Wat je even kwijt wilt

Maar voor veel meer verkopen mag toch niet meer? Of wisselt dat per concert/festival? Ik zie vaak staan dat als je meer vraagt, ze niet meer geldig zijn.
:joy: Ik wilde eigenlijk Pinkpop afwachten, hoe dat gaat enzo, maar denk dat ik dat niet eens meer red.

Volgens mij mag je er 20% boven zitten zodat je ook de kosten van TS en iDeal etc er uit haalt. Je moet de kostprijs van het kaartje invullen en je vraagprijs.

1 like

Bij mij kon ik vorige keren maar 1 prijs invullen bij TS en alle prijzen lagen onder de originele prijs bij dat concert. Weet niet of dat per event anders is.

geen idee. ik heb iig nog nooit echt verlies gemaakt, ook geen winst overigens want ik ben daar eigenlijk veel te braaf voor. Maar wat is 5euro verlies als je daardoor geen spijt kan krijgen?

Ik denk er nog wel even over na (vooral omdat ik het geld nu dus niet echt heb) en anders hopen op volgend jaar. :slightly_smiling_face:

Nu het hier toch over festivals gaat…
ik zoek kaartjes voor DTRH (Down the Rabbit hole) en aangezien duizenden andere mensen ook kaartjes zoeken op ticketswap kan ik misschien hier beter een oproepje doen haha… mocht iemand zijn kaartjes verkopen, ik zoek er twee, stuur me een berichtje als je wilt. :pray:t2: Je krijgt er uiteraard iets voor terug! (Naast het geld bedrag Hahah). Een reep Tony’s of een fles wijn, ik stuur het met liefde naar je op!

1 like

:joy: Nou ja, ik twijfel ook omdat ik dan twee festivals alleen doe dit jaar en dat vind ik toch best heftig ofzo. Als je met een groep gaat, vind ik het al heel anders. Dan had ik het sowieso gedaan.

Nee althans… ik dacht soms van wel maar de dokter kon net niks vinden en het is wrs gewoon een normale klier wat ik voelde. Maar 1 borst is zonder reden best wel gevoelig en sinds een paar weken trekt mijn tepel zich terug daar en dat laatste was aanleiding voor de dokter om afspraak te gaan maken bij de poli. Het is hoogstwaarschijnlijk vooral om mij gerust te stellen zodat ik dit naast mij neer kan leggen maar toch vind ik het een klein beetje eng.

Geen idee wanneer ik terecht kan, ik krijg nog een telefoontje.

Voor het eerst sinds hele lange tijd hoeft mijn medicatie niet aangepast te worden. Alle bloedwaardes waren goed. Ben zo blij

12 likes

He wat naar :disappointed: Inderdaad goed dat je langs bent geweest, zo ben je er gauw bij. Fijn dat je dokter het ook serieus neemt. Ik ga voor je duimen dat het meevalt :two_hearts:

Ik durfde serieus geen afspraak te maken omdat ik bang was dat de dokter zou denken ā€˜heb je weer zo’n stresskip’. :sweat_smile: Nu toch maar gedaan na een aantal maanden.

Een student uit het tweede jaar is plotseling overleden. Ik kende haar niet omdat ik in het afstudeerjaar zit maar voel me er toch zo naar over

Joh, je moet je daar echt niet schuldig over voelen!!! De dokter zit er daarvoor en als die er problemen mee heeft moet die maar een ander beroep zoeken. Ik duim voor je <3

Thanks. :heart: En de rest ook voor de lieve berichtjes.

1 like

Tof! Ben nu stiekem wel benieuwd welke dan :sweat_smile:

Ik heb net echt de meest luxe reis van m’n leven geboekt? Acht dagen Rhodos, all inclusive in een prachtig hotel waar je pretty much 24/7 kan eten.

:money_with_wings: :money_with_wings:

Oh, daar vliegt al m’n geld.

21 likes

ik mis m’n hond

3 likes

Mijn tentamens zijn begonnen en ik heb echt 0 energie om te leren

Heb vandaag het laatste practicum van mn bachelor gehad wooooo :geek:

17 likes

Tipppp? Waar geboekt en welk hotel? Ik zoek ook nog iets all in voor in sept :stuck_out_tongue: (ga jij ook alleen?)

2 likes