Ik zit in een vliegtuig maar ik heb nul keer mijn paspoort hoeven laten zien (vlieg binnen eu). Hoe kan dat? Ik had prima een valse naam op kunnen geven of iemand anders had als mij kunnen gaan.
Ja ik las hier een paar weken terug over, werd er echt naar van. Dat zulke mensen bestaan zeg, ongelofelijk.
Oh top. Weekend weg, oplader vergeten. Heb er nu 1 besteld die morgen daar geleverd zou moeten worden maar blijft enigzins spannend want ja postnl he. Blijkbaar zijn opladers voor een Galaxy s8 niet makkelijk op het station te kopen. Haters.
Valt mij ook echt op. Ik check altijd online al in, en ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Berlijn geweest, naar Barcelona en ik hoefde volgens mij zelfs voor Tenerife niks te laten zien.
Klopt
Schengen, open grenzen
Iemand interesse in 2 kaartjes voor kamasi Washington voor vanavond in Paradiso? Voor 25 per stuk mag je ze
Klopt ook volgens mij, Tenerife is Spanje dus ook Schengen
Ja ik!
Spoiler
Maar echt!! Ze is echt een totaal ander mens joh, moet echt heel erg wennen aan dr hoofd
Zou ook vooral opletten dat je de infectie niet overbrengt van het ene oog op het andere (als je toch daglenzen indoet, heel goed handen wassen tussendoor)
Hahahha cute dankje!! Heb hem ook al zien passeren en herken me er in ja haha
Jongens hoe doen mensen die fulltime werken dat icm het forum? Eindelijk weer eens bijleestijd nu, hehe!
Ik werk op kantoor dus stiekem lekker lezen onder werktijd
Wat doe je dan aan in een spa?
Oh haha
Is dat altijd zo?
Ik vond het altijd al verdacht lang duren voordat de huisarts de volgende patient naar binnen riep
Zo, heb ook even groot onderhoud gepleegd aan mezelf voor de bruiloft van @Bunnyslippers morgen. Eindelijk ook dus een goede reden gehad om nagellak van m’n tenen te halen die er al sinds oktober op zat.
Ik heb mijn vakantiegeld gekregen en ik hou, na de belasting, veel minder over dan gedacht
Oh goed om te weten! Want dacht altijd sauna = naakt en spa = badpak!
Ja echt belachelijk hè, ik heb ergens gelezen dat de pop-up kerk voor elk stukje vlees wat er op de barbecue belandt, er een bedrag naar de moskee gaat. hiermee sponsort pegida als het ware de moskee
edit: linkje naar artikel https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1774562/pegida-verplaatst-bbq-naar-moskee-kanaleneiland-popupkerk-komt-met-tegenactie.html