Wat je even kwijt wilt

De sterkte van een bril verschilt helaas wat van die van lenzen, dus ik moet echt de sterkte van mijn bril hebben.

Maar ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en ze gaan de vestiging hier bellen, zodat ik vanmiddag gratis mijn gegevens op kan halen. Het ging heel makkelijk, haha.

13 likes

Heb je gevraagd hoe duur het is als je het montuur op dei andere plek koopt, en hen de glazen er in laat zetten?
EDIT oh zie nu je andere post pas laat maar, fijn dat het geregeld is!

Is dat altijd? Dat je in je lenzen geen cilinder heb?

Denk niet dat je mij bedoelde haha!

Nee kan wel, maar is duurder. En ik heb weinig cilinder dus er niet voor gekozen!

Ohh okee jammer haha,anders was ik nu lenzen gaan halen :joy:

1 like

Mijn lenzen hebben wel cilinder, maar cilinder is bij mij ook wel de voornaamste reden voor bril/ lenzen.

1 like

Mocht je anders een ace&tate in de buurt hebben, zij doen het gratis en zetten je gegevens dan online in je account.
Meeste andere opticiens vragen er wel geld voot maar ergens ook wel logisch; ze leveren een service en dan ga je het goedkoop ergens anders halen.
Als je een bril online koopt kan je hem ook niet laten verstellen he!

1 like

Beetje jammer. :pensive: Meldde me aan voor een talentstage (Gewoon plek online op een site, dus geen wedstrijd ofzo) en krijg ik echt na 3 weken een antwoord dat ik niet bij het concept pas. Nu denk ik ook dat ik de schrijfwedstrijd bij ze niet gewonnen heb, want blijkbaar pas ik niet bij hun stijl ofzo? De uitslag van de schrijfwedstrijd had echt een week geleden al bekend moeten zijn, maar niets gehoord. Of het is een nee of het boeit ze niet zoveel.

Haha ik wil juist mijn bril bij ace and tate kopen, maar die zit hier dus helaas niet in de buurt. Ik snap ook wel heel goed dat ze er geld voor vragen, daarom vond ik het ook lastig om het te vragen. Ik was zelf ook geneigd om het maar te betalen, maar iedereen om mij heen zegt dat ze door de nieuwe privacywet mijn persoonsgegevens gewoon moeten geven. En ik vond 50 euro ook wel veel geld.

Jaa is bij mij ook de voornaamste reden dat ik een bril draag. Maar soms zou ik ook eens lenzen willen dragen ( bv met mooi weer, niet wisselen tussen normale bril en zonnebril) maar daarvoor vind ik het best prijzig.

Daar was is wel heel erg bang voor, maar gelukkig werd het een 9.30 :clap:t4:

1 like

Ik wil morgen voor het eerst een spraytan laten doen. Weet iemand of de kleur vervaagt als je je benen scheert?

thanks voor de tip hahaha heb er al door heen gescrolled. Ik word zo snel misleid door aanbiedingen echt verschrikkelijk

Heb je de kans om er heen te gaan? Want ze moeten je bril ook nog wel echt verstellen. Je krijgt hem met rechte pootjes etc. Ik heb de ervaring dat andere opticiens dat ook niet erg graag voor je doen want concurrentie.

Allemaal leuk en aardig dat online kopen maar in de praktijk werkt het voor dit soort persoonlijke voorwerpen niet zo denderend.

Als je je benen scheert neem je wat dode huidcellen mee dus het zou kunnen. Maar niet dat je meteen strepen ziet oid. Je kan het beste vandaag scheren en goed insmeren zodat het morgen het beste pakt!

1 like

Ik haat het dat ik me overal zo druk om maak. Ik heb net prongelijk iemand gebeld (kuch iemand waar ik ooit mee afsprak enzo) en nu ben ik in de stress omdat hij er over appt. Hartstikke stom want dit overkomt vast iedereen, toch heb ik de neiging mijn mobiel uit te zetten en te verhuizen naar alaska

7 likes

Oh hm, dan is het wel goed om langs te gaan inderdaad. Ik ga hem bestellen en dan heb ik vast wel een keer tijd om erheen te gaan. Haha, ik durf daar inderdaad niet nogmaals voor aan te kloppen bij mijn eigen opticien na dit gedoe (en dat vind ik ook niet kunnen).

Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en ze hebben me de baan aangeboden :tada: Ondanks dat ik met zwangere buik aan kwam en niet direct kan beginnen ivm verlof. Yesssss :sunglasses::sunglasses:

72 likes

Gefeliciteerd

1 like