Wat je even kwijt wilt

Ooohh deze zien er lekker uit!:heart_eyes: Had al wel op deze site gekeken, maar deze over het hoofd gezien denk ik. Deze gaat op mijn lijstje!

1 like

Mijn kat zat onder de tekenen maar gelukkig is het gevaar weer geweken.

@flazeda ik vind jouw naam echt geweldig

Het is in de tuin hier echt zo lekker. Wel gewoon zonder jas buiten kunnen zitten, maar niet omvallen van de warmte.

2 likes

Ik ga morgen een rok aan doen naar werk, maar ik vind mijn benen zo lelijk (dik) dat ik er tegenop zie. Ik ga daar niet aan toegeven, maar ik haat het dat ik me er zo druk om maak.

2 likes

Ahh zo leuk om te horen :grimacing:

Voor de mensen die dit soort weetjes leuk vinden: er zijn, sinds dat dit forum online is, al ruim 3300 berichten geplaatst!

14 likes

De chat? Die is ook zichtbaar als verschillende berichten als je de zoekfunctie gebruikt.

Oke mega stom maar wil niet m’n moeder bellen hierom: ik heb sinds een kwartier ontzettende steken (hoger dan m’n hart) op mijn borst. Is liggen of zitten beter? Moet ik wat drinken? Kan dit door stress komen? Dokter google zegt dat de oorzaak altijd onbekend is haha.

Ik ben morgen vrij, maar ik weet niet wat ik moet gaan doen. Ik wil eigenlijk slapen, maar het gaat super lekker weer worden.

Ik heb vandaag m’n rijbewijs gehaald en ben heel gelukkig. Eindelijk niet meer de enige zonder rijbewijs in de vriendenkring. En nu snel een auto’tje scoren :sunglasses:

11 likes

Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Joh al ben je 44 is dit volgens mij nog altijd hartstikke droevig hoor :frowning: Sterkte.

1 like

Pearl was gewoon te sexy. Als man én als vrouw.

Gaat het nu beter?

@EllaFitzgerald Voor wat het waard is, ik vind het superleuk dat je hier bent, en gezellig!

2 likes

Ja maar echt, omg. En ik vind die ‘transformation’ video’s die hij de laatste tijd post zo leuk!

Wie heeft er hier een balkon en heeft deze leuk aangekleed? Ik heb inspiratie nodig! Als je foto’s of linkjes hebt, heeel graag :smiley:
Ik heb een tafeltje en stoelen staan en verder bog niks. Ik ga een loungebankje op maat maken maar heb ook twee witte betonnen muren. Zo kil!




Niet mijn foto’s (helaas, maar van Pinterest) maar ter inspiratie!

1 like

Mijn vriend heeft ons balkon ingericht en het ziet er nu helemaal hysterisch uit met gekleurde lampjes en kunstgras. Hij is er super trots op en vindt het prachtig dus ik doe gewoon enthousiast mee

9 likes

Ohja hier is een voor-foto

4 likes