Wat je even kwijt wilt

Wanneer blonde vrouwen kobaltblauw dragen is mijn eerste gedachte altijd dat ze dan voor KLM werken

26 likes

Bedacht me dit gisteren.
Stel, er is iemand met kwaad in de zin mijn huis binnengedrongen. Ik sluit me op in mijn kamer maar kom er dan achter dat ik m’n telefoon niet bij me heb. Wel heb ik laptop en tablet met internet. Wat zou de beste manier zijn om hulp te vragen?

Gezien ik geen facebook heb was mijn beste optie zoveel mogelijk vrienden te mailen met de korte details en dat ze onmiddellijk 112 moeten bellen.

Eventueel zou ik de chat van dit forum kunnen gebruiken denk ik?

Edit: buren zijn hier lastig te bereiken, als ik uit het raam ga schreeuwen ben ik gewoon de zoveelste gekkie die schreeuwt hier in de straat.

1 like

Web Whatsapp en volgens mij heb je ook programma’s die kunnen bellen van je laptop naar een telefoon. Kan ook via Skype dacht ik.

Dat hangt van de moeder en van het kind af, denk ik. Ik heb vriendinnen met wie ik al na een paar weken in de stad afsprak (inclusief baby dus) en een vriendin die pas na een jaar weer eens bij mij thuis kwam (omdat haar man haar toen kon rijden…)

Heb je haar al eens bij je thuis uitgenodigd en gekeken hoe ze daar op reageert?

Web Whatsapp werkt bij mij vrij buggy helaas, had hier ook al aan gedacht :frowning:
Ik begreep dat je noodnummers niet kan bellen via Skype en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ken eigenlijk niemand die Skype verder gebruikt?

Haha ik ben dit vanmiddag tegengekomen en moest zooo hard lachen

8 likes

Ik vind volwassen mannen die ijsjes eten altijd super aandoenlijk. Ook alleen met mannen, en vooral met ijsjes met een stokje of een cornetto ofzo. Die ijsjes zijn zo klein en hun handen zo groot. Ik krijg er ook altijd zo’n “hmm kleine traktatie lekker ijsje” idee bij. Alsof al die kerels The Rock zijn ofzo

23 likes

Ik snap je, maar het is een lening bij mijn ouders. Waarschijnlijk zouden ze wel over hun hart strijken als ik hem echt total loss zou rijden. Daarbij zou ik niet persé een nieuwe hoeven dan, het is echt een luxe om een auto te hebben, maar verder niet noodzakelijk voor werk.

Ik heb niet alles gelezen, maar hebben je nachtmerrie een thema of weet je waar ze vandaan komen? Het is vaak beter om zoiets aan te pakken dan symptomen te onderdrukken, wat medicatie eigenlijk doet.

@Vergeetmenietje mag ik vragen war je gebruikt? Heb zelf ook een ptss gehad maar ik ben niet zo bekend met medicatie ervoor. Ik dacht dat de behandeling met name psychologisch (traumabehandeling) is en dat de effectiviteit van medicatie ook vrij teleurstellend is. Ben nu wel benieuwd :slight_smile:

nou dames, ik zou snel nog levi’s broeken inslaan voor ze te duur worden

Ik heb geen idee waar het precies vandaan komt, alleen dat ik het sneller en meer heb in drukke periodes… In principe zie ik elke keer mezelf slapen en dat er dan een schim/persoon op me af komt dan ga ik gillen en schudt mijn vriend me wakker. Soms kan ik het me de dag erna nog herinneren en soms ook niet, dan hoor ik het de volgende ochtend van m’n vriend… het lijkt een beetje op slaapverlamming alleen ervaar ik die verlamming niet of in elk geval niet bewust.

Jeeeej! Gefeliciteerd

1 like

Ik heb de hele dag op bed gelegen. Ik wilde in eerste instantie alleen mijn kat gezelschap houden en in de buurt zijn want hij was onder mn bed geschoten vanwege onweer. Dit was om 11 uur, en uiteindelijk hebben we de hele dag in bed liggen slapen en knuffelen. Quality time met de kat is ook belangrijk denk ik😅

3 likes

Ik heb 16.000 stappen gezet, wie is deze persoon?

6 likes

Wat heb ik gemist?

3 likes

Een echte vent die spreekt. Minimaal 1.6
Wat een onzin. 1.4 is pittig genoeg
1.2 ook prima voor Nederland maar je trekt niemand er uit bij het stoplicht hahaha

VW is duur in onderhoud. Vooral als ze ouder worden.
Wij hebben een Honda. Erg fijn. Maar je moet wel een garage hebben die dat merk goed kent.
Hierdoor is onze vorige Honda naar de knoppen gegaan. Nu dus maar onderhoud bij de merkdealer.

Suzuki swift, sportief en betrouwbaar!

Oh toen ze zo klein waren was dat juist ideaal. Hup in de wagen, slapen konden ze onderweg!

Als ze ouder worden en in bed slapen zit je meer aan tijden vast.

Geen Peugeot 308 kopen! Heb echt achterlijk veel reparaties nodig gehad aan dat kreng en het schijnt dat ze daar bekend om staan. Ik ben verder wel fan van Franse auto’s.

I ln het geval van iPhone en MacBook weet ik dat je gewoon via je laptop kunt bellen.

Weet natuurlijk niet of je daar wat aan hebt

Ben het met je eens dat de oorzaak achterhalen waarschijnlijk meer nut heeft dan pillen. Ik ben ook in behandeling. Slik nu topiramaat, wat oorspronkelijk een anti-epileptica is. Heeft zeker positieve invloed op de nachtmerries.