Wat je even kwijt wilt

Als het zou kunnen mag je wat van mijn motivatie hebben, ik ben nu chagrijnig dat ik niet vanavond en morgen mag gaan maar alleen morgen :’(

1 like

Ja huh hoe doe je dat geef mij ook wat sportzin?

Ik stuur het in een envelop is dat goed

2 likes

Ik heb ook weer zin om te sporten maar ben nog aan het wachten op m’n pakketjes… :roll_eyes:

Ik voel me altijd zo moe met dit weer. Net maar 1,5 uur naar school geweest en verder nog niks gedaan maar ik heb net al weer liggen slapen. Kan eigenlijk niet want ik hebt het echt druk met school maar mn ogen vallen gewoon dicht terwijl ik dit typ haha

Maak me zorgen om mijn borsten. Krijg doorverwijzing voor de mamapoli. Gewoon voor de zekerheid maar vind het wel doodeng. Sta hier nu te huilen.

2 likes

Voelde je een knobbel? Sterkte! Kun je op korte termijn terecht?

Goed dat je langs bent geweest en heel veel succes :heart:

Sporten bij de voordeur.

Hahaha de trap op en af rennen totdat m’n pakketjes er zijn

2 likes

@Fenayi Wat eng. Sterkte! Goed dat je gaat en het in de gaten houdt, dan ben je er sowieso snel bij! Hoop dat je snel gerustgesteld kan worden <3

Ik heb lekker een bestelling gedaan bij crazy factory om mijn oortjes weer mooi groot te maken <3

2 likes

Ik heb de zoveelste opmerkingen “JEETJE WAT ZIJN JOUW BENEN WIT! :scream:” weer gehad vandaag,

Jaaaaaaaaaa nouuuuuu ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn???

je zet maar een donkere zonnebril op als het je niet bevalt.

Shoo!

10 likes

Dat ik nog leef is een wonder. Een nieuw sportschema en een gevoelstemperatuur van 35 graden want geen airco. Waren ook maar met z’n 2e maar jezus wat een zweet

1 like

Soms is het zo irritant als je maar geen keuze kunt maken zoals ik nu. Ik ben nog steeds in twijfel of ik naar Lowlands wil en waarschijnlijk heb ik spijt als het zo dadelijk uitverkocht is. En als ik het nu al wel doe, heb ik waarschijnlijk ook spijt. :joy:

Kopen en als je niet meer wilt gaan dan de kaartjes verkopen?

Alleen dan krijg je nooit het volledige bedrag terug, dus vind ik ook zo zonde. En ik heb het nu eigenlijk niet :see_no_evil: Overigens vind ik de line up niet geweldig, ik wil er gewoon graag een keer heen. Twijfel ergens om dit jaar gewoon te laten gaan en te wachten op volgend jaar.
Kaartjesverkoop ging ineens harder dan ik dacht (helaas).

Ik heb ook echt totaaal geen zin meer

1 like

Ik denk dat je momenteel echt geen verlies maakt op tickets, misschien een tientje max. Lowlands is weer populairder dan het een tijdje was.

Ik heb een kaartje over voor Wildeburg en die gaan echt voor 190 ipv 145 over Ticketswap :eek:
maar ik ““moet”” hem aan de broer van mn vrienden waarmee ik zou gaan verkopen, maar wil stiekem ook wel die euro;s winst :redface:

1 like

Ik heb m’n werkkleding aangetrokken en het zweet breekt me aan alle kanten uit. Veel te warm deze outfit