Dat weet ik eigenlijk nog helemaal niet, ik zag het en ik moest het even delen haha! Volgens mij is dit wat anders en komt de RPG open wereld volgend jaar pas, helaas.
Hey is dit toevallig een foto met iets over een ray-ban? Dit had ik vandaag ook namelijk!
Je hebt te weinigs fucks, zo herkenbaar.
YES. Mijn gegevens voor nieuwbouwappartement zijn goedgekeurd. In november waarschijnlijk verhuizen
Thanks! Ik ben bang dat ik ga huilen, haha! Ik moet aaaltijd huilen bij de film, ookal weet ik precies wat er gaat gebeuren. Heb er wel echt heeeel veel zin in (in de voorstelling, niet in het huilen)
Maar krijg je geen bijstand na je WW?
Haha owww wat vervloek ik die trein toch. En het feit dat hij maar 1x per uur gaat en ook nog regelmatig uitvalt.
Maar heb je persee een nieuw jurkje nodig voor je verjaardag? Het klinkt namelijk alsof je dat op dit moment niet kan betalen dus misschien kan je beter tot half juli/je meer geld hebt even zuinig zijn en niet shoppen. Misschien kan je een oude outfit pimpen of een jurkje lenen van iemand?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bijstand
Ik heb zelf bij mijn WW na een faillissement aanvullende bijstand gehad, omdat mijn WW-uitkering ver onder bijstandsniveau lag.
Misschien kan je als snelle oplossing mystery opdrachten doen? Dan heb je in ieder geval iets extra’s en er zit geen uitgebreide sollicitatieprocedure aan vast.
Ik vertelde gister hier, of was dat eergister? Dat ik met iemand uit Berlijn praatte en naja hij wist dan niet dat Nederland stranden had. Nu spreek ik hem weer en zegt hij dat hij “ons” eten disgusting vindt, het brood niet te vreten en we hebben geen goede sausages. En ik vind dat op 1 of andere manier zo stom dat hij dat zegt haha, stik in je sauerkraut.
Hmm vreemd ik denk eerder een soort virus ik heb dit ook wel eens op facebook gehad. Ik heb dubbele beveiliging enzo en geen mail of iets gehad.
Ja, vooral opdrachten bij autodealers valt goed mee te verdienen. Heb je zo een paar tientjes extra
Ja maar dat is uiteindelijk toch ook geld wat van jou rekening wordt afgeschreven?
En als het paypal is kan je zelfs t geld terug laten storten op je gewone rekening en heb je weer wat extra geld
@Jeg ik deed een paar jaar geleden vaak mee aan experimenten op de universiteit voor geld. Er zitten ook wel dingen tussen waar je wat meer voor krijgt, hier kun je een account aanvragen: https://ul.sona-systems.com/Default.aspx?ReturnUrl=%2F
Het zal niet zo zijn dat je daarmee super veel verdient, maar het is wel heel handig als je even flink in geldnood zit. Ik weet trouwens ook niet of je per se student moet zijn om je in te schrijven
edit: je hebt ook nog grotere experimenten zoals die op proefpersoon.nl, maar daarbij moet je vaak wel iets bijv medicatie slikken als proefpersoon. Dat doe ik zelf liever niet, maar als je dat wel wil verdient het wel goed
Ik zit naakt op mijn bed met de ventilator op me gericht. Zo fijn.
Klopt! Die op die tweede website die ik noemde, zou ik alleen doen als je je echt goed hebt ingelezen en het geen kwaad kan. Die van de eerste website vinden gewoon plaats op de universiteit zelf, daar hoef je alleen maar dingen in te vullen bijvoorbeeld, maar nooit iets te slikken
@Jeg
Is dit evt nog wat voor je? https://www.werkenbijdebijenkorf.nl/vacatures/Vacature-Medewerker-Sales-Beauty-in-Den-Haag-3251
Al ben je op de korte termijn hier natuurlijk niet mee geholpen
Hey ik heb even gegoogled en het is indersaad een virus die facebook eerder ook had. Dr is niks wat je kan doen behalve die fotos gewoon verwijderen.
Maar zou je niet liever werken dan de hele dag thuis zitten? Ook al verdien je er even veel mee als de WW. Je komt toch weer in een nieuw netwerk binnen waar je mensen leert kennen die wellicht ook iets voor je kunnen betekenen. Verder hebben veel bedrijven ook doorgroeimogelijkheden, dus dan zou je ook wat lager kunnen starten en later door kunnen stromen naar een andere functie.
Plus je kunt altijd onderhandelen betreffende het salaris en hoger uitkomen dan de WW.