Wat je even kwijt wilt

Oke wow, ik heb net friet gehaald en ik bedenk me nu dus dat zij mij niks gevraagd hebben en ik dus zonder nadenken gewoon niet betaald heb???

11 likes

Ik ben echt een ei. Eerst verbrand ik mn pols aan de oven, dan stoot ik mn harses aan het keukendeurtje (gat in mn kop), vanmorgen scheurde ik het tussenstuk van mn bh aan gort en nu heb ik een haal in mn legging. Klaar.

Ik lig op het strand maar ik moet naar de wc
 en die is dus niet in de buurt. En ik kan moeilijk in het water gaan poepen. Nja kan wel maar ik ben niet zo subtiel.

5 likes

wow zoiets zou ik nomineren voor post van de week. er vinden hier ook wel eens van die sessies plaats, buiten. en zo ben ik er dus achter gekomen hoe dat precies gaat
 en hoe pijnlijk lang het duurt

en dan stel ik me voor hoe de fotograaf zo staat te roepen GEEF ME PASSIE!

2 likes

Hoe geef je zero fucks? Complimenten aannemen kan ik dan weer wel, gewoon ‘dankjewel’ zeggen en glimlachen. Dat is in mijn ogen veel makkelijker dan zero fucks geven (want dat is een gevoelsdingetje
 ) :disappointed_relieved:

1 like

Mijn danspartner heeft voor vanavond afgezegd en ik vind het niet heel erg, precies om deze reden. :stuck_out_tongue:

1 like

Wat leuk! Stijldansen, zowel ballroom als latin. Jullie?

Zo moeilijk is het toch niet om complimenten te ontvangen? Vind er niks knaps aan. :wink:

Vind het wel een goede eigenschap. Iets om naar te streven. Dus go you.

Klagen verbindt.

4 likes

Aah lindy hop is cool! Doe je ook weleens west coast swing of rock 'n roll?

Jullie weten nie half hoe blij ik ben dat ik bijna thuis ben.

1 like

Ik wil dus niet dit werk blijven doen, ben van plan om eind van deze maand ontslag te nemen, heb proeftijd van een maand
 dus nu 3 weken om iets anders te zoeken
Enerzijds spijt want het is wel een kans maar ik vind het écht niet leuk.

Een tienergastje zit gewoon een waterpijp te roken in de metro??? Wtf.

2 likes

Gvd er moet weer van alles worden gerepareerd aan mijn auto, daar gaat mijn vakantiegeld :sob::sob:

Wow dat meisje bij jzhmh.

Het kan niet goed zijn dat ik zó weinig motivatie heb om aan mijn opdrachten te werken voor mijn studie. Zit nu zelfs te denken van ‘och ik ga wel voor de herkansing’ terwijl dit stiekem een vrij chille opdracht is die ik gewoon in een keer moet kunnen halen (of iig zo goed mogelijk kan doen). Wat een verschil met vorig jaar :cry: Baal echt van mezelf

Abonneren op De Correspondent. Ja of nee? Iemand die lid is?

1 like

Zo wil ik ook wel denken maar lukt echt niet hoor: misschien hebben de mensen die mij niet leuk vinden gelijk en niet ik. Pieker pieker.

1 like

Aah nou ik vind het kei goed dat je zo over jezelf denkt; ik snap dat het voor jou niks voorstelt, maar voor mij is het niet ‘normaal’. Ik vind mezelf een leuk persoon, maar zodra ik merk dat iemand me niet (meer) mag brokkelt mijn zelfvertrouwen in elkaar en ga ik mijn hele gedrag analyseren. Dan zie je natuurlijk ook direct de minderen dingen (ik doe lang niet alles goed) en kan ik me er oprecht druk om maken. Al is het minder dan vroeger.
Wou dat ik wat meer jouw attitude had, zou veel kopzorgen schelen.

3 likes

Afgelopen middag hebben een vriend en ik onszelf super random opgegeven als testreiziger voor de noord/zuidlijn en ik heb echt geen idee wat we kunnen verwachten en ik zie ook nu pas dat het vier uur duurt???
Waarom leek dit alweer een leuk idee

9 likes