Een kweekkastje in elkaar zetten met dit weer is niet een van mn beste ideeën.
Draag jij als H.A niet de heledag croqs?
Hahaha ja. Maar had het opgegeven want ik was met een handschroevendraaier bezig… ging niet echt goed.
Bedankt! dit zocht ik.
Ik vind het echt bakstenen aan m’n voeten, heel zwaar. En wat @Krabsalade al zei, ze zijn heel plat inderdaad. Toen ik ze aan had voelde ik mij alsof ik weer opnieuw moest leren lopen of zo
Ik had ze overigens meteen weer teruggestuurd, dus m’n mening is niet 100% betrouwbaar haha. Misschien went het na een tijdje wel. Zou ze gewoon bestellen joh en dan kijken hoe ze bij jou zitten, wellicht ervaar jij het niet zo
Deze misschien?
Ja bedankt!
Iemand Solo al gezien? Ik heb niks te doen vanavond dus zit erover te denken om naar de film te gaan. Ik vind Star Wars heeel tof maar lees alleen maar negatieve recensies
Library kiss. Straks lekker in bed verder lezen : )
Wajo. Zet ook ff in de handleiding!
Young adult
Whahaha, interessant
Hierna ga ik een boek van Linda van rijn lezen dat ik via gratis op egf heb van een forummer (weet haar nieuwe naam niet hier en of ze hier zit).
Als ik iets moet vertalen verander ik altijd alle cliche gedefineerde gender rollen (in generieke voorbeelden) in de andere sekse. Kapper ipv kapster. Steward ipv stewardess. Brandweervrouw ipv brandweerman.
Of in de beschrijving van mini keukentjes vooral over jongens schrijven, en in de beschrijving van speelgoed trucks vooral over meisjes.
Ik wacht nog op het moment dat een of andere boze, ouderwetse kerel/dame tegen me komt zeiken hierover
Ik word gestoord van de hoeveelheid vliegen overal.
@Xiomara @Amphitrite Die van mij heb ik vorig jaar gekocht maar ik vind ze helaas echt helemaal niet lekker lopen Andere platforms geen probleem. Misschien had ik deze toch beter in m’n eigen maat kunnen kopen.
Wel lekkere origineel die naam.
Same! Ik werd er vannacht echt gek van. Vlogen steeds rond mn bed
Ik ontwikkel echt een fascinatie voor meesteroplichters, vooral degene die in hun eigen fantastische leugens beginnen te geloven. Echt wow! Hoe kun je aan zulke waanvoorstellingen lijden en desondanks zo scherp zijn en je medemensen zo om de tuin leiden.
Er is een verhaal van Roald Dahl waarin een man de Eiffeltoren verkoopt aan een ijzerhandelaar. Echt niet waar dus. Maar wel mooi verzonnen.
is toch lache
Ik heb echt last van zomerslaap vandaag, wil alleen maar slapen