Wat je even kwijt wilt

Juridische stage!

Huh ik nam de trein van Utrecht naar Nijmegen. Net zat ik in tegengestelde richting van hoe de trein ging en nu opeens (na Arnhem) niet? Ik weet het echt zeker ook, maar ik snap het niet, dat betekent dan dat ie terug rijdt. Nu ga ik aan mezelf twijfelen

2 likes

Welk rechtsgebied en welk studieniveau? Wij hebben vrij vaak masterstudenten strafrecht als stagiair, is in Den Haag

1 like

Ja klopt idd. Besefte ik me ook later.

Als je in de WW zit voor 40uur en je neemt iets aan voor 24 uur houdt je voor die overige 16 uur gewoon je WW, mits je je opstelt om die 16uur nog door te solliciteren naar een tweede baan of een fulltime baan. Dus een lager salaris aannemen (omdat het minder uren zijn) is niet perse erg. Dan heb je wel een paar dagen per week iets om handen ipv thuis te zitten.

Bij mij was de prijs doorslaggevend. Iphone 7 en de 8 scheelt voor mij €10 per maand, is natuurlijk niet veel, maar over 2 jaar verspreid is het toch €240. Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste. Ik heb nu een SE dus alles is een verbetering haha.

Is goed hoor, ik had ook beter moeten lezen en niet direct moeten reageren. Maarja vertel dat maar aan een rasechte adhder, i know slechte smoes. :stuck_out_tongue:

Overigens kan/kon ik op mijn mobiel niet reageren. Ik kan niet meer scrollen niks.

Je reed eerst achteruit en nu vooruit bedoel je? Bij Arnhem draait die trein om, dus dat kan kloppen :wink:

Met dit weer :eek: ik ben niet verder gekomen dan de wasmachine en vaatwasser uitruimen. O ja, en gedweild.

Het is waar ik woon echt vet donker met onweer en regen al de hele middag :star_struck: dus dat hielp wel! Afgelopen dagen heb ik gewoon in m’n ondergoed voor de waaier gezeten haha.

1 like

Edinburgh lijkt me heel leuk!

@tuula @Merel haha thanks! Ik dacht al ik gek werd, maar ik ben inmiddels in Nijmegen gearriveerd :tada:

2 likes

Ik moet zo met de auto weg en ik weet zeker dat ik bij terugkomst de auto niet meer zo netjes kan fileparkeren als dat ie nu staat. Ik snap er niks van dat m’n vriend denkt dat als je auto eruit kan dat ie er dan ook weer in kan :roll_eyes:

Ben al de hele dag aan het wachten op m’n pakketje van DHL. Ik haaaaaat dit zo.

1 like

Doen, zijn super chill. Ren naar de kruitvat nu!

2 likes

Neehoor, dat klopt haha. Hij rijd een stukje terug die kant op.

Edit: al een keer of 25 gezegd zie ik

1 like

Ja ugh ik ben ook dus al sinds zondag ongesteld en dat is echt nog 24930 keer zo erg met hitte! Ik ben helemaal opgezwollen.

Lopen lekker en idd bij de Kruidvat, online bestellen is ook slim. En dan bij jouw Kruidvat laten bezorgen. Gaan ook jaren mee!

1 like

Als je ze online besteld, kijk dan even goed naar de maten. De maten bij de kruidvat worden anders aangegeven dan Havaianas zelf. Ik bestelde een 39, maar de maat van Havaianas was 37/38. Was geen bestelfout verder.

1 like