Is het leuk om een bloemencadeaukaart cadeau te geven ? zodat iemand zelf een mooie bos bloemen kan halen? ik ben zĂł inspiratieloos en heb meerdere verjaardagen haha.
Zijn er mensen met een rookpiercing? Ik heb nu een staafje, maar ik wil denk ik een ringetje erin. Ik krijg dat staafje alleen noooit zelf eruit en een ringetje erin doen gaat me denk ik ook niet lukken⊠kan je dit bij een piercingshop laten doen?
Nee, ik ben al best vaak alleen en ver op reis geweest. Maar China voelt toch wel heftiger ofzo. Ben zo bang voor de taalbarriere, zie mezelf al een hele kip inclusief veren geserveerd krijgen
Ja!!!
Ik ben kapot. Ik ga zo al slapen denk ik??
Lekker doen als je moe bent! Ik was ook heel moe en ben na het werk op de bank in slaap gevallen. Heb net twee uurtjes geslapen.
weer even invetten of sprayen met leervet/wax/waxspray
Ja dat vind ik nog wel het vervelendst. Per ongeluk een oog aangeraakt, meteen handen wassen. Door de drukte van vandaag werd mân oog ook alleen maar roder dus heb maar afgezien van de lenzen haha.
Ik heb Supersaar (saar koningsberger) helemaal ontdekt op Youtube! Ze was echt altijd mân favo VJ van TMF
Waarschijnlijk is het leer uitgedroogd. Dus flink invetten, even in laten trekken en dan uitpoetsen. Je kan ook een tube wax gebruiken, dat werkt wat makkelijker. En daarna goed inspuiten en dat eens in de zoveel tijd herhalen want zoân jas heeft veel te verduren qua weersomstandigheden.
ik zie een leuke vacature voor een functie die bij me past en ik wil eigenlijk wel solliciteren, maar ik weet dat er iemand werkt die ik echt niet leuk vind en zij wordt mijn directe collega maar daardoor moet ik me niet laten tegenhouden toch?
Daarom heb ik mij vandaag pas weer opnieuw geregistreerd.
Wanneer ik bij de klant ben dan zit ik niet op het forum, als ik op kantoor ben ook niet tenzij ik alleen werk dan kan ik wel even tussendoor het forum checken. Maar ik heb er ook heel vaak geen behoefte aan, dus soms kom ik er maanden niet op en soms dan weer een paar weken intensief. Maar ik ben ook meer een mee-lezer dan een poster en ik ga dan niet dingen teruglezen van afgelopen weken, meestal tot 1 of 2 dagen terug.
Ben zo zwaar geirriteerd aan dat hele instagram gedoe. Ik heb liever dat ze zeggen je hebt dit en dat fout gedaan daarom is je account verwijdert. Dan dat ze me zo schijnheilig van het kastje naar de muur sturen. Ze sturen ook maar 1 mail per dag dus weet niet of ik helemaal opnieuw wil beginnen of wil afwachtenâŠ
Ik zou hier niet zo blij mee zijn, geef bloemen die ik krijg ook altijd weg. Maarja, iets met een gegeven paard
Anders een Bijenkorfbon geven?
Mijn favoriete merk voor leeronderhoud is Collonil. Hun Carbon Wax Pro spray is erg goed.
Ik gaf laatst een bloomon kaart en dat vind ik wel echt een leuk cadeau! Ze staan zo lang!! En de verpakking was leuk
Door wat over-elkaar-haarverf beurten is mn haarkleur nu een mix van rood, rose goud, brons, en zilver. Weet niet of ik het vet vind of onverzorgd
edit: vet als in mooi. Niet vet als in vet vet want ik heb mn haar net gewassen dus het is niet eens vet
Ik ging vanmiddag naar opnames van de rijdende rechter
Het klinkt wel mooi hoor!
Ik vond meester Reid echt heel aardig!! Vond het wel allemaal chaotisch. Ik dacht misschien nog even te horen of lezen waar t over gaat.: maar net voor de opnames begonnen vroeg Reid wie niet wist wat de zaak was en legde t heel kort uit. Mijn hele rij had t verkeerd begrepen dus duurde een kwartier voor we wisten tussen wie de zaak was maar vond het wel leuk. Het is pas na september op tv dus wel benieuwd hoe het verloop is