Wat je even kwijt wilt

Ik vind het ook wel interessant dat armhaar veel minder een ding is? Waar zou dat aan liggen? Dat is juist eigenlijk veel zichtbaarder…

4 likes

Dat was trouwens wel een marketing genius diegene. :’)

1 like

Jongens wat zal ik eten

Heb al froyo en Subway op maar moet nog 3 uur wachten op Mn bus en verveel me de tyfoes. Ik ben al 8 uur aan t wachten.

Pff probeer te koken , ondertussen afkoelen in de huiskamer de ventilator. Oh moet erbij kijken maar geen kracht meer om op te staan.

Hmm zeker interessant inderdaad! Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik heel eerlijk na denk heeft het er inderdaad misschien wel mee te maken dat het “genormaliseerd” is (als dat het juiste woord is in dit geval). Misschien is het waar wat jij zegt, dat als ik toch besluit een rokje aan te doen ondanks dat ik mijn benen niet geschoren heb, dat ik me op dat moment dan niks aan trek van de norm. Moeilijk ditel eigenlijk. Heb er eerlijk gezegd nooit zo “diep” over na gedacht.

1 like

Heb je nog nooit een hele winter niet geschoren haha? Ik bijna iedere winter🙈 Ze worden bij mij niet langer dan een centimeter denk ik. Ik heb wel hele lichte en zachte haartjes dus vallen bijna niet op.

Ik moest vandaag huilen in de trein, omdat ik al zeker 20 minuten in de wacht hing bij de huisartsenpost (ik begon als beller 27) en toen was ik beller nummer 4 en reden we net door een gebied met weinig bereik en werd de verbinding verbroken. :sob: Echt zo’n moment van ‘dit kan ik er nu even niet bij hebben’.

4 likes

Kan me voorstellen dat je daarom moet huilen. Gaat het weer een beetje?

Ik heb Tribu de Dana nu al 31x opnieuw geluisterd achter elkaar

9 likes

Ik heb net zulke random boodschappen gedaan:
-tampons
-blikje tonijn
-schuursponzen

8 likes

Ik zoek een lied (Nederlands) dat ging over positiever kijken naar je lichaam. Iets met omarm je dijen en dikke benen?!?!?

Iemand een flauw idee?

Is dat niet zo’n Kraantje Pappie nummer?

Het was een vrouw die het liedje zong.

Oh, Nederlandstalig en een vrouw. Nee, dan ben je mij kwijt, sorry :rofl:

4 likes

Ja zo grappig. Wat vind je ‘echt’ en wat vind je omdat het de norm is?

Ikzelf heb haar op sommige plekken altijd mooi gevonden zoals oksels en armen. Maar mijn oksels hield ik altijd bij omdat ik dacht dat het moest, tot ik hier vorige zomer een gesprek met een scharrel over had en hij zei dat ik het gewoon moest laten staan als ik het mooi vond. Dus nu doe ik dat ook.

Aan de andere kant ga ik beginnen met laser ontharen van m’n bikinilijn - heb daar zooooveel haar (groeit ook heftig door tot op mijn liezen) en daar vind ik het niet mooi. Maar misschien alleen wel omdat ik om me heen alleen maar haarloze vrouwen zie? Het idee dat men vroeger daar zo au naturel was als ik nu ben (moest het laten groeien voor de intake) vind ik gewoon bijna niet te bevatten.

2 likes

Pff ik ben echt helemaal naar van de hooikoorts. Overal jeuk en pijn en nu ook barstende koppijn :sob:

Vraag me af: ben jij dat op je pf?

1 like

Ja heel interessant stuk en goed ook, zo erg ook, had echt voorkomen kunnen worden :cry:

Doe Het Niet !!! @Krabsalade liegt :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ze lopen echt verschrikkelijk

(haha sorry ik wil je party niet ruinen maar ik kon het niet laten, ze zijn wel heel leuk)

2 likes

Oh meisje van Esther Groenenberg

2 likes