Ik mag blijkbaar verlengen, echt een leuke verrassing. Alleen twijfel ik over de kleur. Het wordt sowieso een Iphone 7, maar goud of rosé goud? Heb nu een Iphone SE in het rosé goud en hiervoor had ik een Iphone 6 in het goud. Wat jullie?
Dat is helemaal niet wat ze zei. Geld binnen harken met werken, bedoelde ze. Niet met ww.
Ik heb nu ook een gouden 6 en ik kijk ook naar een nieuwe telefoon. Als ik jou was zou ik weer voor goud gaan. Ik vind de rosé iets te veel roze haha.
Ik twijfel alleen tussen een 7 en een 8, volgens mij verschillen ze niet heel veel. Iemand tips welke fijn is?
Ik ben echt zo productief op m’n vrije dag, weet niet wat me overkomt. Gestofzuigd, was opgevouwen, eetkamer opgeruimd, keuken schoongemaakt, huiskamer opgeruimd.
En nu verdien ik een kopje koffie
Rotterdam en omgeving
Juridische stage!
Ik snapte wel wat je bedoelde en ik vond het niet onaardig.
Huh ik nam de trein van Utrecht naar Nijmegen. Net zat ik in tegengestelde richting van hoe de trein ging en nu opeens (na Arnhem) niet? Ik weet het echt zeker ook, maar ik snap het niet, dat betekent dan dat ie terug rijdt. Nu ga ik aan mezelf twijfelen
Welk rechtsgebied en welk studieniveau? Wij hebben vrij vaak masterstudenten strafrecht als stagiair, is in Den Haag
Ja klopt idd. Besefte ik me ook later.
Als je in de WW zit voor 40uur en je neemt iets aan voor 24 uur houdt je voor die overige 16 uur gewoon je WW, mits je je opstelt om die 16uur nog door te solliciteren naar een tweede baan of een fulltime baan. Dus een lager salaris aannemen (omdat het minder uren zijn) is niet perse erg. Dan heb je wel een paar dagen per week iets om handen ipv thuis te zitten.
Bij mij was de prijs doorslaggevend. Iphone 7 en de 8 scheelt voor mij €10 per maand, is natuurlijk niet veel, maar over 2 jaar verspreid is het toch €240. Ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste. Ik heb nu een SE dus alles is een verbetering haha.
Is goed hoor, ik had ook beter moeten lezen en niet direct moeten reageren. Maarja vertel dat maar aan een rasechte adhder, i know slechte smoes.
Overigens kan/kon ik op mijn mobiel niet reageren. Ik kan niet meer scrollen niks.
Je reed eerst achteruit en nu vooruit bedoel je? Bij Arnhem draait die trein om, dus dat kan kloppen
Met dit weer ik ben niet verder gekomen dan de wasmachine en vaatwasser uitruimen. O ja, en gedweild.
Het is waar ik woon echt vet donker met onweer en regen al de hele middag dus dat hielp wel! Afgelopen dagen heb ik gewoon in m’n ondergoed voor de waaier gezeten haha.
Edinburgh lijkt me heel leuk!
@Woodkid haha ik zit iedere dag in die trein, toen ik net begon met werken snapte ik nooit aan welke kant ik moest instappen zodat ik in Nijmegen zo dicht mogelijk bij de trap uitkwam.
Welkom in Nimma