Wat je even kwijt wilt

Heb geen tijd om echt voor je op zoek te gaan maar kan je aanraden om hier even tussen te kijken. Kan de moeite waard zijn.

Whooooop vakantie zuid frankrijk geboekt :smiley:

11 likes

Ik moet vandaag echt even aan de slag gaan voor school! Nog ± 3 weken te gaan en moet echt even gaan knallen nu!

1 like

Omg werd net wakker van het onweer
Die regen ook, zo hard :eek:

SEH, hoop dat je het rustig hebt gehouden en dat je een beetje kunt slapen met deze hitte :wink:

Omg mijn babynichtje is ook zooo schattig, die ogen omg! En nu krijgt ze tandjes en ohhh, love here to dead. Veel plezier

4 likes

M’n ASOS pakketje is al 4 dagen onderweg maar de T&T werkt niet? Ughhhhhhh

En nog steeds op zoek naar een kortingscode voor Zalando :redface:

Mijn vriendelijke schoolgroepje heeft niet gemeld dat we 2 uur later beginnen dus ik was ik er om 9 u met m’n goede gedrag. Maar ja, verplicht aan school dan maar en nu al m’n stage opdrachten af (terwijl de deadline 26 juni is i’m proud)

Vind het trouwens ook veel minder awkward om op dit forum in het openbaar te zitten haha.

3 likes

Het regent ineens echt knetterhard en ik zag een jongen vooruit proberen te komen op zijn fiets. Zo zielig.

2 likes

Boehoe waarom heb ik kiespijn (gisteren ook al) :cry:

Dat de kamers hierboven nu zo warm zijn heeft ook 1 voordeel trouwens
 mijn wasgoed van vannacht is nu alweer droog haha.

Klopt deze zin? Voor mijn gevoel is het dubbelop

Zal vast weer mogen maar ik vind het geen porem, “wij kampen met
” zou ik zeggen.

4 likes

Ik vind wij hebben te kampen een soort van Wij lopen hier te kampen.

11 likes

Forum-vriendinnen, is er iemand met een Zalando kortingscode die je niet gaat gebruiken en je zou willen schenken aan een goed doel? Het goede doel ben ik obviously.

6 likes

hebben te kampen vind ik ook lelijk. wij kampen met is al beter.
en ik vind kampen en problemen in 1 zin een beetje dubbelop. Ja, je kampt ergens mee, met een probleem, ik snap het. We hebben een technisch probleem, ik snap het. Wij kampen op dit moment met een technische storing vind ik al iets minder vaag. Wij hebben op dit moment technische problemen. Wij kampen met een probleem vind ik gewoon onnodig haha

wajo wat een massive quote

4 likes

ik heb het heel druk op werk dus productief als ik ben heb ik vanochtend in plaats daarvan in gedachten al vijfendertig lieve zielige asielhonden geadopteerd

poging tweeeeeeee

4 likes

Haha thanks girls vond t ook al zo gek klinken

een vriendin gaat door een supermoeilijke breakup en ik vind het zo erg voor haar en wil haar goed steunen maar heb echt tips nodig voor hoe. wil er gewoon voor haar zijn, ga heel vaak gewoon even bij haar langs om koffie te drinken en te kletsen, nodig haar voor alles wat ik me kan bedenken uit, ook als ze het afslaat of later afzegt, gewoon om haar de laten weten dat ik aan haar denk en haar bij alles wil betrekken en dat ze zo lang kan afzeggen tot ze er klaar voor is en dan geen drempel voelt als het zover is, maar verder ben ik meer een vriendin die gewoon een luisterend oor wil zijn en geen clichĂ©s wil roepen. maar m’n vriendin heeft geloof ik juist behoefte aan advies

3 likes

Het regent zo hard maar ik moet boodschappen doen en heb niks voor lunch in huis, dus nu zit ik te bedenken of ik thuisbezorgd ga bestellen. Omg op mezelf.

Ik heb vanmiddag een begrafenis samen met m’n vriend. Vanwege de warmte wil hij een (nette) korte broek aan doen. Is dit gepast?

Ik doe zelf een lange spijkerbroek aan maar wil hieronder sandalen/slippers. Kan dit ook?