Wat je even kwijt wilt

Nu huilt ze en voel ik me schuldig en durf ik me niet meer te bewegen

Ik heb net staan koken in een onderbroek + schort (was een beetje bang voor oliespetters op m’n tepel ofzo). Nu ga ik zo eten in alleen m’n onderbroek. HET IS VEEL TE WARM.

4 likes

Moet je nagaan als je daar al je hele leven woont. Das pas raar!

11 likes

Ik heb ook al heel vaak gedacht “zal ik google translate nu eens gebruiken?” :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ok heb het idee alsof ik hier alleen maar aan t zeiken ben maar vandaag was weer een kutdag en het is druk op het werk en dat wordt de komende 4 maanden niet anders en ik word er GEK van!!!

Ja maar ze praat zo snel dat ik er geen touw aan vast kan knopen :joy:

1 like

In de app kun je inspreken! :grin:

denk dat ik zo maar gewoon m’n nest in ga, ben ook echt moe van het weekend en van school vanochtend. slapen is gezond.

1 like

Ohja :astonished: ben alleen bang dat ie dan daarna keihard de vertaling voorleest :joy:

Gisteren heeft iemand geld aan mij voorgeschoten (en aan meer mensen) en zou nog vandaag appen hoeveel het per persoon zou zijn. Maar ik heb nog niets gehoord van haar, dus twijfel nu of ik vandaag nog even af moet wachten en haar morgen dan moet appen of meteen al appen :thinking: Ken haar verder totaal niet (heb wel haar rekeningnummer overigens), gisteren was de eerste keer.

Ja dat is de reden dat ik het ook nog nooit geprobeerd heb :stuck_out_tongue_winking_eye:
Al kan het eigenlijk niet gebeuren geloof ik.

Ben er de volgende keer toe in staat hahah
Ze hebben zich nu weer naar binnen verplaatst

Ik zou vanavond nog even afwachten en als je niks hoort morgen ovhtend appen. Misschien heeft ze een drukke dag gehad en hoor je het vanavond later nog.

Ja, daar dacht ik zelf ook al aan. Volgens mij werkt ze fulltime, dus dat zou inderdaad goed kunnen. Maar ik vind het altijd zo vervelend als mensen het voorschieten. Bij vrienden heb ik het al, laat staan bij vreemden xD

Ja is ook lastig. Maar haar eigen verantwoordelijkheid ook deels toch. Is al aardig als je het morgen ochtend metteen laat weten. Zijn genoeg mensen die er nooit meer naar zouden vragen.

1 like

Ja, dat is ook waar. Soms is het allemaal maar lastig, haha. En ik ben zo’n ei die dat dus of onthoudt of vergeet, dus doe het het liefste altijd meteen.

1 like

Sinds vandaag (weekend eigenlijk al, maar t wordt vandaag erger :frowning:) echt last van de bestralingsplek. Voelt alsof het flink verbrand is (haha is het eigenlijk ook, wat een grap). En nee daarmee heb ik niet in de zon gezeten :slight_smile:
Ik hoopte nog wel zo dat ik er niks van zou merken he. Maar goed. Het is lang niet zo kut als de rest ervoor.

Einde bericht

1 like

Dankje😊. Stelt me gerust! Ben er gelukkig toch minder mee bezig dan ik had verwacht!

2 likes

Ga altijd zo vreten als ik een hele dag alleen thuis ben: aardappelkroktjes, ovensnacks, kroepoek, ananas. Allemaal in mijn holle kies.

3 likes

Wacht nog steeds op een Craysian meeting bij Van Stapele @FredPaillet @oversized @eitje

Tot die tijd vret ik ze zelf wel op.

11 likes