Hmm verdacht
Ik zeg niks.
Ik heb zojuist het contact verbroken met iemand die bijna 2 jaar heel belangrijk voor me is geweest en nu opeens weer aan kwam met berichtjes. Eerlijk geweest over hoe ik me er over voel en chapter closed. Gevoelsmatig wel even schrikken zo weer maar ben blij dat we even contact hebben gehad en het zo kunnen afsluiten.
Ben altijd weer zo blij als ik terug in Amsterdam ben
Jawel mijn ervaring is dat degene bij Hema enzo ook opgeladen zijn!
Ik en mijn vriend zijn echt super grappig.
We lopen langs een stel ganzen en dit is wat er volgt:
Ik: Hoe noem je een gans die aan karate doet? Goose Lee
Hij:En hoe noem je dan een eend die karate doet? Duckie Chan
ik heb een tijdje in een spaanstalig land gestudeerd, maar ik kan geen spaans (op een paar woorden na, maar alles is vrij ver weggezakt). nu word ik net toegevoegd aan een whatsappgroep met veel vrienden van toen, maar iedereen praat spaans hahahah en ik volg het totaaaal niet. wel heel leuk, geloof dat ze een reunie willen plannen ofzo? maarja dat spaans, no puedoooo
Ik was vrijdag echt een beetje oververhit en overhaast weggegaan van werk omdat ik dacht pfff ik moet nog zoveel doen, ik zie het wel zondag ofzo. En nu heb ik even gekeken maar er is niet zoveel aan de hand, dus ik heb er goed aan gedaan gewoon lekker vroeg weg te gaan.
Nu heb ik echt een chille avond. De deur staat open en ik hoor echt vet veel vogels en ben nu aan het opzoeken welke vogels het precies zijn.
Ik heb nu trouwens ook zin om duivengeluiden af te spelen om m’n vriend te fucken haha hij wordt altijd boos als ze op ons balkon komen.
ik heb net 3 gebreide truien gekocht
UGh Tinder staat op 10 km en nu krijg ik alleen maar mensen uit Argentinië weer en ik ga niet n Fucking veerboot pakken wil gewoon n knappe man uit Uruguay want die staat nog niet op Mn landenlijstje.
En elke man op Tinder met blauwe ogen heeft alleen maar close-ups van de ogen, na 8 foto’s heb ik je oogkleur wel gezien ok
Ik ben juist blij als ik er weer weg ben
Ik wil een kortingscode voor t.opblo.emen kwijt, vijf euro maar is maar een paar weken geldig en ik stuur eigenlijk alleen bloemen met moederdag haha. Iemand die hem wil?
Ik heb een 15", want ik geef ook de voorkeur aan een groot scherm. Ik neem hem net zo makkelijk overal naartoe als een 13". Het past in het laptopvak van mijn rugtas en qua gewicht vind ik hem prima te dragen.
Ik ben morgen jarig en kreeg vandaag zo’n schattige zelfgemaakte bon van vriendinnen, waar bij ze op het gras zijn gaan liggen en met hun lichamen de eerste letter van mijn naam hebben gevormd hahaha love it
Heb je de mogelijkheid soms een groot tweede scherm aan te sluiten? Ik vind de 13" wel een handig formaat en lekker licht maar ik vind bijv Photoshop soms wel krap hoor. En de nieuwe 15" zijn ook niet zo groot meer, de rand om het scherm heen is kleiner geworden zeg maar.
Ik ben geirriteerd omdat niets in mijn leven even gaat zoals ik dat wil. Of ja de liefde en studie.
En er is niks op tv, wat mij ook irriteert nu
Ik ben zo blij door mijn ijskoude cola met ijsblokjes en citroen.
We zijn zelf popcorn aan het maken. Het word of ranch of cheesedressing hopen dat het lukt!
Haha ik dacht even in het seks topic te zitten
Volgens mij las ik het egf met een oog dicht. Ik heb de helft niet mee gekregen. Wist ook niet dat jij zon agressieveling was.