WAT een loser. Wtf. Ik zou hier melding van maken binnen de praktijk.
Waarom? Hij was toch helemaal niet onbeleefd. Kan toch goed bedoeld zijn. Ook al zou ik er ook niet op zitten te wachten, maar goed. Dit is toch geen reden om een melding te maken?
Ik probeer de website van buienalarm te bekijken en ik krijg dit
op het oude forum kwam precies deze melding toch? #ripegf
ja, classic
Ik ben naar huis geracet om de stortbui voor te zijn.
Thuis aangekomen was het nog droog. Ik wilde nog wat schooldingen doen, maar ja, da’s ook weer zo’n gedoe als het gaat regenen en ik mijn spullen weer snel naar binnen moet sjouwen (kan niet echt overdekt zitten). Een halfuur forummen later is het nog steeds droog en had ik al veel nuttigere dingen kunnen doen.
Haha shit het regent al, nog heel zachtjes… nog 6 haltes.
Hier (Alkmaar) is het droog en plakkerig en vies. Volgens de buienradar gaat het pas rond 19.00 regenen.
Mijn vriend zit nu in het vliegtuig in London, zijn vlucht is ook al vertraagd door de storm… stom weer
Yes, het regent en onweert! Ik heb serieus net buiten in de regen gestaan, zo lekker koud <3
Ohnee hoor hij heeft toestemming.
Ja alle vrouwen hebben bekken dus je zat daar goed. Pff wat een sukkel
Jaaaa, het regent! Doei sauna!
Ik wil de hoop niet verpesten maar hier is het na de regen, nog warmer en meer benauwd dan voor de regen😭
Zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts, ik heb al tien jaar een lymfeklier die opgezwollen is, is niks verkeerds aan gelukkig maar dan weet je het gelijk.
Het heeft aardig wat weg van een tropische storm, dus dit verbaast me eigenlijk niets. Ik vind het trouwens wel iets gezelligs hebben, zo binnen met die regen. Raar, want in de herfst/winter word ik hier alleen maar strontchagrijnig van.
Ik vind het ook wel iets hebben inderdaad haha terwijl ik er inderdaad ook een gruwelijke hekel aan kan hebben. Heb er net ook even doorheen gelopen en dat was dan weer wél heerlijk verfrissend. Alleen nu lijkt het steeds plakkeriger te worden.
Hier nog geen regen. Wel wat donkere wolken te zien.
Verheug je er niet te veel op, kan alleen maar tegenvallen.
Hier is alles voorbij gegaan
Waaaaa ik heb een baan!!! Had vandaag selectiedag en was poepzenuwachtig maar het is me gewoon gelukt!!
Ik vind het fucking onbeleefd om zoiets te zeggen. Mijn bloed kookt