Wat je even kwijt wilt

Idee is leuk, de afwerking wat minder :joy:

1 like

Als je in een webwinkel met creditcard bestelt, waar komt het geld dan terecht wanneer je retourneert? Op de creditcard of op je lopende rekening?

Een jongen en een meisje uit de klas van mijn nichtje hebben naaktfoto’s uitgewisseld, iedereen praat daar over op een app Sayat (kun je anoniem berichtjes sturen) en mijn nichtje post al die screenshots op instagram. Waarom??? Heb haar al twee keer aangesproken maar ze lijkt het niet te snappen?

IK WIL OOK REGEN!

De moeder van het nichtje bellen? Als mijn dochter dat deed zou ik dat direct willen weten

2 likes

Oh man, alle spanning voor niks. Geen onweer gehad! Verder raad ik het NIEMAND aan om met 30 graden naar een pretpark te gaan. Niemand.

4 likes

@Moskou Yeah gefeliciteerd!

1 like

Heel goed gesprek gehad bij de bedrijfs.arts. alleen een en al vaagheid van mn leidinggevende, dus beetje jammer. Maar goed arts is de baas (met mij) dus komt goedd.
Jammer ook van de (best) erge pijn op mn borst. Lig nu gewoob met een koud washandje erop
 hopelijk helpt het.

En dan zo maar eens lekker koken, want boodschappen gedaan voor lekker eten :smiley:

4 likes

Op grond van wat strafbaar? Ik kan wel zeggen ja is strafbaar maar geen idee of ze me gelooft, maar misschien wel als ik concretere dingen heb

@Virago ja dat is mijn tante, vind ik wel een beetje stom ofzo

Dat hoort, daarmee bedoelt ie: ga eens uit eten.

5 likes

Maakt toch niet uit? Wat vind je er stom aan? Ik heb tantes die ik nooit spreek maar zelfs die zou ik erover bellen. Misschien kun je je voorstellen dat het jouw dochter was, wat zou jij als moeder dan willen?

(Dit klinkt nogal onaardig, maar ik bedoel het echt gewoon normaal!)

1 like

Ja ik weet het niet
 ik wil haar ook niet verklikken en ik snap de halve situatie ook maar dus geen idee hoe heftig het is
 maar misschien kan ik ze eens appen

Nouja, naaktfoto’s van anderen uitwisselen is altijd heftig voor degenen die daar geen toestemming voor gegeven hebben
 Zeker appen, doen asjeblieft! Hoe oud is ze eigenlijk?

4 likes

Anoniem praten over de naaktfoto’s van anderen is kan denk ik nooit goed uitpakken
ook al ken je het hele verhaal niet. Vind het goed dat je er iets aan doet.

Ik zou sporten om 7 uur maar ik heb nu afgezegd omdat ik anders net door de storm en regen zou moeten fietsen want te wordt nu wel heel donker. Ik voel me schuldig dus beter barst de regen los tussen nu en 7 uur, want dan had ik moeten fietsen en dan kan ik met goed fatsoen denken: oh, goed dat ik niet ben gegaan. Maar dan moet het wel komen.

T begint wel al duidelijk te waaien, dus dat is goed.

2 likes

13 of 14. Ik weet het niet precies :thinking::shushing_face: maar ik heb mijn moeder geappt en die zei dat ik het maar moest doorsturen naar mijn tante, dus ik heb screenshots gemaakt
Voel me vet lullig nu, maar ja

2 likes

Neejoh, zij moet zich lullig voelen. Jij komt op voor die anderen, dat is juist goed. Veel kinderen van 13/14 hebben nog niet echt besef van de impact van zoiets
 Je hebt echt het goede gedaan.

6 likes

Ik vind het totáál niet lullig. Super goed van je juist! Naakt foto’s doorsturen is nooit goed, ook niet als je het half snapt. En al zou je nichtje daardoor “boos” op je zijn, dan snapt ze er duidelijk niks van. Dit is geen aanval naar jou he, bedoel het alleen maar goed.

9 likes

Maar ze zet de naaktfotos niet online. Alleen allemaal gesprekken daarovet. En over haar vriendinnen of ze plat zijn en een paar dat die wel ‘ass’ en ‘boobs’ hebben en seksverhaaltjes
Andere mensen sturen het, zij post het
 super vreemd. Ik zou me daar nooit in mengen

Wat naar :disappointed_relieved:

Ja heel vreemd
 ik wil gewoon dat ze alles er af haalt