Wat je even kwijt wilt

in de trein komt weleens iemand langs die die dingen verkoopt, en die zijn wel opgeladen en 15 ekkies geloof ik

1 like

de jongen voor me in de trein zit steeds met z’n been tegen de mijne aan, echt om te janken

Nog beter

Rhodos misschien?

2 likes

Rustaaaaag

1 like

@anon39978576 @sunmoonstars Denk ook dat het Rhodos wordt! Zit nu een beetje hotels te kijken, denk dat ik in de buurt van de Rhodos-stad wil zitten, mar lees ook op internet dat de bussen gewoon prima en goedkoop zijn dus ik laat me vooral leiden door het hotel dat me het meest aanspreekt denk ik.

3 likes

Meh, mijn huid is ineens zo slecht de laatste week. Ik vermoed een combinatie van te veel suiker (aardig wat frisdrank gedronken, normaal alleen water) en stress (laatste fase scriptie, oma overleden). Wat word je daar toch altijd onzeker van, van puistjes.

Hahaha mijn date. Hij maakt pizza (met de bloemkoolbodem ben zo benieuwd). Met een of ander lomp Italiaans accent. Lekker ding ook.

6 likes

Ik heb de ventilator op z’n hoogst gezet zodat ik even onder een dekentje kan zitten op de bank.

5 likes

Ik zit eens achteruit ipv vooruit in de trein en ook in een nieuwere trein en het is ineens een heel andere ervaring

Ik heb het geprobeerd maar ik voelde het niet zo en nu denkt iedereen dat ik een retard ben denk ik hahahah

8 likes

Voel me een koala. Ben dit weekend ziek (verkouden + blaasontsteking) en heb gister en vandaag overdag dutjes van ruim 2 uur gedaan en 's nachts het klokje rond geslapen.

1 like

Ik vind het forum echt steeds gezelliger worden!

17 likes

Ik oooook :heart:

5 likes

@anon98052296 hoe gaat het nu met je moeder? Misschien heb je dit pas nog gezegd en heb ik het gemist, maar ik moest er aan denken!

2 likes

Ben een aantal jaar terug ook naar Rhodos geweest. Was echt leuk en mooi! De bus is inderdaad goedkoop en goed te doen! :slightly_smiling_face:

1 like

Lief van je! Ik ben nu op een festival dus even kort, maar het gaat goed!

2 likes

Hoeveel mensen zitten er nu eigenlijk op dit forum?

Ik heb nu net een hele sloot koffie naar binnen gewerkt. Misschien was dat toch niet heel slim op dit tijdstip

Daar gaat de rust…
Haha nee heel leuk dat we hier met zoveel zitten.

2 likes