Wat je even kwijt wilt

Waaaaarom heb ik alleen hele korte broeken en lange skinny’s
Ik ga nu al dood
En waarom mag je eigenlijk geen korte broek aan op het werk als vrouw
Oe oe oe dan zie je benen!!! Heftig

6 likes

Oh op mijn werk mogen mannen wel korte broeken, vrouwen ook wel maar alleen tot net boven de knie (en die bestaan bijna niet?!)

Zo heb je paar maanden geen dates gehad en nu plotseling 2 op een dag. Ik kan dit niet aan. Is 8 uur ‘s ochtends te vroeg om moed in te drinken? Zenuwen man man man

12 likes

Ik ben op kantoor en er viel net een hondenkoekje uit mijn vest. Goedzo.

12 likes

Het was ZO warm in Mn slaapkamer gister dat ik gewoon de ventilator, het is zegmaar zo’n pilaar liggend naast me in bed heb gelegd als een soort bedpartner. Niet te doen joh.

19 likes

Uuuugh ik weet niet of ik een aankoopmakelaar moet nemen, ja of nee ja of nee ja of nee. Ik denk ja.

Collega heeft leuk het raam en de gordijnen open gedaan zodat de zon en de warme lucht goed binnen kunnen komen :rage:

3 likes

Gvd, zo uitgekeken naar lekker croissantje eten in de trein. Neem ik een hap, is het een oud slap croissantje van de dag ervoor :mad:
Thanks for nothing AH to go :frown:

Ik heb 2 jaar geleden een appartement gekocht zonder aankoopmakelaar. Vond het doen van een bod best spannend maar alles is vlekkeloos verlopen!
Hangt natuurlijk af van het soort huis dat je wil kopen, of er veel gegadigden zijn, of je überhaupt serieus word genomen zonder aankoopmakelaar (in sommige regios, heb ik gelezen)
Je kan het altijd proberen en als het niet lukt eentje in de arm nemen :slight_smile:

1 like

Nou we gaan! Lijkt einde dag, houden alles in de gaten. Zal de avonturen delen op insta.

1 like

ken je iemand met bouwkundige kennis? voor ik een huis kocht heb ik een tijd huizen/monumenten geïnspecteerd. ik had geen aankoopmakelaar, maar de verkopende makelaar was snel onder de indruk als je de juiste vragen stelde en dingen bekeek. Die gasten hebben zelf vaak geen bouw kundige kennis.
bieden is dan wel spannend, maar voor de verdere aankoop heb je niemand nodig. dat regelt de verkopende partij.

Waar wil je kijken?

1 like

Zoals ik het lees krijg je 175 euro terug, dus betaal je 45 euro voor die wieldop (wat ik trouwens best veel vind, maar goed). Zo lijkt het mij ook het meest logisch. Maar ik ben geen expert in deze dingen hoor, dus geen garanties!

Edit: dus je betaalt 220 maar krijgt 175 terug

Ik kom er net achter dat er een oud seizoen van ex on the beach double dutch op Videoland staat o mijn God wat heerlijk ik kom de dag weer door hoor

1 like

Ik ben zooo gaar, heb last van mn longen en overzie het qua school en werk allemaal echt even niet meer. Voor eind juni/begin juli moet ik nog een scriptie afronden (weinig werk, hoop 1-1,5 dag) maar daar heb ik de feedback nog niet van terug, andere scriptie afronden (veeel werk, nog 2/3 ofzo te gaan en dat is een positieve schatting en ik heb nog niet echt een goed plan van hoe ik het aan wil pakken), een groot extern project afronden en een bijbehorend paper schrijven en presenteren. Daarnaast werk ik 1,5-2 dagen op mn ene werk en verdeeld over de maand 6 dagen op mn andere werk. In de tussentijd moet ik ook nog sollicitaties sturen en ben ik inmiddels al bij heeel veel dingen afgewezen, dus de moed daarvoor zakt me ook in de schoenen. 3 juli vertrek ik meteen op vakantie dus dan is hopelijk alles achter de rug, maar nu heb ik zo. veel. stress.

Hij zal inderdaad worden gecorrigeerd! En 175 euro voor een wieldop lijkt me sterk haha, tenzij je een superdeluxe auto hebt gehuurd :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Maar dan zou je borg ook hoger zijn haha. Komt vast goed!

1 like

@roeptoeter Ik heb het wel met een aankoopmakelaar gedaan. Zelf geen verstand van huizen en ook niemand in mijn buurt doe dat had. Ik vond het heel fijn om iemand te hebben aan wie ik alles kon vragen (van het begin tot het en met het tekenen van de koopovereenkomst) en die me ook eerlijk vertelde of een huis de prijs waard was.
Je hebt een website met recensies van aankoopmakelaars. En als je daar wat goede ziet kun je zelf wat offertes aanvragen. Wij waren ‘maar’ 1250 euro kwijt, ongeacht hoeveel bezichtigingen hij met ons zou doen. Ik vond het elke cent waard.

2 likes

vanochtend naar de huisarts geweest en een doorverwijzing gekregen voor de praktijkondersteuner
pffff zag er zooo erg tegenop maar ben nu wel echt blij dat ik ben gegaan

10 likes

Ik heb zelf een tijdje terug op een huis geboden zonder aankoopmakelaar. Mijn vader is mee geweest naar de bezichtigingen, gezien hij veel weet over bouw etc. Daarnaast had ik wel een hypotheekverstrekker die al mijn vragen wilde beantwoorden en ook heeft gekeken of het huis wel de daadwerkelijke prijs waard was.
Uiteindelijk zijn we ruim overboden, maar de verkopende makelaar gaf ook aan dat het geen probleem was dat we geen aankoopmakelaar hadden.

Tldr; mocht je iemand in jouw omgeving hebben met veel technische kennis is het niet per se nodig. Maar ik kan me voorstellen dat het prettig is om iemand te hebben die jouw vragen kan beantwoorden.

1 like

Ah nee mijn moeder had gezegd dat ze bij de AH had gespaard voor twee sets glazen, maar nu blijkt het maar 1 set te zijn. Toch een beetje jammer want ik had zo graag de wijn én borrelglazen gehad. Nou ja, ik zag gisteren ripoffs bij de action voor €1,33 dus dan ga ik die maar halen.

1 like

Even spuien:

*Ik weet niet wat ik met mijn dateman aanmoet
*school werkt echt op gee enkele manier mee
*ik ben gewoon boos en ik weet niet precies waarom
*vriendin laat vandaag een soatast bij mij aankomen. Nu denkt ze dat wanneer de post bij haar wordt geleverd, ik ook post krijg. Nee postbodes doen niet gezamelijk alle post in 1x bezorgen op 1 tijdstip :smile:

2 likes