Wat je even kwijt wilt

Ik heb het geprobeerd maar ik voelde het niet zo en nu denkt iedereen dat ik een retard ben denk ik hahahah

8 likes

Voel me een koala. Ben dit weekend ziek (verkouden + blaasontsteking) en heb gister en vandaag overdag dutjes van ruim 2 uur gedaan en 's nachts het klokje rond geslapen.

1 like

Ik vind het forum echt steeds gezelliger worden!

17 likes

Ik oooook :heart:

5 likes

@anon98052296 hoe gaat het nu met je moeder? Misschien heb je dit pas nog gezegd en heb ik het gemist, maar ik moest er aan denken!

2 likes

Ben een aantal jaar terug ook naar Rhodos geweest. Was echt leuk en mooi! De bus is inderdaad goedkoop en goed te doen! :slightly_smiling_face:

1 like

Lief van je! Ik ben nu op een festival dus even kort, maar het gaat goed!

2 likes

Hoeveel mensen zitten er nu eigenlijk op dit forum?

Ik heb nu net een hele sloot koffie naar binnen gewerkt. Misschien was dat toch niet heel slim op dit tijdstip

Daar gaat de rust…
Haha nee heel leuk dat we hier met zoveel zitten.

2 likes

Hmm verdacht :female_detective:

Ik zeg niks.

2 likes

Ik heb zojuist het contact verbroken met iemand die bijna 2 jaar heel belangrijk voor me is geweest en nu opeens weer aan kwam met berichtjes. Eerlijk geweest over hoe ik me er over voel en chapter closed. Gevoelsmatig wel even schrikken zo weer maar ben blij dat we even contact hebben gehad en het zo kunnen afsluiten.

5 likes

Ben altijd weer zo blij als ik terug in Amsterdam ben

2 likes

Jawel mijn ervaring is dat degene bij Hema enzo ook opgeladen zijn!

Ik en mijn vriend zijn echt super grappig.
We lopen langs een stel ganzen en dit is wat er volgt:
Ik: Hoe noem je een gans die aan karate doet? Goose Lee
Hij:En hoe noem je dan een eend die karate doet? Duckie Chan

21 likes

ik heb een tijdje in een spaanstalig land gestudeerd, maar ik kan geen spaans (op een paar woorden na, maar alles is vrij ver weggezakt). nu word ik net toegevoegd aan een whatsappgroep met veel vrienden van toen, maar iedereen praat spaans hahahah en ik volg het totaaaal niet. wel heel leuk, geloof dat ze een reunie willen plannen ofzo? maarja dat spaans, no puedoooo :joy:

3 likes

Ik was vrijdag echt een beetje oververhit en overhaast weggegaan van werk omdat ik dacht pfff ik moet nog zoveel doen, ik zie het wel zondag ofzo. En nu heb ik even gekeken maar er is niet zoveel aan de hand, dus ik heb er goed aan gedaan gewoon lekker vroeg weg te gaan.

Nu heb ik echt een chille avond. De deur staat open en ik hoor echt vet veel vogels en ben nu aan het opzoeken welke vogels het precies zijn.
Ik heb nu trouwens ook zin om duivengeluiden af te spelen om m’n vriend te fucken haha hij wordt altijd boos als ze op ons balkon komen.

7 likes

ik heb net 3 gebreide truien gekocht

8 likes

UGh Tinder staat op 10 km en nu krijg ik alleen maar mensen uit Argentinië weer en ik ga niet n Fucking veerboot pakken wil gewoon n knappe man uit Uruguay want die staat nog niet op Mn landenlijstje.

En elke man op Tinder met blauwe ogen heeft alleen maar close-ups van de ogen, na 8 foto’s heb ik je oogkleur wel gezien ok

17 likes