Ik ben echt een gingervampier, heb precies niks buiten te zoeken nu, voel gewoon al hoofdpijn opkomen na een kwartiertje buiten. Ik drink wel genoeg, ben gewoon niet goed ontwikkeld.
Dit dus. Vind het heel naar voor je moeder maar ik denk echt dat ze er zelf iets van moet zeggen, ook al vind ze het eng. Niet alleen heeft het meer effect, ik denk ook dat ze zichzelf er prettiger door zal voelen en ergens vind ik het ook een plicht. Niets (durven) zeggen impliceert dat het ok is ook al is het dat absoluut niet en dat hij dit vaker (of bij andere vrouwen) kan doen. Zou fijn zijn als je je moeder kan helpen met bedenken en/of repeteren wat ze kan zeggen
Mn vriend zn gips is er nu af (Achilles pees afgescheurd) maar hij moet nog 6 weken heel rustig aan doen en absoluut geen piek belasting (mag ook niet fietsen en niet opeens dus een sprongetje ofzo) maar ik heb vrijdag een enkelband gescheurd. Hoopte zo dat hij nu dan wel meer mocht doen want we zijn nu echt een mank kneuzenkoppel met een te energieke hond Met het gips was hij misschien zelfs mobieler eigenlijk omdat het dan duidelijker was wat de beperkingen waren
Bij mijn andere enkel wel een keer echt afgescheurd gehad, het is nu niet zo erg als toen en ook niet zo blauw. Ik moet steeds de hond uitlaten dus bewegen doe ik wel, maar ben wel bang dat ik het niet genoeg rust kan geven. Scheelt stiekem dat het heel warm is want nu kan ik de hond op warme tijdstippen uitlaten zodat hij dan al helemaal moe en warm is en niet zo ver wil
Altijd leuk om een nieuwe outfit te bedenken met dingen die al een tijdje in je kast hangen.
Huh mijn buurvrouw ( lees gluurvrouw tokkie) zit keihard in dr tuin dr verzekering te bellen. Ik kan alles horen… zelfs die man van de verzekering want die heeft ze op luidspreker.
Even die fijne realisatie dat mijn kamer altijd heel koel is en ik over drie kwartier weer thuis ben
Het begint nu echt veel te warm in huis te worden en ik heb er genoeg van. Werk nu vlakbij in een gebouw zonder airco dus ook geen vooruitzicht op een koude trein of werkplek. Ga me morgen naar in het depot verstoppen denk ik.
Ze willen jou vast een dag verwennen!
Ja! Ik heb er twee. Een vieze en en nette.
Zin om in het park te chillen, maar ik heb me ziek gemeld op werk en ben bang dat ik een collega tegenkom haha
Of wel, krijg je extra punten voor je eerlijkheid en leuk moment
Ik zit bij de dokter in de wachtkamer en ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een afspraak.
Ik laat deze week ook m’n vakantieuren uitbetalen, dus met belasting + vakantiegeld + vakantieuren heb ik eigenlijk gewoon een gratis vakantie
Komt goed!! Waarom heb je een afspraak?
@poes Wat vreselijk naar! Misschien heb ik iets gemist, maar komt het door iets concreets wat je hebt meegemaakt? Kun je het van je afschudden door erover te praten met iemand? Hoop dat je snel weer rustig slaapt.
@fysicus Fijne verjaardag voor jou <3 en succes met je examens. Zet 'm op! Zorg voor genoeg ontspanning en rust tussendoor en je gaat het gewoon rocken.
Mijn nichtje is 7 en heeft nu al vaker verkering gehad dan ik.
Ik heb zo’n 12-13 jaar geleden een tweede gaatje laten prikken in m’n oren en na een tijdje dicht laten groeien. Dacht ik, kon ze net zonder al te veel moeite weer door prikken. Heb zin om nog meer oorbellen te kopen nu
Ik wil naaaaar huis. Niet meer werken. Concentratie van een goudvis
@fysicus gefeliciteerd!
Ik wil zelf supergraag nog een helix piercing erbij boven mn andere, maar ik wilde wachten tot na de vakantie ivm met zwemmen en zon en zweet enzo. Maar ik wil m ook zo graag :’(
En ik wilde naar de sportschool vanavond maar ik weet dat ik eigenlijk maar 2x per week mag sporten ivm met mn gewicht MAAR IK HEB ZO VEEL ZIN
Wauw, ik wilde dat ik zoveel zin had om te sporten