Wat je even kwijt wilt

Ik had trouwens zo iets raars vandaag.
Ik was met 2 vriendinnen koffie gaan drinken en dat was heel gezellig en leuk maar op een bepaald moment voel ik dat ik heel licht in mijn hoofd word en mijn zicht een beetje wazig is. Alsof ik mijn ogen niet meer kon scherpstellen.
Mijn armen voelden opeens ook heel zwaar en gevoelloos. Dat gevoel dat je kunt hebben als je in een verkeerde houding hebt geslapen/gelegen en je geen gevoel meer hebt in de armen. Ik hoorde ook niet goed meer, alsof alle stemmen van heel ver kwamen, een soort echo. Heel raar.
Ik durfde niet meer op te staan want ik was bang dat ik dat echt zou omvallen maar uiteindelijk moest ik wel want ik voelde me echt heel erg slecht en wilde gewoon even naar de wc. Alleen dat cafĂ© waar ik was heeft dus geen toilet(???) en ik redde het ook niet om naar een ander cafĂ© te gaan want ik kon amper op m’n benen blijven staan dus toen heb ik maar gevraagd of ik naar het personeelstoilet mocht en dat mocht na korte aarzeling gelukkig maar wtf! Waarom was er geen toilet voor klanten???

Na 20 minuten was het wel voorbij gelukkig maar ik vraag me echt af wat het was.

Wat vervelend! Ik heb dit altijd voordat ik ga flauwvallen. Als ik dan even rustig ga zitten, op mijn ademhaling let en iets drink gaat het meestal wel over.

2 likes

Oh goed om te weten! Niet echt in de buurt voor mij voor nu, maar wellicht wel morgen onderweg naar de bieb :smirk:

1 like

Voor de fans.

8 likes

Stel, je wilt kleiner wonen wegens hoge leeftijd en schrijft je in voor een tweekamerappartement. Als je wordt ingeloot, laat je een eensgezinswoning achter. Waar erg veel vraag naar is
 Zou het gek zijn om dit aan te kaarten en zo om voorrang te vragen?
Ik help een oudere vrouw met dit soort zaken. Vandaar

Ah lief!! :heart:

1 like

Oh jammer! Misschien volgende keer toch een flesje of 2 in huis halen voor de hoge nood?

1 like

Ja, beide sociale huur idd

Ja, dat zal het wel geweest zijn dan.
Ik ben echter nog nooit in mijn leven flauwgevallen dus kende het gevoel helemaal niet.

1 like

Ahhh :heart: krijg de tranen in mijn ogen van je andere post.

1 like

Ja ik dacht ook al, dat ga ik morgen maar even doen!

1 like

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Ik begrijp wat je bedoeld

1 like

Ja zo voel ik me ook altijd net voordat ik flauwval. Soms blijft het inderdaad ook gewoon daar bij, dan ben ik bv te snel recht gestaan. Ondertussen herken ik het gevoel dus ik weet dat ik dan moet proberen om mij op iets te focussen en me niet te laten “meeslepen” door dat gevoel want wanneer ik me eraan over geef val ik dus flauw!

@Portugal In sommige plaatsen hebben ze daar zelfs speciale regelingen voor (hier in Amsterdam bijvoorbeeld).

Ik moest even zoeken hoe ik je gebookmarkte post terugvond maar je had gelijk, het was ZO MOOI!! Vroeg me van tevoren wel af hoe ze dat twee uur interessant gingen houden maar het was zo gaaf gedaan met dat grote scherm! Vond het bijna jammer dat ik niet de beelden én de musici tegelijk in de gaten kon houden haha. Zo slim ook dat ze een lokaal koor en aanvullend orkest hadden, wat een droom als je dat gevraagd wordt!

Ik wil ook echt per direct alle seizoenen terugkijken en de boeken herlezen haha :heart_eyes:

1 like

Oooh fijn om te horen!! En idd ergens jammer dat het orkest en beelden tegelijk zijn want ik was meer geneigd om naar de beelden te kijken ipv het orkest terwijl het orkest ook prachtig werk leverde. Ik vond het ook heel tof met dat vuur dat ze soms afschoten. Vooral bij het einde van Light of the Seven
 echt wauw :heart_eyes:

Heb er nog steeds geen woorden voor
 echt een van de mooiste concerten die ik gezien heb :heart_eyes:
Blij dat je het ook zo mooi vond!! Hopelijk komen ze volgend jaar opnieuw, ik zou direct opnieuw gaan!

Semi-succesfull adulting. Pas om 15.00 uur begonnen met ĂŒberhaupt iets doen, maar uiteindelijk wel veel gedaan vandaag! M’n takenlijstje af :sunglasses:

6 likes

Zo blij dat ik eindelijk in m’n bed lig, pfff.

Lig gewoon weer wakker van een nachtmerrie, heb deze week elke nacht nachtmerries gehad tof

Godsamme ik ben nu nog aan mijn verslag aan het werken :frowning: ik haat mezelf