Vandaag is nu al een kutdag
Terwijl ik vandaag kan uitslapen ben ik al om half 8 wakker (met maar 5 uur slaap in totaal). Vroeger lachte ik mijn ouders hier door uit
Ik weer niet precies hoe lang je gaat en wat jullie plan is, maar als je naar het noorden gaat: ga naar Ha Giang en doe de scooterloop van drie dagen. Zoooo super vet en mooi! Sowieso vond ik het noorden veel mooier dan het zuiden. Ho Chi Minh bv. was ik blij dat we daar snel weg waren. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Hoi An is wel een super leuk, schattig plaatsje. Wij hebben daar fietsen gehuurd en zijn zelf gaan fietsen. Prima te doen. In ieder geval heel veel plezier! Oja, als je naar Hue gaat is het abandoned waterpark ook wel leuk om even heen te gaan.
Ik ga nu hardlopen, maar het is al 20 graden. Dit was niet zoān goed idee
@Evi Sterkte!
Pfff ik moet straks de hele middag werken met deze hitte. Ik vraag me af of er vandaag veel mensen gaan shoppen, met dit weer⦠Vooral omdat hier in de omgeving nu ook Emporium is, zullen ook veel mensen zijn. Dus het zal wel weer rustig worden. Is zo saai dan!
Ja dat inderdaad! Maar waarom zit ineens ook mn haar plat, heb ik een bolle kop, rare lach hahaha
Hahah zwemporium, goeie!
OkĆ© thanks! En is het altijd de moeite en euroās waard? Of krijg je soms voor 4 euro maar 2 croissants oid?
Hier in Zuid-Holland is er een tekort aan sociale huurwoningen. Je moet jaaaaren ingeschreven staan wil je een andere woning. Je kan particulier huren of kopen. Succes met het zoeken!!
Ik heb gister een nieuwe ligstoel opgehaald en daar zit zo fijn bubbeltjes papier omheen he. Niet van die dikke stugge, het knapt heel makkelijk. Vind dat zo chill. Ik lig nu omringt met allemaal vellen bubbelpapier in bed. Gelukkig zei mān vriend net ā ik verbaas me nergens meer om bij jouā. Nou mooi zo.
Werk je in Nmgn? Ik ga nog wel even naar de stad vanmiddag in ieder geval
Gelijk heb je, heel veel plezier vandaag! Groetjes van een mede oude wijf
haha ik heb laatst echt iedereens nummer verwijderd behalve van vrienden en collegaās, dus soms heb ik ook zoān FUCK WAT NU moment.
Ja ik ook! Ook al zo bloedheet op mijn slaapkamer. Ben van ellende maar onkruid gaan weghalen buiten⦠Lijk wel gek
De zon staat vanmiddag pas op mn slaapkamer, dus nu is het goed te doen hier⦠maar vrees ervoor
Ik luisterde net muziek waar een trompet in zit en dan loop ik altijd rond alsof ik een alpaca ben die trompet speelt (van die app je weet wel!) en nu mis ik mijn alpacas dus ik ga de app NU weer downloaden.
Jup! Ik ben benieuwd of het druk is haha
Ik probeer een soort van vrienden te zijn met een oud-collega, maar ik vind het erg moeilijk. Ze is heeeeel introvert, ze heeft hechtingsproblematiek en een borderline persoonlijkheidsstoornis. Ik weet ook dat ze niet zoveel vrienden heeft. Via Whatsapp loopt het gewoon niet. Ik vertel dan dingen, maar er komt dan niks terug vanuit haar. Het gaat b.v. altijd goed zegt ze, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heb al eens benoemd dat ze dat ook mag aangeven, als ze dat wil. Afspreken hebben we al even niet meer gedaan. Laatste keer was een beetje awkward denk ik, maar toen was er ook een hele awkward jongen bijā¦
Ik had al even geen berichtjes meer gestuurd. Stuurde ze gisteren uit zichzelf wat, vroeg ze hoe het ging. Dus ik vertel dat het nu weer wat beter gaat, blabla lul wat erbij over wat me bezig houdt etc. Vraag aan haar hoe het is. En dan krijg ik alleen terug dat het goed gaat. Dat stoort me dan soms zo, want zo gaat het zo vaak.
Ik moet me zo in mijn werkkleding gaan hijsen Lange broek, lang shirt. Allebei zwart. Joy
Ik heb gister een bandshirt gekregen in maat 2XL en er heeeerlijk in geslapen
Grote kans dat ik het vandaag als outfit ga dragen