Nee is in spanje!
Nu is het een lieve foto van je fietsenrek
Ik voel me alleen en mn concentratie is ruk terwijl ik iets ECHTECHTECHT vandaag moet afmaken voor mn studie maar ik doe helemaal niks en dat is dom
Haha ze begon me aan te vallen dus beter dan dit ging hem niet worden.
Nog 10 minuten tot ik mn cider (hopelijk) koud is. Wat een hel
Ik ben in de tuin van mn studentencomplex omdat ik rustig in de zon ongestoord wil gaan studeren. Maar 2 personen zijn al een half uur met slechte rapmuziek die veel te hard staat bezig met een fotoshoot voor hun i guess instagram en ik heb echt nog nooit zoiets achterlijks gezien.
Ik heb al een tijdje niets meer met mn zomer garderobe qua shirts enzo (heb wel alle basic shorts en broeken en rokjes enzo dus dat vind ik allemaal prima), dus ik dacht vandaag “ik haal gewoon 100eu uit mn spaargeld en dan ga ik mn hele shirt/blouse/vest garderobe vervangen”. Daar is ie ook wel aan toe want ik heb deze kleren echt al jaren.
Maar nu ben ik online aan het shoppen en ik word er gewoon nog bewuster van gemaakt dat ik mode niet snap hahaha. Alles wat ik wel leuk vind is super basic of “vintage”.
Edit: Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de modellen op de H&M site wel mooi divers vind. Niet qua figuur maar wel qua huidskleur/haar/gezichtskenmerken. Kan aan mij liggen omdat ik de afgelopen 5 jaar niet op de site gekeken heb, maar alsnog vind ik het mooi
Omg zo schattig!!! M’n hart
Oh lekker! Ik zou nu ook wel zin hebben in zo’n troebele Franse cider. Hmmmmmmmm
Ik moet het doen met koude hibuscusthee. Ook heel lekker trouwens. Ik heb Aqua Rosa van Kusmi.
Ik volg wel altijd alle wedstrijden! Maar als je het wil hebben over zelf fietsen dan ben ik totaal ongeschikt want ik heb niet eens een gewone fiets
Ja! Ben op dit moment op zoek naar een fiets dus zou er wel heel blij mee zijn
Ik heb echt zo veel zin in mcdonalds
Ik heb mijn vrije dag toch voornamelijk gebruikt om te slapen. En ik heb er geen spijt van:sweat_smile:
Ik vind die badges eigenlijk heel cute
Ik heb Mars ijsjes gekocht, nu ben ik blij.
Ik ga zo uit eten en heb de hele middag de menukaart al bestudeerd om zo straks de keuze makkelijker te maken. Mocht niet baten hoor, heb nog steeds geen keuze gemaakt. Scenario gaat straks dus als volgt: “ik kies x”. Ober komt en ik zeg: “doe maar y”, waarop tafelgenoot vol verbazing kijkt omdat ik had gezegd x te kiezen. Altijd weer.
Voel me soms bijna ongemakkelijk wanneer mensen weer eens tegen me zeggen: was ik maar meer zoals jij. Zo moeilijk is het toch niet om zero fucks te geven? Vind daar niks knaps aan. Maar ik ben ook moeilijk met complimenten ontvangen.