Klinkt echt heel grappig, wil je ons aub op de hoogte houden van dit hahahaha
ik wil ook treinen testen 

Klinkt echt heel grappig, wil je ons aub op de hoogte houden van dit hahahaha
Ik hoop het niet haha
oversized:
Afgelopen middag hebben een vriend en ik onszelf super random opgegeven als testreiziger voor de noord/zuidlijn en ik heb echt geen idee wat we kunnen verwachten en ik zie ook nu pas dat het vier uur duurt???
Waarom leek dit alweer een leuk ideeKlinkt echt heel grappig, wil je ons aub op de hoogte houden van dit hahahaha
Ik hou jullie op de hoogte haha. Mocht je ook de noord/zuidlijn willen testen, volgens mij zijn er nog plekken beschikbaar 
Ik kwam vandaag even gezellig bij mijn opa en oma langs en een uur later was ik met hun kat bij de dierenarts om hem in te laten slapen. 
 Ik kwam binnen en zag dat hij al slecht uit zijn ogen keek, kwam hij op schoot zag ik dat hij ontzettend veel tumoren erbij had gekregen en een aantal waren ook al geknapt. Mijn opa en oma hadden dit nog niet gezien. Was echt zo kut om hen zo te zien huilen, vooral voor mijn opa was zijn kat echt alles want hij kan verder bijna niets meer of de deur uit komen.
Oh wat zielig! Veel sterkte aan je grootouders xx
Ik hou jullie op de hoogte haha. Mocht je ook de noord/zuidlijn willen testen, volgens mij zijn er nog plekken beschikbaar
Há, dat lijkt me ergens wel grappig, maar even kijken of ik er wel tijd voor heb. Wanneer is dat? 
neeee doe jij nu ook al ‘me’ 
haha het doet toch altijd een beetje pijn aan mijn ogen :’)

@oversized kan nooit goed gaan. Je blijft waarschijnlijk eeuwig rondrijden in de noord-zuidlijn omdat ze geen budget hebben om een eindpunt te bouwen. Groetjes uit 010.
Treintje bouwen in Rollercoaster Tycoon, Noord-Zuidlijn Edition
Wat ontzettend verdrietig! M’n hart breekt voor je opa, zo zielig 
 Heel veel sterkte voor iedereen…
oversized:
Há, dat lijkt me ergens wel grappig, maar even kijken of ik er wel tijd voor heb. Wanneer is dat?
Ik kwam vandaag even gezellig bij mijn opa en oma langs en een uur later was ik met hun kat bij de dierenarts om hem in te laten slapen.
Ik kwam binnen en zag dat hij al slecht uit zijn ogen keek, kwam hij op schoot zag ik dat hij ontzettend veel tumoren erbij had gekregen en een aantal waren ook al geknapt. Mijn opa en oma hadden dit nog niet gezien. Was echt zo kut om hen zo te zien huilen, vooral voor mijn opa was zijn kat echt alles want hij kan verder bijna niets meer of de deur uit komen.
Wat naar voor iedereen 
 Maar wel een troost dat het arme beestje niet meer hoeft te lijden 
Ja man, ik probeer mn ogen open te houden voor je volgende emoji raadsel 
Same
Vind het wel intiem
En confronterend :’)
Oh god ik kan ook gewoon zien wanneer je aan het typen bent. Is dat nieuw?
Ik moet echt slapen. Weet je raadsel zogauw ook niet, morgen weer een poging. Hopelijk raadt iemand anders m want ik neem mn eigen topic over.
Trusten! Ik ga ook tukken
Ik heb al een week visolie pillen (van die capsules) maar ik durf het niet te nemen. Het lijkt me ZO’N vieze substantie hahaha, je moet het ook echt kapot bijten.