Wat je even kwijt wilt

Ik ben juist blij als ik er weer weg ben :tongue:

Ik wil een kortingscode voor t.opblo.emen kwijt, vijf euro maar is maar een paar weken geldig en ik stuur eigenlijk alleen bloemen met moederdag haha. Iemand die hem wil?

1 like

Ik heb een 15", want ik geef ook de voorkeur aan een groot scherm. Ik neem hem net zo makkelijk overal naartoe als een 13". Het past in het laptopvak van mijn rugtas en qua gewicht vind ik hem prima te dragen.

1 like

Ik ben morgen jarig en kreeg vandaag zo’n schattige zelfgemaakte bon van vriendinnen, waar bij ze op het gras zijn gaan liggen en met hun lichamen de eerste letter van mijn naam hebben gevormd hahaha love it

20 likes

Heb je de mogelijkheid soms een groot tweede scherm aan te sluiten? Ik vind de 13" wel een handig formaat en lekker licht maar ik vind bijv Photoshop soms wel krap hoor. En de nieuwe 15" zijn ook niet zo groot meer, de rand om het scherm heen is kleiner geworden zeg maar.

1 like

Ik ben geirriteerd omdat niets in mijn leven even gaat zoals ik dat wil. Of ja de liefde en studie.
En er is niks op tv, wat mij ook irriteert nu

1 like

Ik ben zo blij door mijn ijskoude cola met ijsblokjes en citroen.

7 likes

We zijn zelf popcorn aan het maken. Het word of ranch of cheesedressing :heart_eyes: hopen dat het lukt!

1 like

Haha ik dacht even in het seks topic te zitten :joy:

17 likes

Volgens mij las ik het egf met een oog dicht. Ik heb de helft niet mee gekregen. Wist ook niet dat jij zon agressieveling was.

4 likes

Mijn vriend en ik kijken al het hele weekend La Casa de Papel en zijn groot fan van @anon68622085, dus word heel gelukkig als ik haar langs zie komen hier

3 likes

Mijn trein heeft veel vertraging en ik had m’n vriend gezegd dat ik er om een bepaalde tijd zo zijn. Nu ben ik er pas dik een uur later maar hij heeft ook niks tegen me gezegd erover en nu ben ik petty genoeg om niet te zeggen dat ik later ben

1 like

Like voor de herkenning

Dan sowieso 15!
13 is echt klein… ik vind 15 soms al te klein voor fotobewerking maar het went wel
Vind hem ook niet super zwaar of zo, als je gewoon een goede rugzak hebt :slightly_smiling_face:

1 like

Als iemand tips heeft hoor ik het graag, maar ik wil het vooral kwijt:

Iemand valt mijn mama lastig op de tram die ze elke maandag neemt, hij zegt vieze dingen, gaat naast haar zitten en komt soms aan haar bovenbeen. Ze neemt om deze reden een tram later als ze hem al ziet staan op het perron. Ik zit hier zo mee want ik weet dat ze iemand is die hier niets van durft te zeggen, en ook omdat ik niets voor haar kan doen. Ik voel me gewoon machteloos en boos dat zij hier te maken mee moet krijgen. Dat die vieze man gewoon oprot en iedereen met rust laat

Mocht iemand trouwens overwegen de film Ibiza te kijken op netflix (niet die nederlandse maar een nieuwe netflix original)

DOE. HET. NIET.
Wat een schijtfilm

5 likes

De meeste Netflix original films zijn vet matig. De enige die ik wel echt mega goed vind is Beasts of No Nation. :heart:

Ze kent hem niet denk ik? Misschien kan ze een keer onopvallend een foto van hem maken en contact opnemen met het vervoersbedrijf, om aan te geven dat ze door hem lastig gevallen wordt. Misschien (hopelijk) doen zij er iets mee. Of als ze in de tram stapt, bij de conducteur in de buurt blijven. Dan zal hij niet durven denk ik? Vervelende situatie!

Er zijn van die draadloze oordopjes!

1 like

Goede ideeën maar mijn mama heeft geen smart phone, weet amper hoe een pc aanmoet, dat type. Conducteurs zijn hier nooit op de tram (België). ik heb haar al gezegd dat ze op zo’n zitje voor 1 persoon kan gaan zitten of naast een andere vrouw, maar eigenlijk wil ik gewoon dat ze niet meer bang hoeft te zijn

1 like