mijn vriend zien om te laten zien hoeveel het is en hij kan zeggen: wow wat veel Dit voelt als een biecht haha.
Heb ik jou op insta?
Geen idee ik pb je wel even.
Vraagje! Ik heb de app gedownload, maar hoe werkt het dan? Ga je naar de desbetreffende zaak en zeg je dat je eten via TGTG op komt halen? En hoe groot is de ‘magic box’ waar ze het in de app over hebben? Of verschilt dat per bedrijf?
Ik moest even googlen wat obus was, maar holy fuck wat bizar!
Eens in de zoveel tijd zijn ze bij de etos of kruidvat in de aanbieding en dan sla ik altijd in!
Ah thanks! Ik zag daar steeds alleen dat andere merk in de aanbieding (kan er nu even niet op komen), maar dan houd ik het in de gaten
Edit: Gum dus
Ik ben steeds lichtelijk teleurgesteld dat ik onderaan de pagina niet naar een volgende kan… Moet echt afkicken van de oude functionaliteiten
Ik kwam de buurman onderweg tegen en hij had me gemist. Toen stelde hij voor om weer pannekoeken voor me te maken. Nu hebben mijn vriend en ik ruim een uur bij de buurman gezeten en pannekoeken gegeten en bier gedronken. Hij praat nogal slecht nederlands, maar zijn verhalen klonken grappig ookal wist ik niet waar het over ging. Jammer dat we allebei hier tijdelijk wonen, had graag mijn buurman met me mee verhuisd.
Klinkt misschien stom, maar gewoon even voelen dat jij je zo voelt. Ik merk bij mezelf als ik dat toelaat, dat het dan een soort van wegtrekt.