Ja ik heb ook mn wachtwoord veranderd, hoop dat dat genoeg is!
Dat is echt onbeschoft. Daar zou ik een klacht over indienen, dat is toch niet normaal?!
Omg @Pantalones moest ik ook ooit
Toen had iemand vanuit Rusland in proberen te loggen op mijn account en moest ik dus opnieuw inloggen en dat lukte niet
Mij emailadres dat ik voor instagram gebruikte had ik namelijk niet meer dus ik kon wel mails laten versturen met een nieuw ww maar ja ⦠Emailadres was verwijderd
Punt een was het echt een takkeklus om instagram hier een bericht over te sturen. Die hebben gewoon niks?? Geen telefoonnummer geen email geen chat geen site ⦠Moest ergens bij de faq kijken. En punt twee voelde dat echt zo onzinnig haha, die foto.
Pff ja alleen dat al maakte me chagrijnig en dan had je ook nog alle andere kutdingen vandaag!!
Haha dat probleem had ik nu daarom ook! Ik dacht dat ik helemaal bij het begin van het perron uitkwam maar helaas.
Ik heb eigenlijk 8 uur slaap nodig en in de winter gaat dat prima, maar nu het zo lang licht (en warm) blijft ben ik 's avonds totaal nog niet moe. Het vervelende is alleen dat ik 's ochtends dus kapot ben omdat ik te laat ben gaan slapen.
Heb net super lekkere proteine balletjes gemaakt die smaken naar brownies. Wil stiekem een hele grote batch maken en ze allemaal opvreten. Maar dat is niet gezondā¦
Ik heb vannacht mān eerste nachtdienst en vind het stiekem wel een beetje spannend.
Mijn Braziliaanse buurvrouw is een soort ritueel aan het houden met een man of zo? Ik hoor ze de hele tijd zingen en schreeuwen en bidden in het Spaans. Vind het een beetje creepy worden, net begon ze ook ineens heel hard te huilen�
Heeft iemand een kortingscode voor Zalando? Ik heb eindelijk een mooie jumpsuit gevonden maar wil korting!! Diegene is mijn held.
Welke afdeling? Ik vond het ook best wel spannend, zomaar ineens alleen gelaten worden zonder bazen, maar uiteindelijk komt het allemaal goed
Kun je dit ook niet even bij mij instralen ofzo.
Ik krijg soms 's avonds laat het goede idee om de wasmachine aan te zetten alleen ik vergeet steeds dat ik ook alles nog moet opvouwen wat er nu hangt. Blegh.
Wie o wie weet er in den haag in de buurt van de tweede kamer een chille plek waar ik op mān laptop kan werken en wat kan drinken morgenochtend?
Ik heb vandaag voor de eerste keer zoān magioni bodem gegeten. Ik vond hem echt lekker, maar alleen niet naar bloemkool smaken (is dat de bedoeling?) het stonk wel
Ik heb een vraag aan jou @Jeg
Heb je een naam of link van die grijze huaraches? Ik heb in de us zwartwitte gekocht en eigenlijk wil ik nooit meer andere schoenen aan
Maar er zijn zoveel verschillende soorten huaraches
De grijze lijken volgens mij op die van mij
Dankje alvast
En die bodylotion zelfbruiner bedoel je? De forumtrend?
Ik heb een kamer!!! Ik ben zo blij, ik wilde hem ook echt graag <3
ik ga 'm morgen kopen en uitproberen dus we gaan het zien
gefeliciteerd!