Yes tentamenweek voorbij! Over een maand nog één tentamen en dan vakantie
Haha geweldig
Ik voel me zo rot want ik vind dat een vriendin mijn gevoelens bagatelliseert over iets en ik leg uit dat ik me er niet goed bij voel en nu leest ze het gewoon en zegt ze niks meer…
Ik wil het gewoon uitpraten. Echt kut dit. Ik voel me sinds gisteren wat slechter en kan dit er echt niet bij hebben nu.
Ik vind iemand negeren echt het alleralleronbeschoftste wat er bestaat. Echt. Zeggen wat je denkt, laten weten dat je later wilt praten, of helemaal niet wilt praten, of helemaal nooit meer wilt praten, allemaal prima, maar iemand echt opzettelijk negeren vind ik echt ontzettend lelijk.
Misschien wil ze het even laten bezinken en er later op antwoorden? Zou kunnen toch?
ja hoor, en dat lijkt me dan ook geen probleem. maar wanneer je iemand weken, maanden, jaren zelfs negeert en gewoon nooit meer een antwoord stuurt vind ik je gewoon een klootzak.
Niet per se een reactie op de vriendin van Fysicus maar ik wilde dit ook kwijt en het raakt wel aan haar bericht.

Ik vind iemand negeren echt het alleralleronbeschoftste wat er bestaat. Echt. Zeggen wat je denkt, laten weten dat je later wilt praten, of helemaal niet wilt praten, of helemaal nooit meer wilt praten, allemaal prima, maar iemand echt opzettelijk negeren vind ik echt ontzettend lelijk.
Ja ik ook.
Ze heeft net wel geantwoord gelukkig maar was even bang dat ze t ging laten voor een paar uur en voel(de) me erg verdrietig.
Buiten dat vind ik negeren ook een van de allerergste dingen die je iemand kan aandoen.
Ja 't was meer een algemene hersenspinsel waar ik ook al aan dacht en nu getriggerd werd door jouw bericht.
Ik kan echt voor heel erg veel dingen begrip opbrengen maar niet voor opdiemaniervriendschapdoodlatenbloeders. Rot op.
Mijn leven zit zo erg mee deze week dat er wel iets vreselijks moet gaan gebeuren om het weer in evenwicht te brengen. Zal mijn vliegtuig zo neerstorten? Blijk ik ongewenst zwanger? Misschien maar eens een bezoekje brengen aan die tarotkaartenmevrouw
Ik vind dit altijd zo ziek… was een aantal jaar geleden ook met iemand die valkuilen maakte met beton met pinnen erin op de bodem. En deze heeft dan waarschijnlijk die spiesen zelf in elkaar gelast. Dan denk ik, wat een ziek persoon ben je als je er ook nog bewust zo veel tijd en moeite in stopt om een onbekende ander pijn te doen.

ik heb zin in donuts
Het is jouw dag he
Oh laat maar, zit een jongen in de trein die praktisch mijn droomvent is maar durf hem niet aan te spreken #torture
Ik las dit verkeerd (hoop ik) want ik dacht dat jij met diegene was, als in: dat je een relatie met diegene had.
Dat is helemaal een goed excuus om na mn werk donuts te gaan halen
Ik heb mn nieuwe ING pas binnen maar hij is zo cheap? Echt een kaart van niks
Hou van het weer trouwens. Eindelijk regen. Vooral nu ik al mn dingen van vandaag al gedaan heb en lekker chill binnen zit met mn pikachu onesie en thee en mn gigantische porg
Heerlijk, had even niks meer te doen op mijn werk. Dus ik heb even opgezocht hoe laat de winkels in Amsterdam open gaan zodat ik morgen kan winkelen. Ideaal. Meteen een lijstje gemaakt met de dingen die ik allemaal wel hebben.
Ik zie nu dat ik het inderdaad een beetje cryptisch verwoord heb.
Bedoel natuurlijk: er was een aantal jaar geleden, etc.
Ik mag dan wel vallen op emotioneel ongrijpbare mannen, maar ik ben godzijdank nog niet zover afgedaald dat ik ook voor de mannen met psychopathie ga. Dat is wellicht wel een logische vervolgstap trouwens. Mocht het zo ver komen dat ik lyrisch ben over een man die in zijn vrije tijd contracties bedenkt om anderen pijn te doen omdat hij dat leuk vindt, dan zal ik dat laten weten.
Fijn, dank je!
Nou heb net ontslag genomen per na mijn vakantie. Dus nog tot 12 juli werken. Had liever heel juli vrij gehad maar ik ga mezelf in augustus dankbaar zijn dat er nog een beetje geld op de rekening komt!
Kut H&M, ik wil wat bestellen en als je lid bent van h&m club krijg je gratis verzending maar dat doet het bij mij niet Er staat gewoon ‘standaardlevering 3,99’ en ik krijg dat niet veranderd. Ik ben gewoon ingelogd, wat doe ik fout?
Edit: Ik was iets te snel agressief hij doet het inmiddels