Wat je even kwijt wilt

Ja hier in Nijmegen gaat het nu ook flink los! Regen, hagel, onweer, bliksem, alles. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

2 likes

Mensen, ik heb een vraag over iPhones. Is het zo tegenwoordig dat als je telefoonscherm uit staat, en iemand je een bericht stuurt, dat er ā€˜meldingā€™ staat met het whatsapplogo erbij? Dus als pop-up. Of staat er de naam van diegene? Of (en dit is eigenlijk mijn vraag) kun je PER PERSOON instellen of er de naam van diegene komt te staan of dat er ā€˜meldingā€™ komt te staan? (Dus dat je bij Piet wel de naam ziet staan, maar bij Kees niet?)

Is een belangrijke vraag voor mij.

Gefeliciteerd!

1 like

Nee kan niet

Grr zit al de hele tijd te wachten op regen, maar er komt maar niks. Alle buien gaan hier steeds net erlangs. Nu wordt het helemaal donker dus ik dacht, daar zal je het hebben. Maar nee hoor, volgens buienrader gaat deze ook mooi net langs ons heen.

Iemand heeft me ooit wijsgemaakt dat ik in een plaats woon waar het blijkbaar weinig regent en waar alle onweersbuien en dramastormen heel vaak net boven/onderlangs gaan. Geen idee of het echt waar is, maar sindsdien valt me dat wel vaak op. (Zal je zien dat over 5 minuten de hel losbarst)

Ik heb geen ervaring met UW maar Marktplaats zou ik al niet aan beginnen, tenzij je iets heel gewilds/limited edition/designer hebt. Te veel moeite voor niks.

2 likes

Hier in het midden van Zeeland is het vijf minuten geleden begonnen met flinke regen en flitsen

1 like

Hier viel het mee vind ik, een stuk verderop wel alles blank :scream:

Heel erg bedankt!

Bij ons wel door iemand in hetzelfde huis maar of het door buren mag weet ik niet.

1 like

Hier precies hetzelfde! Had het er net nog met mijn vriend overā€¦ Altijd als we zoā€™n storm volgen, gaat het exact langs ons heen.

1 like

Ik heb een idee voor een topic, maar ik weet niet of het leuk is?? Een ā€˜Je moet kiezen topicā€™ Dan moet je kiezen tussen twee dingen, kan van alles zijn. Bijvoorbeeld Lippenstift of mascara, of Johny Depp of George Clooney, of je wenkbrauwen nooit meer epileren of je nagels nooit meer knippen. En dan stemmen met een poll. Dat iedereen ook kan stemmen.

Is dat leuk? JE MOET KIEZEN!

  • JA
  • NEE

0 stemmers

7 likes

Ik quote mezelf: nooit te vroeg juichen. Lees waar erger je je aan topic.


Weer een kijkavond

9 likes

Oei ja ik zou de ouders ff inlichten idd.

Om mezelf maar even te citeren: Alles is positief dus ik maak nu dit topic aan :slight_smile:

1 like

Sorry ben bij aan het lezen. Goed dat je ze ingelicht hebt.

1 like

Ho-ly shit. Ik heb gesport sinds het eerst in 100 jaar. Ken nie meer! En dit was nog een kort rondje. Alle oefeningen maar 1x ipv 3x. En dan dus sets van 12. Hoe ga ik dit overleven? Vijf minuten na deze eerste ā€˜trainingā€™ had ik overal al spierpijn. God sta me bij. Hoe houd ik me hier gemotiveerd voorā€¦ haha.

Topic is aangemaakt: Je moet kiezen-topic

Iedereen klaar? Stemmen maar!

5 likes

Ik woon dicht bij plaatsen waar het echt noodweer is. En wij hebben hier een buitje en dat was t.