Haha wat voor een? We willen graag een beetje een goedkope qua wegenbelasting, maar de motor moet ook een beetje oké zijn voor in de bergen. Ja het lenen is eigenlijk ook niet nodig, aangezien ik dat zelf ook wel gewoon heb + genoeg gespaard voor de reis. Het zou dan maar een lange termijn lening zijn, dat ik elke maand iets afbetaal zodat ik mijn spaarrekening niet hoef te plunderen. Ik denk altijd hoe duurder, hoe beter, maar je hebt gelijk voor 2500 zal er vast ook wel iets zijn wat prima is.
@Peachpuff Ja het zegt volgens mij allemaal niet heel veel. Kwestie van dikke pech soms, want mijn broertje had ook een auto gekocht bij een goede dealer, maar na een paar maanden moest er alweer voor 1500 aan gerepareerd worden.
@Huismus Ja de vader van mijn vriend gaat dus voor ons zoeken, dus ik denk maar dat ik gewoon ga zeggen dat budget 2500 is met uitloop naar 3500 als hij echt wat tegenkomt wat de moeite waard is.
Thanks allemaal, ik heb er echt 0,0 verstand van en dit wordt m’n eerste auto, voelt echt als een grote aankoop voor de rest van mijn leven