Dit had ik gister ook, maar toen was er een technische storing. Wellicht nog niet opgelost?
Na wat refreshen deed hij het ik ben weer blij
Iemand tips waar je leuke, vrolijke sportleggings kan kopen? Ik wil er heel graag eentje maar ze zijn allemaal saai en zwart. Interessant en zwart mag ook trouwens
Mijne niet, helaas. Wat ik al vermoedde/verwachtte.
Ze was niet echt blij⊠maar ja dat zegt alleen maar dat ze niet wilt dat ik wegga toch
Ik vind het leven zo ontzettend saai
Ik had het op fotoâs laatst gezien haha, herkende haar ook amper ja.
Ik ook soms. En soms echt totaal niet.
Yaas ik heb met mijn blog eindelijk nog eens een #spon post te pakken en the b.od.y s.hop heeft me om mijn postadres gevraagd *
Gaat lekker, ondanks de tegenvallende cijfers (moeten zij nie weten natuurlijk).
*Ik vraag me wel eens af of die marketingverantwoordelijken mij via het forum vinden haha.
Haha, gewoon niet vertellen En gefeliciteerd!
Ik moet maandag vrij nemen omdat alle computers bezet zijn, maar ik heb dinsdag al vrijgevraagd + gekregen. Heb nee gezegd hoor, is niet mijn probleem
Ik sta in de wacht bij een klantenservice en wilde daar hier over klagen, maar toen bedacht ik me dat ik misschien wel iemand aan de lijn krijg die hier ook zit en nu heb ik lol want hoe grappig zou het zijn als je opneemt met âHoi met Roep - âŠveenmolâŠ??? - Toeterâ om te checken of je een EGFâer/FFâer aan de lijn hebt.
Ik zit in een vliegtuig maar ik heb nul keer mijn paspoort hoeven laten zien (vlieg binnen eu). Hoe kan dat? Ik had prima een valse naam op kunnen geven of iemand anders had als mij kunnen gaan.
Ja ik las hier een paar weken terug over, werd er echt naar van. Dat zulke mensen bestaan zeg, ongelofelijk.
Oh top. Weekend weg, oplader vergeten. Heb er nu 1 besteld die morgen daar geleverd zou moeten worden maar blijft enigzins spannend want ja postnl he. Blijkbaar zijn opladers voor een Galaxy s8 niet makkelijk op het station te kopen. Haters.
Valt mij ook echt op. Ik check altijd online al in, en ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Berlijn geweest, naar Barcelona en ik hoefde volgens mij zelfs voor Tenerife niks te laten zien.
Klopt
Schengen, open grenzen
Iemand interesse in 2 kaartjes voor kamasi Washington voor vanavond in Paradiso? Voor 25 per stuk mag je ze
Klopt ook volgens mij, Tenerife is Spanje dus ook Schengen