Wat je even kwijt wilt

Ik ga vannacht denk ik in mijn hangmat slapen

3 likes

Gefeliciteerd! Met hoeveel mensen zit je in huis? En leuke mensen?

1 like

Hahaha nee helaas niet, maar deze jongens waren wel ook leuk! Die knappe jongens hebben me afgewezen :frowning:

4 jongens waarvan er eentje alleen slaapt. Maar wel hele open minded jongens, niet van die voetbal-sportschool-uitgaanstypes!

9 likes

Leuk! Klinkt goed. Dan heb je ik ieder geval niet dat eeuwige meiden groepjes gezeur haha.

1 like

Oh maar wel super gezellig met jongens! Lijkt me stiekem leuker dan met andere meiden.

1 like

Morgen ga ik weer naar huis :frowning: het enige waar ik naar uitkijk is Jane the Virgin kijken in het vliegtuig.

2 likes

En @Rozecoupeschaar daarom wilde ik het ook! Ik hou best van mn eigen ding doen en met meiden ervaar ik meer sociale druk. Daarnaast waren ze ook echt aardig en gezellig. Heel leuk!!

Ik ben nog wel een beetje ‘onzeker’ over de betalingen enzo want ja het is best veel en straks vragen ze borg en ik ga er nog niet meteen in maar dat moet ik maar over me heen laten komen

1 like

Ik voelde mij vandaag echt niet lekker. Heb Mn werkdag met moeite af kunnen ronden en de halve dag als een zombie rondgelopen dat zelfs klanten opmerkten dat ik er slecht uit zag.

Toen ik thuis kwam was mn vriend heel lief voor mij en mocht ik kiezen wat ik wilde eten. Dat vond ik zo lief dat ik mij zelfs al wat beter voelde.

Leuk! Doet me denken aan vakantie van vroeger, dan sliep ik met mijn zus weleens in dat hangmat op de camping :relaxed:

1 like

yikes misschien een exorcisme?

Wanneer begint de sale weer? Ik heb koopdrang!!!

Nou daar lijkt het echt op. Ze zijn gestopt inmiddels dus de geest is denk ik verdreven.

1 like

Overdag val ik elke keer bijna in slaap en nu lig ik klaarwakker in bed :unamused:

2 likes

Het is warm en mijn ventilator maakt een takkeherrie

Ik krijg morgen een nieuwe telefoon. En hoe leuk ik het ook vind, ik vind het toch altijd lastig om afscheid te nemen van m’n huidige telefoon :neutral_face: Stom is dat hĂ©, maar ik ben altijd gehecht aan m’n telefoons.

1 like

Oh ik kan juist nooit wachten tot de nieuwe er is en ik de oude in de kast kan gooien haha.

2 likes

Leuk! Welke telefoon heb je gekocht?

Morgenochtend vertrek ik vanuit het zuiden (vrijdag ga ik op vakantie maar ik kom morgen niet thuis) en nu heb ik al de hele avond het knagende en onheilspellende gevoel dat er ergens in de periode dat ik weg ben, er hier thuis iets heel vervelend gaat gebeuren.

Ik heb echt al de hele avond een knoop in mijn maag :frowning:

Ik zet altijd een paar camera’s in huis die ik vanaf mn telefoon kan zien, anders word ik ook helemaal zenuwachtig zoals wat jij beschrijft, maar dat is een beetje lastig als je die niet in huis hebt en morgenochtend weggaat. Woont er niet iemand in de buurt die een oogje in het zeil kan houden?