Wat je even kwijt wilt

Voelt het alleen verbrand of zie je ook iets geks aan de huid? Ik heb een hele tijd een verbrand gevoel gehad, maar het ging pas mis toen er blaasjes kwamen (lees: toen had ik binnen een paar dagen zwarte vellen erbij hangen). Sterkte!

heb een enorme donkerbruine vlek boven mn knie van onze geliefde kruidvat tan bodylotion :sweat_smile: mn eigen schuld want ik dacht dat ik na een uur wel met mn benen over elkaar kon gaan zitten. ben alleen te lui om er nu iets aan te doen

Lekker gewerkt pik!

En idd, leggo

1 like

Zag een All inclusive vakantie onderwerp langs komen en nu jullie toch zo goed op dreef zijn heeft misschien iemand een ultieme tip voor mij?

Voor mezelf hoeft het nl niet maar voor mijn dochter is t vast geweldig: All in, incl (Nederlandse?!) animatie, zwembad.
Mijn eigen eisen: mooi weer, niet té massaal, leuk stadje in de buurt. Of vraag ik teveel? Is er iemand die me kan helpen, ik heb al zoveel sites afgestruind!

Of ik moet een nieuw topic openen en hopen op een @anon39978576 achtig type voor al uw tips op reisgebied. :joy:

3 likes

Wat zijn jullie ultieme tips voor muggenbulten? Zowel om tegen te gaan, als tegen de jeuk als je gestoken bent. Ik gebruik al deet voor ik ga slapen en azaron crĂšme tegen de jeuk, maar werkt allemaal niet top vind ik.

jeetje wat heftig. Op wat voor een manier bedoel je ‘gaat niet zo goed’? Is er een mogelijkheid dat je even naar haar huis gaat om eventjes te checken? Of iemand anders die dicht bij haar staat misschien?

Nestosyl helpt bij mij wel oké. Maar ik ben erg allergisch dus ik blijf grote bulten houden, maar tegen de jeuk helpt het dus wel.

1 like

Hahaha dat iemand dan een perfecte vakantie voor je vind met hotel , vliegtickets en al.

Duuuhhhh!! Nu al zin in.

1 like

Hahaha dan kan ik daarna de je vakantie outfits uitzoeken.

Ik ben aan het eten in de woonkamer en mijn schoobmoeder zet zo’n aroma difusser aan.

:roll_eyes:

DEAL!

1 like

Kan mij voorstellen dat je je er zorgen over maakt. Is het voor haar familie ook geen optie eventjes langs te gaan - of wonen die ook niet bij haar in de buurt? Huisgenootjes die misschien weer weten?

Ze hadden zelfs geen sla :eek:

Waarom denk ik bij klitspray meteen weer aan iets anders?:grimacing:

9 likes

Bij mijn AH hadden ze ook bijna niks meer. Het hele koelvak met sla/kant-en-klaarmaaltijden was leeg en ook alle flessen water en frisdrank waren nagenoeg leeg. Weird


1 like

Oei. Heb nu alleen nog maar kleine bultjes (en die had ik tijdens de chemo ook). Heb ook een zalf meegekregen vandaag dus hopelijk helpt dat nog een beetje.

Hoe is het met jou?

Ik vind die weervoorspelling van de app van Apple zo kut. Hij zegt al weken dat het gaat regenen en onweren, maar waar ik woon is nog geen druppel gevallen de afgelopen tijd. Ik verheug me er gewoon op 's avonds en dan mag morgen het zonnetje weer lekker schijnen
 hij zegt nu nog vanavond t/m vrijdag onweer, nah ben benieuwd.

2 likes

Ik vind mezelf zo’n independent women die niemand nodig heeft maar ik hou mezelf daar zo mee voor de gek. Nu ook weer, heb een lekke fietsband en heb natuurlijk geen idee hoe je dat moet plakken, en ja er zijn heel veel filmpjes van en het is niet moeilijk, maar ik heb mijn huisgenoot even lief aangekeken en ze gaat me helpen hahaha ben soms zo kansloos he

4 likes