Gefeliciteeerd @fysicus
Zooooo leuk ik was gister bij een studio sale van een leuke artiest en heb een vette tekening gekocht. Hij maakt soort van kindertekeningen met hele grappige en treffende teksten.
Rogier Roeters heel toevallig?
Ik had zoveel plannen. Ik denk dat ik nog een half uurtje ga slapen
ik krijg dat graf eduroam maar niet aan het werk op mโn laptoppie echt heel irritant, ik ben al dik een half uur bezig en ik moet aan school werken tot 1
Ik ga echt slecht op deze hitte tijdens de laatste loodjes van mโn scriptie, heb juist zo hard mโn slaap nodig nu! En moet nog eigenlijk heel veel doen en de helft van mn data is eigenlijk ook nog niet echt geanalyseerd en ik vind het maar stressvol allemaal.
Haha ja ik had ruzie met het netwerk omdat ik allerlei profielen al had voor eduroam, heb het toevallig net kunnen fixen door het oude profiel te verwijderen!
Bedoel je niet Tsjina?
Ik praat met iemand die uit Berlijn komt maar voor 4 jaar in Nederland werkt. Hij zei dat hij van beaches houdt. Ik zei ja de stranden in Nederland zijn over het algemeen niet echt mooi ofzo. Zegt hij dat hij niet eens wist dat wij stranden hadden. Eh?
Omg nog nooit zoveel gedanst op een festival, heb nu ook echt overal spierpijn pffff. Heb maar een massage geboekt voor vanmiddag haha treat yo self
Ik ben weer eens mijn hooikoortsmedicatie vergeten in te nemen. Heb er geen extreme last van, maar ik word nu alweer kriegel van de jeuk in mijn mond/keel.
Ik moet echt eens beginnen aan mijn sollicitaties, ipv hier rond te hangen.
Ik zie er nu al tegenop om over 24 uur op kantoor te zitten hahah
Love your life
Oh zo. Mja, daar geef ik me ook altijd maar gewoon aan over. Beter dan lopen toch? Hahaha.
Even zeuren hoor
Op mijn werk verschillen mn pauze uren per dag en nu heb ik pauze om 12 uur al de dag gaat na de pauze altijd zoo traag dus ik heb het liefst zo laat mogelijk
Ik heb net een uurtje hardgelopen en nu ben ik vet bruin