Goed!!! Dat wou ik ook dus dat is dan gelukt
Dat klinkt heel leuk! Waar is dat?
Kan ik instellen dat het forum de quotes laat zien waarop wordt gequote? Ik vind het nu zo onduidelijk dat je alleen de avatar ziet waarop gequote is en niet de post waarop wordt gequote. Als ik dan klik op dat pijltje vliegt ie terug naar de originele post die is gequote en moet ik weer helemaal verder scrollen maar waar ik gebleven was. Dat kan vast handiger? Ik heb nu echt het gevoel dat er 369 gesprekken door elkaar lopen waarvan ik geen idee heb wie waarop reageert
Ja dat vind ik ook niet fijn, maakt het wat rommelig.
Zitten er hier mensen bij Basic-Fit? Zijn dat fijne sportscholen?
Ja ik, maar verschilt heel erg per sportschool van basic-fit. Die van mij vind ik prima. Ze hebben alles wat ik wil en ook bijna alles wel 2x of meer.
Wat werkt nou goed tegen hooikoorts, op gewoon niet naar buiten gaan na haha. Ik trek het niet langer zo want voel me er gewoon beroerd door
Ik wil een broodrooster, iemand tips? Heb geen zin om gedegen onderzoek te doen.
Ik heb er dit jaar minder last van maar ik ben nu ook best vaak buiten of in de natuur. Het schijnt dat je zo “went” aan de pollen in je omgeving ofzo.
Of ik heb dit jaar gewoon geluk gehad.
Ik moet nog een kwartier wachten tot de brasserie open gaat… ik wil een tosti.
Als je alleen in het centrum bent,
Other Stories op de Heilige Weg, Weekday op het Rokin, Subdued in de Leidsestraat. Tweedehands: de Kiloshop en de Episode, allebei op het Waterlooplein.
Dat komt omdat bijna iedereen replied in plaats van quote. Omdat dat handiger is denk ik. Maar je kan ook gewoon op deze manier quoten door alle tekst te selecteren en op ‘citaat’ te drukken. Anders kan het niet volgens mij.
Alle broodroosters zijn goed toch… doen allemaal hetzelfde en ze zijn al te krijgen vanaf 12 euro ofzo dus zou gewoon eentje kiezen die het leukst in je keuken staat
Ah ok, maar dit is zoveel duidelijker! Kan dat niet veranderd worden dat als je op dat pijltje klikt dat het dan een quote wordt ipv antwoord? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die niets meer van al die posts begrijpt als het zo onduidelijk is wie wat quote.
Ja is wel handiger inderdaad! Ik zit ook steeds reacties terug te zoeken om te kijken waar iedereen op reageert. Maar ik vind het te veel werk om steeds de tekst te citeren haha. Misschien kun je het even in het ‘tips en ideeen topic’ voorstellen.
Ik zit nu al een kwartier voor het terrasje te wachten maar nu die bijna open gaat durf ik niet meer haha. Zo kneuzig hoe ik hier zit.
Ik ga wel hoor ik wil een tosti.
Die heeft al een vriendin
Goed idee ik hem mn ideetje erbij gezet!
Kan ook kapot.
oké heb sinds maart niet meer hardgelopen
en ik sta nu op het punt om een rondje te rennen
pffff geen zin in maar goed begin van de dag blabla