Hoi, ik heb me ook hier aangemeld omdat ik toch merkte dat ik veel forummers miste.
Ik weet alleen niet of ik 2 fora volhoud maar we zien wel.
Ik snap het alleen nog niet :’)
Ahhh wat een domper! haha wel goed verhaal dit. Later. Voor je kleinkinderen.
Die keer dat je de grens overging naar Argentinie haha
Ooooh dat was het! Nog nooit zoveel lelijke roze outfits gezien!
Heb stiekem wel wat fotos gemaakt, want t had wel wat zo’n hele roze trein
Ik heb even een situatie waarvan ik me afvraag wat jullie zouden doen. Ik woon in een huurappartement, in het contract staat dat huisdieren verboden zijn. Makelaar zei dat het wel toegestaan zou zijn en dat een gewoon een standaard format gebruikt was, zo stonden er ook regels over CV ketel in etc terwijl er geen CV ketel hangt. Andere bewoners in hetzelfde complex hebben honden/katten/cavia’s. Nu wil ik heel erg graag een hond, alles uitgezocht en geregeld en ook de huisbaas gebeld, maar hij wil absoluut geen ‘nieuwe beesten’, bij anderen ziet hij huidige dieren door de vingers maar nieuwe wil hij niet hebben. Ik baal dus super erg, in mijn omgeving krijg ik reacties van ja boeiend gewoon doen, hij komt toch nooit bij je thuis en je woont daar toch niet voor eeuwig en dan laat je een leuke hond die je jaaaren hebt schieten… en ook reacties dat ik het gewoon niet netjes had moeten vragen maar gewoon had moeten doen. Kom misschien echt dom over zo maar ik heb er echt een paar tranen om gelaten, overweeg om nog een keer met hem te gaan praten maar daar schiet ik denk ik niks mee op. Heeft iemand hier misschien advies of ervaring mee?
Is er iemand wakker die ik mag bellen? Ik moet een heel stuk alleen fietsen en het is hier donker en mist en ik zie er tegenop dan voel ik me minder alleen
Heb ook geen lampen ben kapot bang
Ik heb net mijn relatie beëindigd. Het was zo vreselijk. Ik wist niet dat iemand zo kon instorten. Ik ben oprecht bang dat hij zichzelf wat aandoet.
Ik kon gelukkig met iemand bellen, super bedankt voor je aanbod
Hahah ja ik vroeg me dus al af waarom iedereen er zo roze uit zag!
Wow. Ik had echt een kut nachtmerrie. Het is ook te warm in mijn slaapkamer.
Waarom eet ik zoveel
Ga nu maar douchen en slapen
Ahhh wat super klote. Was het heel onverwacht?
Heel veel sterkte! Dikke knuffel!
Ja je betaalt in de app, en dan krijg je een bon te zien. Op aangegeven tijd ga je naar die winjel en laat je die bon op je telefoon aan de medewerker zien. En wat je precies krijgt hangt af van winkel en dag!
Jaaa leuk hoi!
Al een uur klaarwakker op mijn vrije zaterdag… Zo stom!
Late reactie, maar fijn inderdaad dat jullie niet meer samenwerken dan, lijkt me echt irritant als je zulke mensen in je team hebt zitten zeg. Voelt ook niet echt veilig oid.
Ah wat rot! Heel veel sterkte
Haha neeeee
M’n vriend kwam soms ook binnen als ik zo’n meditatie deed en dan zei hij keihard: SLAAP JE?
Ik slaap een nachtje bij mijn moeder en mis mijn eigen huis.
Ff lekker 11 uur achter elkaar geslapen
En dan uitgerust wakker worden, heerlijk.
Nu maar eens plannen maken voor het weekend… er is niemand die kan afspreken, had ik al gevraagd…