Ik had trouwens zo iets raars vandaag.
Ik was met 2 vriendinnen koffie gaan drinken en dat was heel gezellig en leuk maar op een bepaald moment voel ik dat ik heel licht in mijn hoofd word en mijn zicht een beetje wazig is. Alsof ik mijn ogen niet meer kon scherpstellen.
Mijn armen voelden opeens ook heel zwaar en gevoelloos. Dat gevoel dat je kunt hebben als je in een verkeerde houding hebt geslapen/gelegen en je geen gevoel meer hebt in de armen. Ik hoorde ook niet goed meer, alsof alle stemmen van heel ver kwamen, een soort echo. Heel raar.
Ik durfde niet meer op te staan want ik was bang dat ik dat echt zou omvallen maar uiteindelijk moest ik wel want ik voelde me echt heel erg slecht en wilde gewoon even naar de wc. Alleen dat cafĂ© waar ik was heeft dus geen toilet(???) en ik redde het ook niet om naar een ander cafĂ© te gaan want ik kon amper op mân benen blijven staan dus toen heb ik maar gevraagd of ik naar het personeelstoilet mocht en dat mocht na korte aarzeling gelukkig maar wtf! Waarom was er geen toilet voor klanten???
Na 20 minuten was het wel voorbij gelukkig maar ik vraag me echt af wat het was.