Wil iemand me even geruststellen en zeggen dat bosbessenjam prima uit mn witte laken gaat?
Pleeeeeeeeeeaaaaaase!
Wil iemand me even geruststellen en zeggen dat bosbessenjam prima uit mn witte laken gaat?
Pleeeeeeeeeeaaaaaase!
Gelukkig!
Je zou groene zeep kunnen proberen? Heb een beroepsknoeier in huis en het werkt tot nu toe perfect
Ik ben dus een beetje verdrietig want ik vind al best een tijdje een jongen wel leuk, spreek hem niet vaak ofzo maar gewoon ja wel een knapperd haha, maar nu heeft hij dus superleuk contact met een vriendin van me. En ik vind dat heel leuk voor haar en moedig dat ook echt wel aan maar ik vind het dan zo jammer dat zij dat heeft en niet ik?
Ja ik weet niet
Heb ook al kapot veel gegeten vandaag (broodje kaassoufle, friet, wafel, milkshake) en voel me kei vet, terwijl juist op dit soort weekenden ik met al mijn vrienden ben en heel veel liefde voel en krijg
Ben gewoon moe
Over 20 min is mijn was klaar. En nu twijfel ik tussen wakker blijven of slapen en de wekker zetten.
Ja maar ook stom dat ik hoe ik over mezelf denk af laat hangen van een jongen? Er zijn echt miljarden mannen op de wereld en ik voel mezelf slecht door 1
Dan kan je bezig blijven
ik scheer mân benen niet omdat ik het teveel moeite vind en ik vind mn benen zonder scheren ook mooi, zie eigenlijk nooit heel veel verschil
vind het gewoon zo stom dat het er zo ingebakken zit dat je onverzorgd bent/oogt als je je benen niet scheert, dus misschien doe ik het ook n beetje om dĂĄt âschoonheidsideaalâ tegen te gaan
Heb geen geld meer
Spaar voor een auto ⊠En tien dagen New York was ook niet goedkoop.
Daarom ook een Huawei gekocht ipv een apple, na zeker vijf jaren trouw te zijn geweest
ja en het zijn maar haartjes he!! die zijn zo minuscuul, echt nieeemand valt 't op als jij met ongeschoren benen naar buiten gaat
YHeb je ze gezien?? Ze zijn vooral actief in de ochtend en de avond maar soms worden ze ook overdag gespot haha!
Ja is waar
Ik heb je een hartje gegeven omdat ik het klote voor je vindt. Volgens mij is het heel normaal om je daar verdrietig over te voelen.
Nee zij weet dat heel goed
Maar ik vind niet dat dat haar moet tegenhouden want als ze elkaar leuk vinden is dat gewoon zo natuurlijk
Dank je. Dit zijn echt even de woorden die ik nodig had hsha
Wat een avond. Hahaha jemig ben droeloe en toen kwam ik een kerel tegen en die zei ja jij bent echt een prinses ik ga je ten huwelijk vragen. Dus ik ja is goed. En toen zoende hij mij??? Eh ja oke. Nu heb ik maandag een date met hem. Ok. En ik heb dinsdag een date met een ander (een tenniser, haha lekker balletje slaan). En woensdag ook een date met een ander. Nouja moet natuurlijk even goed rondkijken wie mijn aanstaande man gaat worden. Orientatiefase noem ik dit. Ik lig nu op bed met kleding aan man wat is het warm. Ga wel even mijn tanden poetsen nu. Joe
Ik voel me erg tevreden over mân leven momenteel. Op de een of andere manier valt alles magisch op zân plooi sinds ik nu meer volg wat Ăk wil i.p.v. wat er standaard verwacht wordt. Ik had het bijna niet beter kunnen plannen als ik wel over alles invloed had.
Ik maak me zorgen om mân zus. Lees net dat er in zeeland 2 duikers worden vermist. Mân zus is naar zeeland dit weekend om te duiken met een vriendin. Er gaan nu allemaal gekke dingen door mân hoofd. Waarom toch op dit tijdstip. Ik kan nu ook niks doen voor een bevestiging dat het niet zo is.
Misschien kan je in whatsapp zien wanneer ze voor het laatst online was? Snap dat je heel bezorgd bent nu.
Ik kan in de berichtgeving ook nergens een geslacht terugvinden van de duikers. Waarom zetten ze zoiets er niet bij? Hopelijk hoor je snel wat van haar.
Heeft ze uit staan. Verdorie, waarom is ze toch zo van de privacy. Ik wilde ook al zoeken op Facebook of haar duikvrienden iets wisten, maar ze heeft haar vrienden ook privé staan dus kan niemand opzoeken.
En inderdaad, waarom doen ze dat toch niet.
Ik moet over 2 uur op mijn werk zijn en mag daar geen telefoon hebben⊠dus kan het ook nog eens niet in de gaten houden. Bah.