Wat je even kwijt wilt

Ja, goeie tips, dankje! Zulke dingen doen we wel! Met aandacht voor haar zit het wel goed, maar advies aan haar geven is lastig :frowning:

Edit: ze wil er dus heel graag en veel over praten. En dat mag natuurlijk zoveel als ze wil! Maar ze wil advies en dat is moeilijk

1 like

Hahaha ja in een rond bed met zn allen

1 like

misschien kan je eerlijk tegen haar zeggen dat je voor haar klaar staat/ een luisterend oor biedt maar dat je het lastig vindt om advies te geven, dan ben je wel gewoon eerlijk

2 likes

Ja, goeie! Daar ben ik sowieso voorstander van idd

1 like

Ik heb laatst gesolliciteerd en vroeg me af of jullie mijn sollicitatie al bekeken hadden

1 like

Precies dit!

En ik had online bij zo’n hypotheek berekening gekeken wat ik ongeveer zou kunnen krijgen en is echt laaaang niet genoeg om een woning te kopen :frowning:

1 like

Ik vind van wel! Gaat er gewoon om dat je netjes voor de dag komt. Ik vind zelfs eerder dat een spijkerbroek niet kan dan een nette korte broek/sandalen :thinking:

Wij kennen degene niet, daarom vind ik het misschien ook lastig. Het is de vader van een vriend van mijn vriend. Maar om het aan hem te vragen vind ik ook zo ‘gek’ of zo.

En thanks Taro voor het advies!

1 like

Jaa ik denk dat ik dat maar eens ga doen! Zo droevig de huizenmarkt op t moment :frowning: er zijn ook gewoon niet genoeg single people huizen

Meeste berekeningen online zijn helaas wel vrij accuraat… Er kan doorgaans niks bijgepraat worden want regels zijn regels. Adviseur weer wel optimale rentepercentage ofc (bij elke rente kun je een ander bedrag lenen)

jaa ik was er al bang voor, ik ga denk ik maar eerst huren en spaargeld opbouwen. Maar wel frustrerend dit, want ik heb geen rijke ouders die bij kunnen dragen en geen vriend. En ik ben wel gewoon WO geschoold dus vind het eigenlijk zo erg dat dit de situatie is :disappointed_relieved:

Ik haalde gisteren een pakket op van zalando en doos was helemaal kapot, alsof er met een truck overheen was gereden. Er ontbreekt ook een stuk van de inhoud. Heb een mail gestuurd naar Zalando maar nog geen antwoord. Heeft iemand dit al voorgehad? Ik hoop maar dat ik het niet moet betalen, er was geen goedkoop item :frown:
Zo zag de doos eruit trouwens:

1 like

Vandaag is niet zo mijn dag. Ik ben ongesteld (een week te vroeg jippie), ik heb mega erge blaren omdat ik dacht dat ik wel een klein stukje op mijn docs kon lopen.
Ik moest naar de ortho en nu heb ik een stang langs mijn gehemelte waardoor ik onverstaanbaar ben, niet normaal kan slikken en eten is een onderneming omdat alles tussen mijn gehemelte en die stang komt. Wie bedenkt dit? Ik ben echt in staat dat ding er vanavond uit te breken. O en ik heb er na een paar uur al een dikke snee van mijn tong dus het doet nog pijn ook.
Echt zin om straks te gaan werken.
En ik weet eindelijk op welke begraafplaats mijn vader ligt, blijkt hij in een anoniem graf te liggen. Dus hoeveel zin heeft het om daar naartoe te gaan?
Ugh. Ik wil de rest van de dag gewoon chagrijnig in bed liggen.

Wow. :scream: Nog nooit meegemaakt, maar heb wel al eens een kapot item gehad en dat is heel netjes opgelost (ik moest niet betalen en hoefde het ook niet te retourneren). Vond de klantenservice toen ook heel snel en professioneel.

1 like

Wat je allemaal doet is al heel erg lief! Advies geven aan iemand anders is altijd zo lastig he? Geen twee situaties/mensen zijn hetzelfde en wat voor jou werkt, werkt misschien niet voor een ander.

Als je merkt dat ze er veel over wil praten, kan het helpen om vragen te stellen, waardoor ze tot een inzicht/advies kan komen of vertellen wat jij zelf in vergelijkbare situaties hebt gedaan. Dan kan zij vervolgens voor zichzelf bepalen of ze er iets aan heeft. Heb je ook weleens tegen haar gezegd dat je het lastig vindt om haar advies te geven?

Je klinkt in elk geval als een lieve vriendin!

Gewoon bellen!!
Zeggen dat je geschreven hebt en benieuwd bent naar de verdere afwikkeling hiervan? Zoiets

1 like

Het ligt natuurlijk helemaal aan het soort begrafenis, je relatie tot de overledene en hoe de overledene was, maar persoonlijk vind ik een korte broek en slippers niet gepast (nette sandalen kunnen eventueel wel).
Ik had gisteren een (zeer traditionele) begrafenis van een naast familielid, dus wij ‘moesten’ redelijk bedekt en in het zwart. Dat is weer het andere uiterste, maar ik zou wel een lange broek aandoen (desnoods een niet te donkere kleur).

Uuuu6lghhhh mn instagram is ineens verwijderd… wat moet ik nu doen?

Grapjes zijn het laatste wat ik nu kan hebben. Hoe the fuck neem je contact op met instagram

Is er iemand die last heeft (gehad) van nachtmerries en daar mee naar de dokter is gegaan? Kan de huisarts hier iets aan doen of is dit gewoon iets wat niet is op te lossen? Ik heb al jaren periodes dat ik meerdere nachten per week gillend wakker word. Vannacht weer gebeurd en ik wil eigenlijk iets eraan doen, maar geen idee wat?