Muntjes werken voor geen meter, lopen ze gewoon overheen.
Kruidvat lokdoosje werkt net zo goed als een dure.
Waar heb je die van jou gekocht?
Ik heb al een dag een ongeopend appje van iemand die ik al vier jaar niet gesproken heb en me nu vraagt hoe het met je gaat.
Ik vind dat altijd zoân onmogelijke vraag. Want als ik alleen de leuke dingen vertel voelt dat niet eerlijk, maar als ik ook de niet-leuke dingen vertel wordt het meteen zoân zwaar verhaal.
Maar toch horen leuke en niet-leuke dingen eigenlijk een beetje bij elkaar. In mijn leven in ieder geval.
Zijn jullie daar altijd eerlijk over?
Hmm ja lastig inderdaad. Zou er voor mij aan liggen of ik behoefte heb aan écht contact met die persoon, als het iemand is waarbij ik die behoefte niet per se heb zou ik eigenlijk alleen uit beleefdheid reageren dat het goed met me gaat.
Oh neeee, zo erg als je denkt dat je vrij bent en je dan ineens beseft dat je vanavond moet werkenâŠ
Holy shit moest 1100 berichten teruglezen
Een familielid geeft straks een feestje en ik heb toegezegd dat ik zou komen maar ik heb helemaal geen zin. Volgens mij is het een bbq, nu hoop ik dat het keihard gaat regenen 
Oh en pinpas kwijt 
Niet als ik diegene al vier jaar niet gesproken heb. En anders komt dat wel als je een keer face-to-face afspreekt.
Ik realiseerde me gisteren dat ik dit jaar nog helemaal geen kleding heb gekocht 
+
ik had super weinig vakantiegeld gekregen dus heb dat nu allemaal uitgegeven aan kleding, kapper en verzorgingsproducten want dat mag ik nooit kopen van mezelf maar nu denk ik treat yo self girl en ben heel content #materialgirl
Die knoflookpers van mij schiet alle kanten op
Nu zit er een kwakje op het plafond 
Voordeel aan een nieuw forum is dat het niet meer door mn werkgever geblokkeerd is
Ik heb net aan mijn leidinggevende gevraagd of ik even naar de auto mocht zodat ik kon bellen en zekerheid kon krijgen. Maar het is gelukkig niet mân zus. Heb geen contact kunnen krijgen maar zag dat ze âzojuist actiefâ was op facebook. Dus dat was een hele fijne geruststelling. 
Zit al een uur naar een leeg Word-bestand te staren. Ben net koffie gaan zetten om âdaarna echt te beginnenâ maar nee. Ik appte degene waar ik mee moet werken dat mn hoofd lui is en nu zegt zij âmaakt niet uit, ik kan knallen!â en nu voel ik me schuldig haha
Ik haat onweer. Ik word er echt mega angstig van, dus nu ben ik in mijn bed gekropen en ben ik een serie aan het kijken met mijn koptelefoon op en de gordijnen toe. Maar dan nog zie ik constant flitsen en hoor ik harde knallen. Hou toch op.
Haha ja ik snap wel wat je bedoelt. Zeker als je een kutjaar hebt gehad. Maar toch vind ik een hoe-gaat-het in een appje (en eigenlijk ook als je iemand toevallig op straat tegenkomt) altijd meer een beleefdheidsvorm ipv van dat je echt iemands hele levensverhaal verwacht. Alle narigheid van het afgelopen jaar komt wel als je echt gaat afspreken om bij te kletsen.
Whaha ik word soms een soort van belachelijk gemaakt om mân kleine voeten. Heb ook 35/36. 3.5 in Allstars met zooltjes erin, Nike en Adidas, eh ja ik koop gewoon 36 en doe er een zool in. Waarschijnlijk heb ik van Birkenstocks dan 34/35. Maar als ik dan die enorme poten van mân vriend zie, die vind ik echt afstotelijk
en dan denk ik, oke dan maar liever een hobbitvoet.
Haha hobbits hebben toch juist in verhouding super grote voeten?
Haha oh nouja ik bedoel iig dat ik gewoon echt kleine voeten heb. Nog wel in verhouding maar toch kon makkelijk een paar maten bij op. En ik moet nu hieraan denken. Ik vind dat zooooo grappig.
âYoure evil like a hobbitâ. Hahaha
Ik wil een vakantie boeken voor eind augustus en ik wil naar een Grieks eiland maar er is veel te veel keuze?