Wat je even kwijt wilt

Klopt deze zin? Voor mijn gevoel is het dubbelop

Zal vast weer mogen maar ik vind het geen porem, “wij kampen met
” zou ik zeggen.

4 likes

Ik vind wij hebben te kampen een soort van Wij lopen hier te kampen.

11 likes

Forum-vriendinnen, is er iemand met een Zalando kortingscode die je niet gaat gebruiken en je zou willen schenken aan een goed doel? Het goede doel ben ik obviously.

6 likes

hebben te kampen vind ik ook lelijk. wij kampen met is al beter.
en ik vind kampen en problemen in 1 zin een beetje dubbelop. Ja, je kampt ergens mee, met een probleem, ik snap het. We hebben een technisch probleem, ik snap het. Wij kampen op dit moment met een technische storing vind ik al iets minder vaag. Wij hebben op dit moment technische problemen. Wij kampen met een probleem vind ik gewoon onnodig haha

wajo wat een massive quote

4 likes

ik heb het heel druk op werk dus productief als ik ben heb ik vanochtend in plaats daarvan in gedachten al vijfendertig lieve zielige asielhonden geadopteerd

poging tweeeeeeee

4 likes

Haha thanks girls vond t ook al zo gek klinken

een vriendin gaat door een supermoeilijke breakup en ik vind het zo erg voor haar en wil haar goed steunen maar heb echt tips nodig voor hoe. wil er gewoon voor haar zijn, ga heel vaak gewoon even bij haar langs om koffie te drinken en te kletsen, nodig haar voor alles wat ik me kan bedenken uit, ook als ze het afslaat of later afzegt, gewoon om haar de laten weten dat ik aan haar denk en haar bij alles wil betrekken en dat ze zo lang kan afzeggen tot ze er klaar voor is en dan geen drempel voelt als het zover is, maar verder ben ik meer een vriendin die gewoon een luisterend oor wil zijn en geen clichĂ©s wil roepen. maar m’n vriendin heeft geloof ik juist behoefte aan advies

3 likes

Het regent zo hard maar ik moet boodschappen doen en heb niks voor lunch in huis, dus nu zit ik te bedenken of ik thuisbezorgd ga bestellen. Omg op mezelf.

Ik heb vanmiddag een begrafenis samen met m’n vriend. Vanwege de warmte wil hij een (nette) korte broek aan doen. Is dit gepast?

Ik doe zelf een lange spijkerbroek aan maar wil hieronder sandalen/slippers. Kan dit ook?

Ja, goeie tips, dankje! Zulke dingen doen we wel! Met aandacht voor haar zit het wel goed, maar advies aan haar geven is lastig :frowning:

Edit: ze wil er dus heel graag en veel over praten. En dat mag natuurlijk zoveel als ze wil! Maar ze wil advies en dat is moeilijk

1 like

Hahaha ja in een rond bed met zn allen

1 like

misschien kan je eerlijk tegen haar zeggen dat je voor haar klaar staat/ een luisterend oor biedt maar dat je het lastig vindt om advies te geven, dan ben je wel gewoon eerlijk

2 likes

Ja, goeie! Daar ben ik sowieso voorstander van idd

1 like

Ik heb laatst gesolliciteerd en vroeg me af of jullie mijn sollicitatie al bekeken hadden

1 like

Precies dit!

En ik had online bij zo’n hypotheek berekening gekeken wat ik ongeveer zou kunnen krijgen en is echt laaaang niet genoeg om een woning te kopen :frowning:

1 like

Ik vind van wel! Gaat er gewoon om dat je netjes voor de dag komt. Ik vind zelfs eerder dat een spijkerbroek niet kan dan een nette korte broek/sandalen :thinking:

Wij kennen degene niet, daarom vind ik het misschien ook lastig. Het is de vader van een vriend van mijn vriend. Maar om het aan hem te vragen vind ik ook zo ‘gek’ of zo.

En thanks Taro voor het advies!

1 like

Jaa ik denk dat ik dat maar eens ga doen! Zo droevig de huizenmarkt op t moment :frowning: er zijn ook gewoon niet genoeg single people huizen

Meeste berekeningen online zijn helaas wel vrij accuraat
 Er kan doorgaans niks bijgepraat worden want regels zijn regels. Adviseur weer wel optimale rentepercentage ofc (bij elke rente kun je een ander bedrag lenen)