Wat je even kwijt wilt

Beter! Ik zei laatst nog dat een shirtje van h&m was gekrompen en een stuk vilt was geworden ook al had ik het volgens de wasvoorschriften gewassen. Dus terug gestuurd samen met hetzelfde shirt in een andere kleur want ik zag de bui al hangen. Lekker mijn moneyz back :ok_hand:t4:

5 likes

Woei ik had voor 0900 uur al een stukje hardgelopen. Was best lekker, maar daarna werd het echt te warm.

4 likes

Ik vind het zo raar dat ik nog steeds niet met mijn telefoon op die forum kan. Ik kan dan niet inloggen terwijl ik wel het goede wachtwoord gebruik. Terwijl ik graag tussendoor bij lees op mijn telefoon.

Pfff gister teveel gedronken en heb vandaag afgesproken met een vriendin die ik al 100 jaar niet meer heb gezien
Maaar voel me zo katerig

1 like

Dank voor je reactie! Ja, ik denk dat ik inderdaad misschien gewoon nog wat concreter moet zijn en mijn bedoelingen duidelijk en letterlijk moet benoemen. Het voelt soms alsof ik ontzettend moet trekken en daar heb ik ook niet altijd de energie voor… Maar ik ga het weer eens proberen! :slightly_smiling_face:

Wow nee gelukkig geen auto.
Het is nu al druk in de stad en ik moet naar de markt. Gelukkig daarna het centrum uit.

Succes @Vloeistof
Komt vast goed!! :biggrin:

1 like

Ik zie zo op tegen de hitte

3 likes

ik zit al vanaf 8 uur achter mijn laptop aan mijn thesis te werken, en ik heb al 4 kantjes geschreven. ben on fireee vandaag :sunglasses:

15 likes

Ik ben aan het ontbijten met de red velvet dripcake van ap maar hij is helemaal niet lekker (oké eigen schuld, had ik kunnen verwachten, maar hij was in de bonus én met 35% korting dus het proberen waard vond ik).

Ik ben waarschijnlijk de enige die er super van baalt dat het zulk ‘mooi’ weer is.

1 like

Nope, ik baal ook omdat ik er niet van kan genieten dit weekend :redface:

Pfoe ja, ik durf het alleen niet zo goed? Ben bang dat hij dadelijk veel blijkt te blaffen ofzo en als mensen klagen dan komt hij er natuurlijk wel achter… aan de andere kant ben ik ook aan het solliciteren in een andere regio en zou ik daar in mijn oma’s oude huisje gaan wonen dus dan is het maar een paar maanden die ik moet overbruggen. Wel bedankt voor je advies! Iedereen zegt eigenlijk ‘gewoon doen!!’ maar iets houdt me tegen :roll_eyes:

1 like

Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Nou gelukkig voor jou, helaas voor mij, blijft t nog lang warm.

1 like

zijn er hier mensen die Utopia kijken? of moet dit in het opbiecht zonder omg hahaha
ik wil graag een topic aanmaken daar voor maar weet niet of er animo is

2 likes

vannacht een emotioneel gesprek gehad met mn moeder over vroeger, we zaten te knuffelen en ze zei dat ze van me hield en dat we (mn zus en ik) op nummer 1 stonden.
vroeger was dat anders en dat zei ik ook tegen haar, dat het me veel pijn heeft gedaan dat ze haar eerdere relatie op nr 1 had en ons op nr 2. en we hebben het daar eigenlijk nog nooit zo open over gehad omdat we het (denk ik) allebei wegstoppen, en gister zei ze dus ook dat ze een hele grote fout had gemaakt
en hoe langer ik erover na denk hoe verdrietiger ik er van word

9 likes

Zeker niet de enige, ik baal ook! Ik heb gisteren expres een pakketje besteld dat vandaag midden op de dag bezorgd wordt, zodat ik tenminste kan binnenblijven zonder schuldgevoel.

Waar baal jij precies van, puur de hitte of ook de (vermeende) sociale druk dat je met dit ‘mooie’ weer naar buiten moet om ervan te genieten? Hopelijk heb je toch een fijne dag vandaag!

3 likes

Ik heb ook behoorlijk hooikoorts. Overal last van, behalve van mijn ogen! Kan dus wel. Beterschap!

Dit is eigenlijk een enorme biecht, maar ik kijk elke dag! En als ik het niet kan kijken neem ik het op! :flushed:

3 likes

hahaha ik kijk het ook altijd terug als ik wat gemist heb en eigenlijk vind ik het super kut