Wat je even kwijt wilt

Oh dit vind ik altijd zo’n drogredenering. Niet persoonlijk, maar hier kan ik echt wel een beetje pissig om worden. En ik begrijp dat dit om iets kleins gaat, maar ik ga hier helemaal van steigeren omdat het in mijn hoofd gelijk heel groot wordt.

’ Ik doe het voor mezelf, omdat ik dat mooier vind’. Ik vraag me dan af of je nooit hebt bedacht dat zoiets misschien een (geïnternaliseerd) maar nog altijd extern ideaalbeeld zou kunnen zijn? Vind dat ook zo raar dat mensen zo plastische chirurgie verdedigen en dat ook nog een valide argument vinden, want ’ ze doet het toch voor zichzelf’. Ik kan me niet voorstellen dat er zonder druk van extern iemand zou zijn in een gezond lichaam zou laten snijden. Uiteindelijk is het allemaal druk van buitenaf, en ik vind het echt erg dat het tegenwoordig schoonheidsideaal niet eens meer een paar uitzonderlijk mooie vrouwen zijn zoals vroeger het geval was, maar dat het schoonheidsideaal aangepaste vrouwen zijn. Dus dat niemand mooi genoeg geboren kan worden. Dat is best naar. En met elke vrouw die weer zoiets doet omdat ze het zogenaamd echt voor zichzelf doet, wordt dat nare ideaal verder in stand gehouden.

35 likes

Update: drinken en m&ms meegenomen en niet gecontroleerd :sunglasses:

24 likes

Wat moet ik me voorstellen bij een boek over de vagina?

Amen! Als je helemaal alleen op een eiland zou zitten zou je zoveel dingen nooit meer doen.

1 like

:pray:t2::pray:t2:

Ik ben dus overgestapt van apple naar android. So far so good. Maar snapchat foto’s en video’s zijn echt kapotlelijk op android; daar is ook een duidelijke reden voor, de camera werkt daar niet op dus het maakt een schermopname van je camera. Kan ik mee dealen.
Maar ook als ik op instastory een video plaats is het geluid zoooo slecht en krakend. Kan ik daar wat mee? Iemand tips?
Ik gebruik mijn telefoon veel voor snapchat en instagram dus baal wel dat de kwaliteit daarvan nu zo slecht is. Niet dat ik daarvoor nou €700 meer wil neerleggen maar wel gewoon jammer.
Ik vind video’s plaatsen op snapchat/insta heel leuk tijdens optredens; ik geniet er echt van om die later dan terug te kijken, allemaal achter elkaar, en ook dat anderen mensen het kunnen zien. Maar nu is het om te janken door het kraakgeluid.

Help a girl out.

Poeh ja echt een kutnacht wordt het denk ik.

Hey die heb ik als favoriet opgeslagen bij Bol! Wat vind je ervan?

ohnee de zaterdagavond fomo is weer begonnen en ik ben verdrietig, tijd om filmpjes op youtube te kijken en ratten te aaien :woman_shrugging:

1 like

Klinkt inderdaad wel interessant! Ik ga het onthouden :slight_smile:

Ik snap je hoor. Ik zeg een paar berichten later ook dat ik er eigenlijk nooit zo “diep” over heb nagedacht en dat het er misschien wel is in geslopen dat ik het mooi zou “moeten” vinden en het daarom ook doe. Ik weet ook niet of het er iets te doet maar ik zou ook nooit in een gezond lichaam laten snijden, fillen of wat dan ook. Al vind ik hier een daar wat nepwimpers, nagels en make-up wel vaak mooi (niet altijd).
Ook al bedoel je zoals je zegt het niet persoonlijk, ik wil er toch graag op reageren.

1 like

Klinkt ingewikkeld :slightly_frowning_face:
Wil je vertellen waarom? Of had je dat al eens gedaan en heb ik dat gemist?

Hopelijk verdwijnt je ongelukkige gevoel snel wat meer naar de achtergrond!

1 like

Ik heb net de film Der kommer en dag (the day will come) gezien en ik vond hem zooo naar maar ook weer zo goed dat ik hem af wilde kijken. Ik kom er net ook nog eens achter dat het op waarheid is gebaseerd :disappointed:

Dat zijn wel grote contrasten inderdaad :frowning_face: Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt! Veel sterkte en hopelijk kun je zoveel mogelijk genieten van de leuke/mooie dingen die eraan komen :kissing_heart:

1 like

Ik heb echt geen zin om te slapen. Maak de afgelopen weken zulke korte en slechte nachten door mn hooikoorts. Zodra de neusspray is uitgewerkt word ik midden in de nacht wakker met het gevoel alsof ik stik. Daar schrik ik dan zo van dat ik dan nog een uur wakker lig voordat ik verder kan slapen.

Ja, lief van je! Mijn vriend spoorde me aan om gewoon opnieuw te bellen (ik was helemaal ready om in foetus houding op de bank te gaan liggen) en toen kwam het toch allemaal weer goed.

Oh ohhh ik heb na bijna 11 maanden weer een trekje van een sigaret genomen;( zucht

1 like

We zijn allemaal moe en chagrijnig en we moeten nog tot minimaal 00:30 blijven :frowning: bleh

Zo jezus ik zit nu voor de allereerste keer op mn laptop op het forum, hiervoor alleen maar vanaf mn mobiel en dat was al heel fijn, maar in desktopversie is dit forum nog veel fijner!!! Als ik nu terugkijk op het oude forum was dat toch echt ouderwets en werkte het alleen maar fijn omdat ik er al zo lang aan gewend was.

11 likes

yes het is tijd voor alcohol

2 likes