Fijn!!
Gefeliciteerd
Cetrizine is dat! Overigens ook bij de apotheek te halen en ik heb me laten vertellen dat ze ze bij de Aldi ook hebben.
Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gejankt van blijdschap. Het lijkt alsof ik super verdrietig ben nu maar ik ben juist gruwelijk blij.
Ik viel net in de bus in slaap en toen ik wakker werd hing er een beetje kwijl uit mijn mond haha.
Ik heb die ook gebruikt! Opletten met je knieen, enkels en de andere grove plekken. Verder smeerde ik gewoon een dikke laag in en wachtte ongeveer totdat het was opgedroogd. Ik vond m redelijk foolproof
Ik vind dit forum nu al leuker en naar mijn idee ook veel levendiger dan het oude forum. Who’s with me?
Vandaag moet een productieve dag worden. Ik ga drie sollicitaties versturen (een per post, wist niet dat ze dat nog deden haha!), moet het huis poetsen, thesis doorlezen en beginnen aan herschrijven of werken aan een ander project wat ook af moet en dan vanavond naar de Lion King
Haha ik woon nog in een studentenhuis, maar heb nu wel een eigen keuken en grote ruimte. Het zit echter wel helemaal beneden en ik heb niet zoveel licht. Nu is er een ouder stel die vaak langsloopt met hun hondjes en ze zwaaien altijd. Ik zit nu bij de deur naar buiten thuis te werken en die man kwam langs en maakte een praatje. Toen vroeg hij ja hoe lang blijf je hier nog? Dus ik zei: ligt aan mijn werk. En toen zei hij echt zo: ja kan me voorstellen dat je hier weg wilt, zo’n rot hok. Hahaha. Ik ben trouwens wel super blij met mijn huisje maar dacht wel oh zij denken blijkbaar altijd als ze langs lopen: arme meid in dat stinkhok.
Ohh wow ibood. Mijn vader had zo’n ibood fase, elke week kocht hij wel iets. Met kerst kregen we allemaal een pannenset van hem (ik was 13)?? Heb je inmiddels al wat aangeschaft?
Ik vind het hier heel leuk, maar helemaal niet levendiger dan het oude forum? Maar zie al dat meer mensen dat hebben gezegd dus misschien ligt het aan mij. Heb iig niet het idee dat er meer gepost wordt!
Kon het eerst alleen niet goed bijhouden vanwege drukte, maar nu hou ik alles zonder moeite bij
Sinds dit nieuwe forum ben ik minder met mijn werk bezig en zit ik meer op dit forum
Over een paar weken opent er eindelijk een Albert Heijn hier in de stad.
Ik kan echt NIET meer wachten, sinds dat ik in BE woon mis ik de AH zo hard
Oh joy, ben mijn cv aan het aanpassen. Maar natuurlijk moet ik het weer helemaal mooi maken, zit al een uur te klooien in Illustrator. Maar het is voor een goed doel, want heb morgen een kennismakingsgesprek.
Ik bedacht me opeens dat ik in dit weekend 2,5 pakje weg heb gerookt. Schrok daar best hard van, want ik rook niet eens vast.
Hahaha, nee ik heb uiteindelijk met veel moeite de website afgesloten en ben aan het leren.
Haha ja ik vond het ook wel schattig en het zijn ook lieve mensen dus ik vind het ook niet erg, maar moest wel lachen
To bieb or not to bieb?
Ik ga zo naar Antwerpen, en ik hoop dat het lekker rustig is omdat iedereen het te warm vindt.