Wat je even kwijt wilt

Klopt, helaas krijgen nu de terrasdeuren niet meer open.

1 like

Omg ja, wanneer dan? In juni ergens?

Dit gaan we even plannen. Kijken hoeveel we kunnen vretten in een paar uur.

Heb er nu al zin in

Ik laat telkens in de badkamer mijn oorbellen vallen bij de wasbak. Nu is er één net naast gevallen in een rommelbak die ik niet wil uitzoeken en twee kleintjes zijn door de gootsteen gegaan. Nu moet ik de afvoer gaan open maken, grrrr

De hitte is niet te harden dus ik ga met mijn raam best wel wijd open slapen in de hoop dat het wat afkoelt vannacht. Ik heb al allerlei scenario’s in mijn hoofd dat iemand naar binnen klimt en me overvalt dus ik hoop dat ik wat slaap pak :’)

3 likes

Het is zo warm in mijn kamer

Haha, dit herken ik. Maar sinds er een hor voor mijn raam zit ben ik in de wonderbaarlijke veronderstelling dat inbrekers tegengehouden worden door die hor :joy:.

10 likes

Ik ben net wakker gemaakt door mijn ratten terwijl ik om half 9 netjes in slaap gevallen was, nu ben ik weer klaar wakker :smile: Wil iemand twee ratten?

3 likes

Ik ben op zo’n rare plek beland. Via b.ooking had ik een kamer in een guesthouse geboekt en op de foto’s zag het er prima uit. Ook de recensies waren goed.
Nu blijkt het een appartement te zijn van een Russische vent en hebben we gewoon een kamer in zijn appartement. De badkamer delen we met hem. Eigenlijk een soort Airbnb, maar dan zoooo raar.
Onze kamer is ook eigenlijk geen kamer, ze hebben gewoon een schuifpui ertussen geplaatst dus je hoort ook alles. Het is zo gek en we zitten hier 3 nachten.

Dit is de “muur en deur”

5 likes

Als je je echt onveilig voelt zou ik gewoon je koffers pakken morgen en booking ff bellen, haha. Of mailen. Maar als de recensies goed zijn zal het wel te overleven zijn toch? Succes joh!

1 like

Thanks voor je berichtje. Ja en het is ook wel schoon. Gelukkig ben ik samen met mijn vriend, maar voel me gewoon heel ongemakkelijk. We gaan nu snel weg naar buiten haha.

1 like

Hoelaat is het daar?

Vet chill, mijn vriend en ik gaan deze zomer 2 maanden door Europa reizen maar zijn nu al voor volgend jaar roadtrip door Amerika aan het plannen. De leven!

6 likes

Mijn schoonmoeder heeft er eentje. Zij kan dat water niet verwarmen of af laten koelen. Bestaat dat? Ben nu benieuwd haha. En bij haar is het al een aantal keer lek gegaan. Dan heb je plakspul, wat lijkt op het spul om je banden te plakken. Slaaplekker :wink:

1 like

Sharing is caring vriend

1 like

Zo fucking heet

1 like

In dit topic staan er al veel handige tips over😄

Haha, ja ik heb ook een hor, maar wel eentje van de Xenos die met klittenbandrandjes vast zit dus dat is niet zo moeilijk voor een eventuele inbreker. Maar ik heb de nacht overleefd! Ik heb gewoon te veel films gezien.

Wat zouden jullie doen? Code geel en een dag pretpark?

Vriendin wilt gaan, ik niet. Note: ben bang voor onweer en heb er een kostbare dag vrij voor moeten vragen zij was al vrij.