Int. Op welke afdeling werk jij?
Tot nu toe redelijk rustige nacht, dus mag niet klagen.
Int. Op welke afdeling werk jij?
Tot nu toe redelijk rustige nacht, dus mag niet klagen.
Vanmiddag lunchen met mijn oude overbuurmeisje. Zo leuk dat we om de zoveel tijd iets plannen. Elke keer als we elkaar weer zien raken we niet uitgepraat.
Ik verveel me, dus ik zat even te kijken via google flights, maar kan dat niet zo makkelijk linken. Ik vind wel van TAP AIR van Rio de Janeiro (GIG) naar Brussel op 19 juni voor 500 euro? En rond die datum meer van zulke prijzen, si met een overstap in Lissabon.
Edit: en naar Amsterdam voor 560?
Ik had een heel verdrietige droom over mijn vader en grootvader
Gevolg is wel dat ik al van halfacht aan de slag ben thuis omdat ik niet meer wilde slapen
Ik weet welke schrijfwedstrijd je bedoelt! Uitslag komt eind deze week
Nou, ben benieuwd dan Heb hem al ingepland op mijn blog, omdat ik vermoed dat mijn stijl niet past haha. Maar hoe weet jij dat? inside information?
Een vriendin en ik doen ook mee, maar zij heeft iets minder geduld en de redactie gevraagd wanneer het nou bekend wordt. Eind deze week was het antwoord!
Ah, vandaar haha. Maar ik vind het wel laat hoor als er staat: ‘na 21 mei.’
Ja het is bizar laat!
Denk dat het niet zo’n hoge prioriteit heeft ofzo. Wel jammer. Mijne ga ik sowieso publiceren of ik er nu wel of niet in kom
Haha gister zat er een meisje achter de kassa ook echt met bizar mooie verzorgde handen. Maarja toen ik naar haar gezicht keek dacht ik sjongrjonge know when to stop. ik ben al tevreden als m’n nagellak een keer niet afgebladderd is.
Heb geen tijd om echt voor je op zoek te gaan maar kan je aanraden om hier even tussen te kijken. Kan de moeite waard zijn.
Whooooop vakantie zuid frankrijk geboekt
Ik moet vandaag echt even aan de slag gaan voor school! Nog ± 3 weken te gaan en moet echt even gaan knallen nu!
Omg werd net wakker van het onweer
Die regen ook, zo hard
SEH, hoop dat je het rustig hebt gehouden en dat je een beetje kunt slapen met deze hitte
Omg mijn babynichtje is ook zooo schattig, die ogen omg! En nu krijgt ze tandjes en ohhh, love here to dead. Veel plezier
Mijn vriendelijke schoolgroepje heeft niet gemeld dat we 2 uur later beginnen dus ik was ik er om 9 u met m’n goede gedrag. Maar ja, verplicht aan school dan maar en nu al m’n stage opdrachten af (terwijl de deadline 26 juni is i’m proud)
Vind het trouwens ook veel minder awkward om op dit forum in het openbaar te zitten haha.
Het regent ineens echt knetterhard en ik zag een jongen vooruit proberen te komen op zijn fiets. Zo zielig.
Boehoe waarom heb ik kiespijn (gisteren ook al)
Dat de kamers hierboven nu zo warm zijn heeft ook 1 voordeel trouwens… mijn wasgoed van vannacht is nu alweer droog haha.