Trump voert de heffingen op aluminium en staal in en de EU krijgt geen vrijstelling. Dus de EU heeft tegenmaatregelen aangekondigd en belast producten als harley davidson, bourbon en levi’s broeken
Iedereen is natuurlijk anders maar ik vind dat ook wel heel lang. in mijn omgeving zijn de meesten al redelijk snel weer op pad, vooral als je er niet voor de auto in hoeft maar gewoon een beetje in de buurt blijft. Heb je haar al eens uitgenodigd? En zo ja, wat zei ze?
Ohhh, best heftig, een anti-epilepticum.
Hoop dat het snel een beetje beter met je gaat, ptss is een bitch.
Sinds lange tijd weer eens mijn nagels gelakt. Ik was vergeten hoe blij ik word van mooi gelakte nagels. Ik ga dit echt weer vaker doen.
Ik heb net voor de eerste keer in mijn leven gras gemaaid en ik wist echt niet hoe dat ding werkte maar ik kwam er toch uit en nu ben ik kei trots ookal ziet het gras er wel alsnog wat sneu uit

Ik heb net voor de eerste keer in mijn leven gras gemaaid en ik wist echt niet hoe dat ding werkte maar ik kwam er toch uit en nu ben ik kei trots ookal ziet het gras er wel alsnog wat sneu uit
Ik vulde automatisch in: in mijn leven gras gegeten. Die naam en avatar fucken met me.
Nou ik heb mijn buikje weer rondgegeten bij de werkborrel mjam mjam. Ik ben wel weggegaan toen ze met de vegetarische bitterballen kwamen aanzetten
Mijn buurmeisje is er verdomd goed in om geen nieuw wc papier te pakken als het op is dus ik check altijd of er wc papier is, loop ik naar de voorraadkast (want uiteraard, het was op) springt d’r vriend de wc in terwijl hij mij ziet staan bij het wc papier :’) Ik hoop oprecht dat tie een probleem heeft/had. Lul.
Weet iemand waar ik een goedkoop cijferslotje voor op m’n koffer kan kopen? Hij moet door van die gaatjes bij de ritsen kunnen die daarvoor gemaakt zijn, dus wel best dun. Ik had een chille met een buigbaar ijzerdraad stukje, maar die is afgelopen keer door de douane doorgeknipt en ik weet niet meer waar ik die vandaan had.

Weet iemand waar ik een goedkoop cijferslotje voor op m’n koffer kan kopen? Hij moet door van die gaatjes bij de ritsen kunnen die daarvoor gemaakt zijn, dus wel best dun. Ik had een chille met een buigbaar ijzerdraad stukje, maar die is afgelopen keer door de douane doorgeknipt en ik weet niet meer waar ik die vandaan had.
Xenos is je vriend
Misschien kan je in een iets duurdere investeren die TSA-approved is. Dan gaat die langer mee. Probeer Action/Xenos daar heb ik ze in ieder geval zien liggen.

Huh, hoezo?
Omdat er dus heffingen komen op amerikaanse export van die producten, als tegenreactie op dat Trump heffingen invoert op aluminium en staal
Ik ben in staat om de buurkinderen wat aan te doen. Al de hele middag aan het schreeuwen/janken en met stokken aan het slaan op van alles. En het is eigenlijk zielig, want het is niet hun schuld, geen enkele volwassene die naar hen omkijkt.
Oh ja dan zou ik er inderdaad eens voorzichtig naar vragen. Misschien kunnen jullie eens in haar buurt gaan wandelen, dat ze naar huis kan als dat nodig zou zijn ofzo. Of eens bij haar in de buurt lunchen. Lijkt mij dat dat haar ook goed doet! Manman ik moet er niet aan denken 6 maanden aan huis gekluisterd te zijn.
Welke dadels moet ik kopen / waar moet ik dadels kopen als ik niet wil dat ze vol gore beestjes zitten???
Die van yogi & yousef zijn lekker! wel €€€€
Ik heb vakantieeeeee!
Pff ik hou zoveel van pasta en saus!!! Ik zou het hele dagen kunnen eten.
Door dat liedje zie ik de scène ook gelijk in slowmotion voor me.