Wat je even kwijt wilt

Haha nee ik bedoel dat ik opeens bang ben dat er iets met mijn moeder gaat gebeuren.

Ooooh Jezus wat stom!!! Sorry helemaal verkeerd begrepen. Wat een vervelend gevoel :slightly_frowning_face: is er wel iemand bij haar in de buurt die alles goed in de gaten houdt? En heb je de mogelijkheid elke dag even contact te hebben met haar?

Ik wil wel slapen maar ik ga echt dood van de warmte dus het gaat mij nu echt niet lukken. :pensive:

Nee joh is niet erg!
Nouja, ik denk dat ik elke dag wel even app te kijken of alles ok is.

Maar misschien is het gevoel morgen ook wel weg (hoop ik)

Ik wil 22 graden en geen luchtvochtigheid.

5 likes

Sterkte, hopelijk gaat alles goed en kan je genieten van je vakantie!

Ah ja shit is dat he! Maar probeer lekker van je vakantie te genieten en anders is noorwegen(toch?) ook gelukkig redelijk dichtbij :slight_smile: veel plezier!

1 like

Ik ben al de hele dag op sky.skanner etc op zoek naar vluchten en ik krijg alleen maar tering dure vluchten. Iemand tips?

Ik zoek n vlucht vanuit Brazilië (rondom RIO, dus niet helemaal in t noorden) of Argentinië naar Amsterdam of eventueel een luchthaven dichtbij. Zo ongeveer tussen 17-21 juni. Verder geen harde eisen over welke airline/ liefst niet meer dan 2x overstappen.

Oké mocht iemand niks te doen hebben of iets nuttigs uitstellen: als je een vlucht voor me weet te vinden krijg je een souvenir naar keuze van me! Bijvoorbeeld een paar echte havaianas, of iets anders leuks. Zodra ik in NL ben doe ik ze dan op de post!!

Pls help ik ben wanhopig en blut

Ps. Love alle ellegirls

3 likes

Int. Op welke afdeling werk jij?

Tot nu toe redelijk rustige nacht, dus mag niet klagen.

Vanmiddag lunchen met mijn oude overbuurmeisje. Zo leuk dat we om de zoveel tijd iets plannen. Elke keer als we elkaar weer zien raken we niet uitgepraat.

Ik verveel me, dus ik zat even te kijken via google flights, maar kan dat niet zo makkelijk linken. Ik vind wel van TAP AIR van Rio de Janeiro (GIG) naar Brussel op 19 juni voor 500 euro? En rond die datum meer van zulke prijzen, si met een overstap in Lissabon.
Edit: en naar Amsterdam voor 560?

@Honey ik ben zo benieuwd wie jij bent, ik denk een bekende forummer op het oude forum maar ik kan er niet opkomen? Als je dat wil delen tenminste.

3 likes

Ik had een heel verdrietige droom over mijn vader en grootvader

Gevolg is wel dat ik al van halfacht aan de slag ben thuis omdat ik niet meer wilde slapen

Ik weet welke schrijfwedstrijd je bedoelt! Uitslag komt eind deze week

Nou, ben benieuwd dan :stuck_out_tongue: Heb hem al ingepland op mijn blog, omdat ik vermoed dat mijn stijl niet past haha. Maar hoe weet jij dat? inside information? :slight_smile:

Een vriendin en ik doen ook mee, maar zij heeft iets minder geduld en de redactie gevraagd wanneer het nou bekend wordt. Eind deze week was het antwoord!

Ah, vandaar haha. Maar ik vind het wel laat hoor als er staat: ‘na 21 mei.’

Ja het is bizar laat!

Denk dat het niet zo’n hoge prioriteit heeft ofzo. Wel jammer. Mijne ga ik sowieso publiceren of ik er nu wel of niet in kom :slight_smile:

1 like

Haha gister zat er een meisje achter de kassa ook echt met bizar mooie verzorgde handen. Maarja toen ik naar haar gezicht keek dacht ik sjongrjonge know when to stop.:stuck_out_tongue: ik ben al tevreden als m’n nagellak een keer niet afgebladderd is.

3 likes