Jeetje ik wist helemaal niet dat er nog veel waren! En ze zien er ook niet echt uit zoals je zou verwachten.
Bij ons in de supermarkt hebben ze vaak ook wel kleinere doosjes, en anders even bij een andere supermarkt kijken als er nog een andere in de buurt is
Een schoenendoos vragen bij een schoenenzaak!
Doe ik ook! Er was een plek waar een soort gaatje zat omdat die haartjes niet meer teruggroeiden en daar zitten nu kleine haartjes, ik doe het nu ongeveer een maand.
Toen ik gister mijn loon + vakantiegeld gestort kreeg heb ik daarvan een screenshot gemaakt en naar vrienden gestuurd met de tekst: ik ben rijk. Voelde echt veel te goed.
Niet alleen gedurende de week. Vodafone probeert me al twee maanden anoniem te bellen en ik weet dat ze het zijn en ik heb er gewoon geen zin in. Want dan moet ik nadenken en te veel moeite. Het lijkt ook nog niet alsof ze op gaan geven ofzo, al ik naar de frequentie kijk.
Btw fijn dat jij hier ook bent!
Ik ben pas een uur lid van dit forum en vind het nu al geweldig dat ik overal awards voor krijg haha
Hoe komt het dan?
Ik kan niet slapen door spelende/gillende kinderen⦠het is fucking half 12!!! Ze klinken niet ouder dan 8-10, wtf.
Wat is een obus
Volgens mij een granaat/munitie
Dat is helemaal aan jezelf toch. Voor sommigen is een samenlevingscontract gewoon een administratieve handeling, voor anderen is het gelijk aan trouwen. (Dit laatste eigenlijk vooral vaak als ze nooit van plan zijn te trouwen.)
Even een leuk klein feitje : het is kapot heet.
Ik heb geen airco in mijn kasteel. En ik zit ook nog in het torenkamertje.
Mag ik op het dak? Mag ik op het dak?
Ah ik heb echt zulke lieve en leuke vriendinnen⤠We zijn met een groep van 11 en zien elkaar echt maar 1x per jaar allemaal samen. In groepjes zien we elkaar ook niet vaak, maar als we afspreken is het altijd zo fijn! Ik hou echt van ze!
En morgen fijn afspreken met 2 andere hele lieve vriendinnenš. Ik heb echt even zoān momentje dat ik zo blij ben met de mensen om me heen!
Als die prins maar niet net zo wit is als de veenmol vind ik het helemaal prima.
Ik was een slaapmeditatie aan het doen, ik viel bijna in slaap⦠knijpt mān vriend hard in mān kont.
Weg slaap.
Ugh ik ben over drie kwartier pas thuis en heb nog maar 1%
Omg same. En ik ben nog omgeven door toppers. Iāve seen hell and it looks pink