Net 51 km gefietst, het verste tot nu toe op m’n nog vrij nieuwe racefiets. Ben trots op mezelf
Ja de basics zijn gecovered hoor.
Omg wij ook, zo kut dit
Volgens mij wordt het de hele week van dat vieze kleffe weer, maar dan wel met kans op regen en onweer
Kun je je echt goed op kleden maar niet heus
Ik wou totsi schrijven maar ik dacht straks word ik gecorigeerd hahaha.
Wow net 3 uur buiten geweest en gewandelt enzo. En ik ben net een kwartier thuis en het regent kapot hard.
Hoe is t mooowegelijk gek.
Het regent hier best hard, zo lekker!
Drie wodka gedronken en ik ben niet afgestraft? Wat een genot.
Haha ja hier Ook, echt de zomerse dag die voorspeld is
Ik heb tijdens uitgaan vannacht 8800 stappen gezet dus denk maar niet dat ik m’n bed nog uitkom vandaag
Nou, ik heb tot nu mijn middag besteed met het forum teruglezen zodat ik geen ongelezen topics meer zou hebben. Heb er een vreemd gevoel van trots van.
Muntjes werken voor geen meter, lopen ze gewoon overheen.
Kruidvat lokdoosje werkt net zo goed als een dure.
Waar heb je die van jou gekocht?
Ik heb al een dag een ongeopend appje van iemand die ik al vier jaar niet gesproken heb en me nu vraagt hoe het met je gaat.
Ik vind dat altijd zo’n onmogelijke vraag. Want als ik alleen de leuke dingen vertel voelt dat niet eerlijk, maar als ik ook de niet-leuke dingen vertel wordt het meteen zo’n zwaar verhaal.
Maar toch horen leuke en niet-leuke dingen eigenlijk een beetje bij elkaar. In mijn leven in ieder geval.
Zijn jullie daar altijd eerlijk over?
Hmm ja lastig inderdaad. Zou er voor mij aan liggen of ik behoefte heb aan écht contact met die persoon, als het iemand is waarbij ik die behoefte niet per se heb zou ik eigenlijk alleen uit beleefdheid reageren dat het goed met me gaat.
Oh neeee, zo erg als je denkt dat je vrij bent en je dan ineens beseft dat je vanavond moet werken…
Holy shit moest 1100 berichten teruglezen
Een familielid geeft straks een feestje en ik heb toegezegd dat ik zou komen maar ik heb helemaal geen zin. Volgens mij is het een bbq, nu hoop ik dat het keihard gaat regenen
Oh en pinpas kwijt
Niet als ik diegene al vier jaar niet gesproken heb. En anders komt dat wel als je een keer face-to-face afspreekt.
Ik realiseerde me gisteren dat ik dit jaar nog helemaal geen kleding heb gekocht
+
ik had super weinig vakantiegeld gekregen dus heb dat nu allemaal uitgegeven aan kleding, kapper en verzorgingsproducten want dat mag ik nooit kopen van mezelf maar nu denk ik treat yo self girl en ben heel content #materialgirl