Wat je even kwijt wilt

Wow ik kon net niet op het forum komen en was even panisch dat het opeens verdwenen was.

Ik denk omdat hij daar al zit hij meer meegetrokken is in het gevoel dat het al echt zo kan zijn, terwijl jij hier in NL het nog meer rationeel kan bekijken? En idd als je moet communiceren over zoiets via lange afstand is ook niet ideaal! Hopelijk kan je het er nog rustig met hem over hebben wanneer hij terug is.

1 like

Ik had gisteren m’n eerste reanimatiesetting op de afdeling en niet dat ik er in actief was maar ik had echt een mega glimlach op m’n gezicht omdat ik EINDELIJK zag waarvoor ik deze opleiding doe. Dit klinkt echt mensonterend AF en dat ik hier gelukkig van word, kan misschien beter in het opbiechttopic Haha (die vrouw heeft het overigens overleefd! Was zo bijzonder om te zien!)

10 likes

Motivatie waar ben je, ik moet echt gaan leren

Ahhh wat vet! Ik kijk daar stiekem ook naar uit

2 likes

Ik vind 50 post echt veel ! Hopelijk lukt het om actiever te posten.

1 like

Idem, vooral omdat ik al meepost in verschillende members-only topics, zou ik het jammer vinden om daar opeens niet meer mee te kunnen doen…

2 likes

Ik vind het altijd zo heerlijk als ik dan gisteren pannenkoeken heb gebakken en er te veel had en dus nu met ontbijt met koude zelfgemaakte pannenkoeken weer kan opstaan :yum:

12 likes

Hier hetzelfde. Doe echt mijn best om actief(er) mee te posten dan voorheen maar moet nog wel even door voordat ik de 50 haal.

Ik snap het idee ook wel en daar ben ik ook wel voor. Had alleen gehoop dat het er iets minder dan 50 zouden zijn. Maar goed, dan maar vaker reageren dan alleen een ā€˜hartje’ geven als ik iets leuk vind of mee eens ben.

1 like

Ik heb ook geantwoord op de poll en daarna er nog weinig van meekregen tot het bericht van vandaag :frowning:

Precies wat ik dacht :slight_smile:

Maar je hebt nog een week toch? Das minder dan 10 per dag als je nog van 0 moet beginnen.

Hoe kom ik er achter hoeveel posts ik heb? Kan dat niet vinden mobiel

Ik zie dat je er 51 hebt :grimacing:

Je kunt het zien op je profiel bij Samenvatting!

1 like

Heb zoveel last van hooikoorts. Pilletjes ingenomen etc. maar helpt ook niet echt.

Dankjewel!

Wel confronterend al die cijfers.

Ben je niet gewoon verkouden? Ik dacht ook dat m’n hooikoorts erg hardnekkig was en toen bleek ik dus verkouden te zijn naast de hooikoorts.

Ik heb gisteren het vrijgezellenfeestje van mn schoonzusje gehad, echt zo ontzettend leuk geweest! Was pas om 02:15 thuis haha. Beetje jammer wel dat ik vandaag weer moet werken en mijn lessen voor morgen nog voor moet bereiden.

3 likes

Geen zin om te werken :weary: Zat net lekker aan m’n scriptie