Wat je even kwijt wilt

Hebben ze in belgie in trams ook een omroep ding. Misschien zou ze naar de chauffeur kunnen gaan en vragen of hij wilt omroepen dat die creep van de vrouwen in de tram af moet blijven. Hem publiekelijk voor schut zetten. Misschien dat dat helpt.

2 likes

dit zou prachtig zijn maar denk dat ze dat echt niet durft; zal het haar wel zeggen dat dat ook nog een optie is

1 like

Misschien kan ze daar ook alleen even aangeven dat ze word lastig gevallen. Misschien weet de chauffeur een meldpunt ofiets.

2 likes

Dankjewel!! En @Falafel ook

1 like

Ik heb net zelf mijn oorbellen geschoten met die dingen van Ali.express en ik ben echt trots op mezelf dat ik dit durfde.

7 likes

Ik zit er aan te denken om morgen mijn oor te laten piercen. Ondanks dat ik vet bang ben voor naalden heb ik er ook wel zin in.

4 likes

Ik moet vroeg op morgen en natuurlijk kan ik nu niet slapen :angry:
En heb vandaag pepertjes gesneden en mijn duim staat gewoon in brand, nog steeds, 7 uur later!

1 like

Ik moet morgen ook weer vroeg op. Kan echt niet geloven dat de werkweek weer gaat beginnen.

Kon het maar eeuwig zaterdag zijn.

1 like

Ja jij ook! Zie het alleen somber in, heb het warm en een hoop bij te lezen hier op het forum:sweat_smile:

Ja erg he, vooral na de afgelopen weken waar er steeds een feestdag waa. Dit wordt weer mijn eerste volle week en zie er zo erg tegen op

1 like

Waarom schrijf je het als tjinees ipv Chinees? Oprechte vraag.

1 like

Succes!

Ben al studerend mijn verjaardag ingegaan. Wat triestig zeg, haha.
Nou ja nog een paar jaar en dan kan ik er wel weer van genieten.
Als jullie me een cadeau willen doen: wensen jullie me dat mijn examens goed gaan alsjeblieft? Heb door mentale struggles niet veel kunnen voorbereiden dus ik zie er wat tegenop…
Ik start 30 mei en eindig 28 juni en ik baal dat ik “laat” eindig want een week ervoor zijn al mijn vrienden al klaar en de bib dichtbij me al dicht dus hopelijk kan ik nog wat motivatie opbrengen dan.
Alvast bedankt <3

2 likes

Allereerst gefeliciteerd! Hopelijk heb je een fijne en leuke verjaardag :gift: Daarnaast ook veel succes met je examens! Zet 'm op en zorg goed voor jezelf :hearts:

1 like

Ik heb net echt de kleinste kapsalon ooit binnengekregen. Ze beweerden ook dat dit de grote kapsalon was hahaha dan wil je de kleine toch niet zien? :joy:

Add images

25 likes

Ik zou niet per se kijken naar de grootte maar eerder naar de specs. Ken de 2014 modellen niet uit Mn hoofd maar standaard zit er 8GB ram in een 13 en 128/256 GB SSD en in een 15 kan 16GB ram en tot 512 GB SSD standaard. Daarnaast is de processor in een 13 meestal standaard een duocore en in een 15 een quatrocore. Ligt eraan welke programma’s je gaat draaien specifiek, zodra je ook video’s wil gaan bewerken zou ik sowieso voor een 15 gaan qua kracht, pure fotobewerking kan ook goed op de 13.

Zou zelf alleen niet snel voor een 2014 model gaan, qua specs en ondersteuning. Zou eerder een 13 uit 2016 aanraden dan een 15 uit 2014. Sowieso zijn de nieuwe modellen een stuk lichter en nieuwe chips erin.

4 likes

Gelukkige verjaardag! Ik blijf komende maand de hele tijd duimen voor je, heel veel succes!

1 like

Mijn amandelen worden volgende week verwijderd nadat ik 6 weken geleden weer ontsteking en abces in mijn keel had, alleen uitgerekend nu een week voor de operatie heb ik weer een pijnlijke dikke keel :angry:

Zo herkenbaar, dit ben ik.

Ik heb ook een baan ver onder mijn niveau en ik lijk er maar niet weg te komen. Succes vandaag.

2 likes

Pfff ik heb ook zo’n dag. Stage vandaag en heb er echt geen zin in. Ben zo blij als dit schooljaar afgelopen is!!

1 like