Wat je even kwijt wilt

Moeilijk! Ik heb op buienradar net 24u vooruit gekeken (voor zover dat klopt…) maar als dat waar is komen er over het algemeen vanaf later in de middag pas buien. Misschien kunnen jullie optijd gaan en als het gaat onweren bijvoorbeeld rond 15u dat je ook al naar huis kan?

Ik ben zooo moe. Ik heb gister echt maar een uurtje tijd voor mezelf gehad en vanavond heb ik weer sociale dingen, maar blijf maar een uurtje hangen denk ik. Kan niet afzeggen anders had ik het gedaan.

Er is geen machinist voor mijn trein. Nu kan ik niet werken, jammer zeg. :disappointed_relieved:

2 likes

Ligt er aan waar het is. Ik zie nu dat voor het westen het vanaf 1 uur al gaat onweren, dan zou ik niet gaan. Zou dan eigenlijk thuis blijven, zeker als je niet vaak vrij vraagt en toch niet wilt gaan, dan kan je beter je vrije dag besteden aan iets dat je wel leuk vindt!

Brabant! Efteling. Gelderland wordt gewaarschuwd. Maar weet niet meer hoe serieus ik die waarschuwingen moet nemen tegenwoordig.

Ik vraag me af hoe mensen fatsoenlijk kunnen slapen in die warmte. Heb de halve nacht wakker gelegen, ben kapot. En heb ook nog een tentamen vandaag :neutral_face:

1 like

Ik moet vanmiddag na mijn werk een heel stuk rijden. Ik hoop dat ik niet middenin dat onweer e.d. zit.

No way jose✋ oh shit. Deze zit nu zelfs in NY voor werk zie ik net. Maar succes met vinden van een ander. Is het waard.

Waaaaarom heb ik alleen hele korte broeken en lange skinny’s
Ik ga nu al dood
En waarom mag je eigenlijk geen korte broek aan op het werk als vrouw
Oe oe oe dan zie je benen!!! Heftig

6 likes

Volgens mij kunnen vrouwen juist nog rokken of jurkjes dragen en zijn korte broeken voor mannen helemaal not done.

Edit: ja tenzij je plantsoenen staat te schoffelen.

11 likes

Oh op mijn werk mogen mannen wel korte broeken, vrouwen ook wel maar alleen tot net boven de knie (en die bestaan bijna niet?!)

Dat is een stom begin van de dag. Kijk ik uit het raam wordt er allemaal groen weggesnoeid. Terwijl ik er gisteren nog liep en zo blij was voor alle insecten. Ik vind het zo stom dat het belangrijker is dat mensen ‘netjes en overzichtelijk’ leven in plaats van dat ze een beetje rekening houden met andere dieren.

7 likes

Zo heb je paar maanden geen dates gehad en nu plotseling 2 op een dag. Ik kan dit niet aan. Is 8 uur ‘s ochtends te vroeg om moed in te drinken? Zenuwen man man man

12 likes

Ik ben op kantoor en er viel net een hondenkoekje uit mijn vest. Goedzo.

12 likes

Het was ZO warm in Mn slaapkamer gister dat ik gewoon de ventilator, het is zegmaar zo’n pilaar liggend naast me in bed heb gelegd als een soort bedpartner. Niet te doen joh.

19 likes

Uuuugh ik weet niet of ik een aankoopmakelaar moet nemen, ja of nee ja of nee ja of nee. Ik denk ja.

Collega heeft leuk het raam en de gordijnen open gedaan zodat de zon en de warme lucht goed binnen kunnen komen :rage:

3 likes

Gvd, zo uitgekeken naar lekker croissantje eten in de trein. Neem ik een hap, is het een oud slap croissantje van de dag ervoor :mad:
Thanks for nothing AH to go :frown:

Kan iemand me helpen? Ik snap iets niet helemaal.

Ik had een auto gehuurd in Marokko, daarvoor hebben we 220 euro borg betaald met credit card. Dat stond gereserveerd, dus is er niet afgehaald. Bij die transactie stond -220 euro. We zijn een wieldop verloren, dus dat zou ingehouden worden op die borg. Nu zie ik een transactie van +175 euro, dit staat gereserveerd. Ik snap die plusjes en die minnetjes niet… Betekent die + dat ik dat nog betalen? Dat betekent bij je creditcardafschrift niet dat je dat nog krijgt, toch?

Ik heb dus 0 communicatie gehad van het autoverhuurbedrijf, dus heb sowieso gemaild. Maar zou dit nu wel graag willen weten nog.

Sorry voor me dom maar hoop dat iemand dit weet.

Ik heb 2 jaar geleden een appartement gekocht zonder aankoopmakelaar. Vond het doen van een bod best spannend maar alles is vlekkeloos verlopen!
Hangt natuurlijk af van het soort huis dat je wil kopen, of er veel gegadigden zijn, of je überhaupt serieus word genomen zonder aankoopmakelaar (in sommige regios, heb ik gelezen)
Je kan het altijd proberen en als het niet lukt eentje in de arm nemen :slight_smile:

1 like