Wat je even kwijt wilt

Misschien iets met flexibel beschikbaar voor 24 uur per week?

1 like

Ik ook niet!

1 like

Jaaaa vandaag voor de laatste keer 2 uur heen en 2 uur terug reizen van en naar mijn werk! Morgen vrij om de laatste dingen in ons appartement in te pakken, wat schoon te maken en alvast een paar keer op en neer rijden. Dan vrijdag eindelijk de sleutel van ons huisšŸŽ‰ Zoveel zin in, kan echt niet meer wachten nu het zo dichtbij komt.

9 likes

ik ben zo tering chagrijnig, vorig jaar speelde ik een tijd lang heel veel bakery story dus had in dat spel veel opgebouwd en vet veel geld enzo. maar had er op gegeven moment geen tijd meer voor dus verwijderd
downloadde ik het net opnieuw, is alllllllles weg en er is ook geen mogelijkheid om alles terug te krijgen
en ik baal hier meer van dan zou moeten :mad::mad:

1 like

Soms vraag ik mij oprecht af hoe het mogelijk is dat meiden van 17 ofzo mooiere nagels , betere huid en make up skills hebben dan ik.

Ik wil ook een baan waar ik mooie nagels kan hebben :frowning:

1 like

Nu wil ik ook!

1 like

Wat vond je niet leuk aan Berlijn?

Als in, letterlijk Ć­n jullie voortuin? :confused:

Groot gelijk hoor, geen geleur aan mijn deur. Ik doneer als het mij (en mijn portemonnee) uitkomt…

Ik heb de perfecte vacature gezien…zo jammer dat het nu nog niet gaat.

:heart:

1 like

<3

Ja doen! Je bent vast blij als je tocht wat hebt gedaan. Ik kijk altijd series of films tijdens strijken. Maakt het een stuk dragelijker. Succes met strijken in ieder geval haha.

1 like

Mijn vriend heeft een X en ik vind zijn camera echt superveel beter dan die op mijn 7, maar of er tussen de 7 en 8 plus nog weer veel verschil zit weet ik dan niet.

1 like

Zit weer een flinke amandelsteen op t punt om los te komen. soon to be very satisfied

2 likes

Volgens mij hebben ze dezelfde specificaties alleen heeft de frontcamera van de X ā€˜TrueDepth’, weet zelf niet echt of dat heel veel verschil maakt.

1 like

Jaaaa maak er 1, heb gisteren vooruit gekeken omdat ik het zodanig interessant vond dat ik dat mijn tijd waard vond hehe

Heb toch m’n boeking geannuleerd en een ander hotel gekozen die echt goeie reviews had, voelt toch iets ā€˜veiliger’ dan een hotel dat pas net open is. Ga nu ook een weekje eerder weg dus ik heb nog 78 dagen voor m’n beachbody, moet lukken! :smiley:

12 likes

Ik heb die spam van Rayban ook gehad op mijn insta!! Keek in mn pauze en zag dat ik van 10 mensen appjes had erover. Waarom is jouw account geblokkeerd? :anguished:

Ik ook! Heb in totaal 5 van die foto’s gepost, ugh. Iemand die hier ook zit stuurde me een bericht om het te melden. Heb intussen maar m’n wachtwoord veranderd.

Volgens mij hebben iPhone 8 plus en X dezelfde camera specs, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
Ik dacht dat 't enige verschil was dat de iPhone X gezichtsherkenning heeft

iPhone 8 plus heeft iig al een hele goede camera!