Wat je even kwijt wilt

Ik vind net mn schildpadje dood in dr bak en vind dit veel erger dan verwacht :pensive::pensive:

1 like

Onee wat verdrietig :worried: veel sterkte!

Aah :disappointed: sterkte!

Aah dat is heel verdrietig.
Kan me voorstellen dat je er naar van bent!

Wat is Vivo per lei toch een chill nummer

3 likes

Ok, zo naar de bioscoop dus. Nu is de vraag: snel langs de appie m&m’s scoren en meesmokkelen of daar kopen?

2 likes

Bij de appie heb je het dubbele voor dezelfde prijs

3 likes

Klopt maar ik ben altijd bang dat ze me pakken bij de bios :’)

Die discussie wel eens voorbij zien komen op EGF, maar volgens mij mogen ze niet eens in je tas kijken ? Ze gaan je niet fouilleren :biggrin:

1 like

Ik zou haar gewoon appen. Het gaat echt om veel geld. Als dat de afspraak is, dan moet ze zich er ook aan houden.

:heart: wat klote voor je. RIP schildpadje.

Ik kijk per ongeluk Champions League en een voetballer heeft dus blijkbaar ‘Nacho’ op z’n rug staan
Ik vind dit grappiger dan zou moeten :joy::joy:

4 likes

Was ik eerst ook, maar heb ze nog nooit iemand zien vragen of ze in de tas mogen kijken. Nu neem ik ook gewoon mee en koop daar dan een klein ding, zo praat ik het goed voor mezelf haha. Dus drinken en mms neem ik mee, en dan koop ik daar chips of koffie ofzo.

1 like

Ik ben al de hele avond Einstein Riddle aan het spelen haha, zo verslavend!

1 like

Oh, wow, tegenstrijdige antwoorden! Waar ga jij naar de bios? Ik alleen in Utrecht Lei.dsche rijn

Naar de appie en meesmokkelen!

1 like

Ja hier ook nooit gezien dat ze dat doen? :redface:

Haha ja ik had laatst ergens anders tassencontrole wat eigenlijk wel grondig zou moeten maar halverwege mijn hutkoffer zei ze laat maar. En ik had hem net daarvoor juist opgeruimd :sweat_smile:

1 like

haha ik ben begonnen bij makkelijk dus haal jouw niveau nog lang niet. Maar inderdaad, soms als je bij de ene begint gaat het een stuk moeizamer dan als je een andere hint als eerst gebruikt! Zo verslavend wel haha.

Gewoon alle schermen uitloggen en je wachtwoord eventueel verandeen

4 likes