Wat je even kwijt wilt

Ik wil morgen voor het eerst een spraytan laten doen. Weet iemand of de kleur vervaagt als je je benen scheert?

thanks voor de tip hahaha heb er al door heen gescrolled. Ik word zo snel misleid door aanbiedingen echt verschrikkelijk

Heb je de kans om er heen te gaan? Want ze moeten je bril ook nog wel echt verstellen. Je krijgt hem met rechte pootjes etc. Ik heb de ervaring dat andere opticiens dat ook niet erg graag voor je doen want concurrentie.

Allemaal leuk en aardig dat online kopen maar in de praktijk werkt het voor dit soort persoonlijke voorwerpen niet zo denderend.

Als je je benen scheert neem je wat dode huidcellen mee dus het zou kunnen. Maar niet dat je meteen strepen ziet oid. Je kan het beste vandaag scheren en goed insmeren zodat het morgen het beste pakt!

1 like

Ik haat het dat ik me overal zo druk om maak. Ik heb net prongelijk iemand gebeld (kuch iemand waar ik ooit mee afsprak enzo) en nu ben ik in de stress omdat hij er over appt. Hartstikke stom want dit overkomt vast iedereen, toch heb ik de neiging mijn mobiel uit te zetten en te verhuizen naar alaska

7 likes

Oh hm, dan is het wel goed om langs te gaan inderdaad. Ik ga hem bestellen en dan heb ik vast wel een keer tijd om erheen te gaan. Haha, ik durf daar inderdaad niet nogmaals voor aan te kloppen bij mijn eigen opticien na dit gedoe (en dat vind ik ook niet kunnen).

Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ze hebben me de baan aangeboden :tada: Ondanks dat ik met zwangere buik aan kwam en niet direct kan beginnen ivm verlof. Yesssss :sunglasses::sunglasses:

72 likes

Gefeliciteerd

1 like

Fijn!! :two_hearts:

1 like

Gefeliciteerd :confetti_ball:

1 like

Cetrizine is dat! Overigens ook bij de apotheek te halen en ik heb me laten vertellen dat ze ze bij de Aldi ook hebben.

1 like

Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gejankt van blijdschap. Het lijkt alsof ik super verdrietig ben nu maar ik ben juist gruwelijk blij.

7 likes

Ik viel net in de bus in slaap en toen ik wakker werd hing er een beetje kwijl uit mijn mond haha.

3 likes

Ik heb die ook gebruikt! Opletten met je knieen, enkels en de andere grove plekken. Verder smeerde ik gewoon een dikke laag in en wachtte ongeveer totdat het was opgedroogd. Ik vond m redelijk foolproof

2 likes

Ik vind dit forum nu al leuker en naar mijn idee ook veel levendiger dan het oude forum. Who’s with me?

18 likes

Vandaag moet een productieve dag worden. Ik ga drie sollicitaties versturen (een per post, wist niet dat ze dat nog deden haha!), moet het huis poetsen, thesis doorlezen en beginnen aan herschrijven of werken aan een ander project wat ook af moet en dan vanavond naar de Lion King :smile_cat:

5 likes

Haha ik woon nog in een studentenhuis, maar heb nu wel een eigen keuken en grote ruimte. Het zit echter wel helemaal beneden en ik heb niet zoveel licht. Nu is er een ouder stel die vaak langsloopt met hun hondjes en ze zwaaien altijd. Ik zit nu bij de deur naar buiten thuis te werken en die man kwam langs en maakte een praatje. Toen vroeg hij ja hoe lang blijf je hier nog? Dus ik zei: ligt aan mijn werk. En toen zei hij echt zo: ja kan me voorstellen dat je hier weg wilt, zo’n rot hok. Hahaha. Ik ben trouwens wel super blij met mijn huisje maar dacht wel oh zij denken blijkbaar altijd als ze langs lopen: arme meid in dat stinkhok.

18 likes

Ohh wow ibood. Mijn vader had zo’n ibood fase, elke week kocht hij wel iets. Met kerst kregen we allemaal een pannenset van hem (ik was 13)?? Heb je inmiddels al wat aangeschaft?

10 likes

Sinds dit nieuwe forum ben ik minder met mijn werk bezig en zit ik meer op dit forum :neutral_face:

1 like

Over een paar weken opent er eindelijk een Albert Heijn hier in de stad.
Ik kan echt NIET meer wachten, sinds dat ik in BE woon mis ik de AH zo hard :pensive:

10 likes