Mag je tussendoor ook niet even gaan kijken op je telefoon? Als je aan je collega’s aangeeft dat je je zorgen maakt begrijpen ze het heus wel als je even moet bellen.
Nee, hij mag niet eens het gebouw in. Moet hem achterlaten in de auto.
Ik ga heel goed het nieuws in de gaten houden en ‘hopen’ dat er iets duidelijkere berichtgeving komt. Met goed nieuws.
Jezus door de wodka en red bull ben ik veeeel te energiek op dit tijdstip. Net echt dansend naar huis gewaggeld.
Same. Half één, half drie, half vijf, en nu
Ben kapot vroeg wakker. Dan ga ik ook maar gelijk sporten.
Meeeeeh echt 100% herkenbaar Linus, maar misschien moet je wat minder streng zijn tegen jezelf: het is ook niet leuk dat de jongen die jij leuk met een vriendin van je flirt (die dat ook nog eens weet…), dat is best iets waar je je kut over mag voelen!
Is ook rot dat die sukkel net jouw vriendin moet leuk vinden. Maar dat betekend niet dat jij minder bent he. En hey nu ben je nog mooi beschikbaar voor die dude uit die limburgse rap groep die je leuk vind. Was kutter geweest als hij op je pad kwam en dat je dan een vriend hebt.
@Kryptonite ik hoop dat je wat geruststellends nieuws hebt mogen ontvangen.
Ik werd om 7h wakker door geschreeuw van de buren. Ze hebben ruzie gemaakt IN DE TUIN. Why?
Ik heb het slaapmasker herontdekt.
Gordijnen wageweid open lekker doortochten
En bij mij is het lekker donker. Heurlijk!
Knuffel <3
Reageer ik nu in het topic of op een post
Heb echt vaag geslapen. En nog een rare droom ook.
Dit had ik ook ineens vorige week! Vies he? Heb HG X lokdoosjes neergezet, dat hielp gelukkig al binnen een dag
Oh dat kende ik nog niet haha, ik heb zo’n doosje gekozen omdat de kat alles opvreet (behalve de mieren dan, bedankt kat) maar misschien werkt dat wel net zo goed inderdaad
Die van HG werkt echt als een tiet! In het boekje stond dat je het mss 4 weken moest laten staan, maar bij ons waren ze na 1 dag al weg.
HG heeft echt alles! Zelfs een…grafsteenreiniger?!
Ik moet werken vandaag (thuis) maar ik hoop zooo dat ik snel klaar ben. Dan snel sporten en dan de zon in
Een vrije dag (op zondag best day ever) met mooi weer en vanavond eten bij een super goed authentiek italiaans restaurantje in een super klein dorp buiten aan picknicktafels. Zo-veel-zin-in!!!
Jaaa de koorts is weg
Het doet nog wel pijn, zit nog steeds aan die zware pijnstillers. Heb alleen geen zin meer om er veel rekening mee te houden. De pijn zal binnenkort ook wel weggaan.