Jaloers! Ik smelt hier weg.
Zijn het je eigen nichtjes? Ja ik zou er wel iets van zeggen inderdaad ⦠5000 keer bekeken ook al, wie weet hoe snel en naar wie verspreidt zoiets zich
Ik had vorige week twee sollicitaties en beide willen me gewoon hebben?! Ik voel me echt wel een beetje trots nu. Heb ook al een weloverwogen keuze gemaakt, word er echt helemaal blij van. Zoān fijn vooruitzicht <3
Zo fijn! Gefeliciteerd
Heb een bericht / vraag naar mijn schoonzusje gestuurd.
Leuk! Gefeliciteerd! Waar? Jij zit ook in de zorg toch?
Word de zorgtoeslag die je moet terugbetalen automatisch verrekend? Of komt daar een aparte aanslag voor? Ik krijg namelijk ook nog geld terug, maar moet denk ik ook nog heel veel zorgtoeslag van afgelopen jaar terugbetalen maar heb daar ook nog geen aanslag van ontvangen
Het is anders nog steeds even warm hoor
Ik zit in het donkere hol genaamd de kelder van de UB dus heb geen idee hoe het weer hier is, maar gezien de berichten hier bereid ik me vast voor
Mijn schoonzusje had het nog niet gezien!!
Mijn nichtje kwam net vertellen dat hun filmpje al 5000 keer bekeken is!
Dus het filmpje bekeken en toch niet blij.
Dus een dank je wel, ik ben toch het meest mediawijs zei ze.
Ik ben over 5 minuten vrij maar het begint hier echt donker te worden, ben over een uur thuis als het goed gaat, hoop dat ik het red voordat ik op een verzopen kat lijk.
Jongens de hel is losgebroken, ik herhaal, de hel is losgebroken
Hier wordt het ook donkerder, maar ik moet het reddnen. Wil nog ijsjes kopen.
Ja heb ik al gedaan. En met mezelf afgesproken dat het belastinggeld ook meteen opzij gaat voor terugbetaling zorgtoeslag⦠jammer de pammer
Ach, vanavond avondvierdaagse afgelast.
Toch tƩ onvoorspelbaar.
Terwijl noord-Holland geen code oranje heeft.
Avond-drie-daagse
Ben stiekem 2 minuten eerder weggegaan Nu ben ik nog eerder in mān pyjama.
Ja klopt! Maar ik studeer nog, dus ik ga als leerling aan de slag. Die plekken liggen niet echt voor het oprapen, dus ik hoopte maar dat ik überhaupt ergens zou worden aangenomen (wel in de richting die ik wilde natuurlijk, heb niet zomaar overal en nergens gesolliciteerd haha).
Ik ben echt blij, want ik ben het studeren best wel zat. Straks ga ik dan drie dagen werken en een dag naar school, dat is voor mij echt een betere uitdaging nu.
Snap ik! Toch fijn om wat meer echt te kunnen āādoenāā. Top dat je nu bent aangenomen En extra leuk dat je dan nog zelf kunt kiezen ook! Voor wat studeer je precies als ik vragen mag?
Ik stuur je even een pb (als me dat lukt).