Wat je even kwijt wilt

Ik heb geen idee waar het precies vandaan komt, alleen dat ik het sneller en meer heb in drukke periodes… In principe zie ik elke keer mezelf slapen en dat er dan een schim/persoon op me af komt dan ga ik gillen en schudt mijn vriend me wakker. Soms kan ik het me de dag erna nog herinneren en soms ook niet, dan hoor ik het de volgende ochtend van m’n vriend… het lijkt een beetje op slaapverlamming alleen ervaar ik die verlamming niet of in elk geval niet bewust.

Jeeeej! Gefeliciteerd

1 like

Ik heb de hele dag op bed gelegen. Ik wilde in eerste instantie alleen mijn kat gezelschap houden en in de buurt zijn want hij was onder mn bed geschoten vanwege onweer. Dit was om 11 uur, en uiteindelijk hebben we de hele dag in bed liggen slapen en knuffelen. Quality time met de kat is ook belangrijk denk ik😅

3 likes

Ik heb 16.000 stappen gezet, wie is deze persoon?

6 likes

Wat heb ik gemist?

3 likes

Een echte vent die spreekt. Minimaal 1.6
Wat een onzin. 1.4 is pittig genoeg
1.2 ook prima voor Nederland maar je trekt niemand er uit bij het stoplicht hahaha

VW is duur in onderhoud. Vooral als ze ouder worden.
Wij hebben een Honda. Erg fijn. Maar je moet wel een garage hebben die dat merk goed kent.
Hierdoor is onze vorige Honda naar de knoppen gegaan. Nu dus maar onderhoud bij de merkdealer.

Suzuki swift, sportief en betrouwbaar!

Oh toen ze zo klein waren was dat juist ideaal. Hup in de wagen, slapen konden ze onderweg!

Als ze ouder worden en in bed slapen zit je meer aan tijden vast.

Geen Peugeot 308 kopen! Heb echt achterlijk veel reparaties nodig gehad aan dat kreng en het schijnt dat ze daar bekend om staan. Ik ben verder wel fan van Franse auto’s.

I ln het geval van iPhone en MacBook weet ik dat je gewoon via je laptop kunt bellen.

Weet natuurlijk niet of je daar wat aan hebt

Ben het met je eens dat de oorzaak achterhalen waarschijnlijk meer nut heeft dan pillen. Ik ben ook in behandeling. Slik nu topiramaat, wat oorspronkelijk een anti-epileptica is. Heeft zeker positieve invloed op de nachtmerries.

Trump voert de heffingen op aluminium en staal in en de EU krijgt geen vrijstelling. Dus de EU heeft tegenmaatregelen aangekondigd en belast producten als harley davidson, bourbon en levi’s broeken

Iedereen is natuurlijk anders maar ik vind dat ook wel heel lang. in mijn omgeving zijn de meesten al redelijk snel weer op pad, vooral als je er niet voor de auto in hoeft maar gewoon een beetje in de buurt blijft. Heb je haar al eens uitgenodigd? En zo ja, wat zei ze?

Ohhh, best heftig, een anti-epilepticum.
Hoop dat het snel een beetje beter met je gaat, ptss is een bitch.

1 like

Sinds lange tijd weer eens mijn nagels gelakt. Ik was vergeten hoe blij ik word van mooi gelakte nagels. Ik ga dit echt weer vaker doen. :grin:

6 likes

Ik heb net voor de eerste keer in mijn leven gras gemaaid en ik wist echt niet hoe dat ding werkte maar ik kwam er toch uit en nu ben ik kei trots ookal ziet het gras er wel alsnog wat sneu uit

7 likes

Ik vulde automatisch in: in mijn leven gras gegeten. Die naam en avatar fucken met me.

15 likes

Nou ik heb mijn buikje weer rondgegeten bij de werkborrel mjam mjam. Ik ben wel weggegaan toen ze met de vegetarische bitterballen kwamen aanzetten

3 likes

Mijn buurmeisje is er verdomd goed in om geen nieuw wc papier te pakken als het op is dus ik check altijd of er wc papier is, loop ik naar de voorraadkast (want uiteraard, het was op) springt d’r vriend de wc in terwijl hij mij ziet staan bij het wc papier :’) Ik hoop oprecht dat tie een probleem heeft/had. Lul.

1 like

Weet iemand waar ik een goedkoop cijferslotje voor op m’n koffer kan kopen? Hij moet door van die gaatjes bij de ritsen kunnen die daarvoor gemaakt zijn, dus wel best dun. Ik had een chille met een buigbaar ijzerdraad stukje, maar die is afgelopen keer door de douane doorgeknipt en ik weet niet meer waar ik die vandaan had.

Xenos is je vriend

1 like