Wat je even kwijt wilt

Ik wil eigenlijk ff naar de stad, kapper, dingen regelen die ik al 100 jaar moet doen… Maar Allie ligt nog altijd op de bank te chillen… Goede besteding van mn dag weer!

Wat ik me herinner vond ik het daar wel makkelijker wennen maar wat @LizzyBennet ook zegt, ik herkende nagenoeg niemand en alles voelde daardoor heel veraf en heel veel “iklasal10jaarmeehebnueindelijkeenaccountaangemaakt” posters en dat vond ik stiekem niet leuk.

2 likes

Maar goed ik ben ook gewoon een beetje een zeur hoor. Ik heb over beide fora wel iets op te merken wat van mij anders mag haha. :flushed:

Maar deze komt wel het meest in de buurt van wat ik prettig vind.

Thanks! Meteen maar even gedaan.

Ah ik moet deze trein echt nog vaak pakken. Rotding. :frown:

ik zit in de sterrenzaal van het minaart maar mn motivatie is wel ver te zoeken

1 like

Dat weet ik eigenlijk nog helemaal niet, ik zag het en ik moest het even delen haha! Volgens mij is dit wat anders en komt de RPG open wereld volgend jaar pas, helaas.

Hey is dit toevallig een foto met iets over een ray-ban? Dit had ik vandaag ook namelijk!

Je hebt te weinigs fucks, zo herkenbaar.

1 like

YES. Mijn gegevens voor nieuwbouwappartement zijn goedgekeurd. In november waarschijnlijk verhuizen :grin::grin::grin:

20 likes

Thanks! Ik ben bang dat ik ga huilen, haha! Ik moet aaaltijd huilen bij de film, ookal weet ik precies wat er gaat gebeuren. Heb er wel echt heeeel veel zin in (in de voorstelling, niet in het huilen) :slight_smile:

Maar krijg je geen bijstand na je WW?

Haha owww wat vervloek ik die trein toch. En het feit dat hij maar 1x per uur gaat en ook nog regelmatig uitvalt.

1 like

Maar heb je persee een nieuw jurkje nodig voor je verjaardag? Het klinkt namelijk alsof je dat op dit moment niet kan betalen dus misschien kan je beter tot half juli/je meer geld hebt even zuinig zijn en niet shoppen. Misschien kan je een oude outfit pimpen of een jurkje lenen van iemand?

3 likes

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijstand

Ik heb zelf bij mijn WW na een faillissement aanvullende bijstand gehad, omdat mijn WW-uitkering ver onder bijstandsniveau lag.

Misschien kan je als snelle oplossing mystery opdrachten doen? Dan heb je in ieder geval iets extra’s en er zit geen uitgebreide sollicitatieprocedure aan vast.

Ik vertelde gister hier, of was dat eergister? Dat ik met iemand uit Berlijn praatte en naja hij wist dan niet dat Nederland stranden had. Nu spreek ik hem weer en zegt hij dat hij “ons” eten disgusting vindt, het brood niet te vreten en we hebben geen goede sausages. En ik vind dat op 1 of andere manier zo stom dat hij dat zegt haha, stik in je sauerkraut.

13 likes

Hmm vreemd ik denk eerder een soort virus ik heb dit ook wel eens op facebook gehad. Ik heb dubbele beveiliging enzo en geen mail of iets gehad.

Ja, vooral opdrachten bij autodealers valt goed mee te verdienen. Heb je zo een paar tientjes extra

Ja maar dat is uiteindelijk toch ook geld wat van jou rekening wordt afgeschreven?
En als het paypal is kan je zelfs t geld terug laten storten op je gewone rekening en heb je weer wat extra geld :slight_smile:

2 likes