Wat je even kwijt wilt

Ze hadden zelfs geen sla :eek:

Waarom denk ik bij klitspray meteen weer aan iets anders?:grimacing:

9 likes

Bij mijn AH hadden ze ook bijna niks meer. Het hele koelvak met sla/kant-en-klaarmaaltijden was leeg en ook alle flessen water en frisdrank waren nagenoeg leeg. Weird…

1 like

Oei. Heb nu alleen nog maar kleine bultjes (en die had ik tijdens de chemo ook). Heb ook een zalf meegekregen vandaag dus hopelijk helpt dat nog een beetje.

Hoe is het met jou?

Ik vind die weervoorspelling van de app van Apple zo kut. Hij zegt al weken dat het gaat regenen en onweren, maar waar ik woon is nog geen druppel gevallen de afgelopen tijd. Ik verheug me er gewoon op 's avonds en dan mag morgen het zonnetje weer lekker schijnen… hij zegt nu nog vanavond t/m vrijdag onweer, nah ben benieuwd.

2 likes

Ik vind mezelf zo’n independent women die niemand nodig heeft maar ik hou mezelf daar zo mee voor de gek. Nu ook weer, heb een lekke fietsband en heb natuurlijk geen idee hoe je dat moet plakken, en ja er zijn heel veel filmpjes van en het is niet moeilijk, maar ik heb mijn huisgenoot even lief aangekeken en ze gaat me helpen hahaha ben soms zo kansloos he

4 likes

Praise the lord ik ga morgen dagje pretpark en er staat dus echt HELE DAG regen en onweer.

1 like

Maar hè, het wordt in ieder geval niet koud.

3 likes

Ik heb je een pb op insta gestuurd (zie hier zo snel geen pb-optie en even geen puf om uit te zoeken).

Ik heb twee dagen geleden in mn slaap op mn wang gebeten. Er zit een beetje een randje, maar het is helemaal niet kapot ofzo, maar mén pijn dat het doet! Kan nauwelijks praten.

1 like

hahaha ik ook! trek dit echt slecht. Ik wil denk ik echt een airco aanschaffen

Ik scheer met babyolie en daarna smeer ik het dun in met zinkzalf. Op die manier nog nooit een bultje gehad!

2 likes

Omgg zag het al net in je stories voorbijkomen​:drooling_face::drooling_face: waarom had ik daar geen pitstop gemaakt vandaag? Maar craysian cookie meet klinkt niet slecht haha

Hahaha, ellende! Ik heb een heeeele leuke hospiteeravond gehad en alex van de ah to go op CS mag mijn daddy worden, dus hopelijk tot snel

1 like

Ik kijk Bizarre Eters (RTL5) en ik vind het zooo raar maar toch ook zo fascinerend. Een jongen eet alleen maar vloeibaar voedsel van de apotheek en een meisje leeft iedere dag van wit brood met kaas en een bord friet. Echt hoe dan?

1 like

Heeft iemand toevallig nog een zalando kortingscode :flushed:

Mijn buren hebben een zwembad opgezet die net in hun tuin past.

Zoals het hoort met dit weer.

2 likes

Ik heb elke morgen met mezelf zo’n lol om de reclame op skyradio van de disney actie. Je kan verblijf voor 4 personen winnen als je het woord van de dag invoert en ‘Mickey’ vertelt je dan het codewoord.
Vind het zo grappig om erover na te denken dat er een volwassen man in een hokje die tekst staat op te nemen en dan met een gek stemmetje dingen als ‘KASTEEL’ of ‘MINNIE’ moet roepen. Die gedachtes helpen me de werkdag door.

16 likes

Zinkzalf wordt gebruikt voor babies met luieruitslag. Lijkt me prima om nu alsnog erop te smeren hoor!

Ah dat is zo pijnlijk he :frowning: