Het is echt echt echt met een paar seconden voorbij! Paracetamol is dan ook niet nodig. Ik vond gaatjes vervelender omdat je dan 2x moest ipv 1x. Veel succes!
Bedankt, goed idee. En succes met het laten zetten van piercing. Valt vast mee!
Mijn auto is kapot
Maar straks komt er een leenauto en ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd of het een mooie auto is
Ik was vroeg gaan slapen en daardoor vroeg wakker. En ik dacht ik ga alle klusjes gelijk doen, dus afwassen, de was, mn crunches/planks voor vandaag en het vuilnis. Echt zo relaxed, normaal kom ik nu uit bed gerold zo’n beetje.
Want gisteravond was je even beroemd?
Ik heb weer werk volgend schooljaar! Een full time waar ik nu ook les geef (docent) Haat aan de werkonzekerheid in het onderwijs, maar liefde voor de job
Dankjewel!
Ondanks dat ik in bed lig met een serie op de achtergrond ben ik wel bezig met m’n scriptie. Misschien niet al te productief, maar ik ben wel blij met mezelf dat ik begonnen ben.
Yes eindelijk een huisje gevonden!!
Was je met rapper sjors
Oh ja dat lijkt me ook echt vreselijk.
Ik zou nog voor geen goud beroemd willen zijn.
Ik was vannacht om 0500 wakker en moest ineens keihard niezen. Alsof ik wakker werd door mijn hooikoorts.
Ik heb al zo’n 6 jaar dezelfde vriendinnengroep en ik ben een super blij mee. Maar ik heb zo vaak het idee dat ik er altijd maar een beetje bij ben en dat ze me niet missen als ik er niet ben. Je hebt gewoon een paar meiden die echt de kern vormen zeg maar en de sfeer maken, en ik ben in een groep gewoon altijd wat meer op de achtergrond. Ze zeggen vaak wel dat ze het gezellig vinden als ik kom maar ik weet niet… denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze allemaal erg van feesten houden en dat niet zo mijn ding is? Daar hebben ze ook wel begrip voor, maar misschien dat ik er daarom een beetje buiten val ofzo.
Edit: huh wow dit was niet als reply op nescio bedoeld. Weet ook niet hoe ik het aan kan passen haha
Haha pff ik vraag aan een vriend hoe het op Intents festival is, krijg ik als antwoord: Goor, warm, nat, vies en bezweet.
Ik werk nu een maand bij mijn nieuwe werk, maar ik merk dat ik het echt niet leuk. Qua werkzaamheden kan ik het prima alleen ik merk dat ik de sfeer die er hangt niet echt goed trek. Ik werk er natuurlijk pas een maand en het is altijd even wennen, maar ik mis mijn oude werk heel erg. Ik werkte daar toen op een uitzendcontract en het was de bedoeling dat ik vanaf april een vast contract zou krijgen. Het was voor 95% rond, maar op het laatst is door het hoofdkantoor gezegd dat het people budget al in het rood stond en dat ik daarom niet kon blijven. Ik had zo’n leuk team en ik had ook echt het idee dat ik op een hoog niveau aan het werk was en bloeide helemaal op.
Nu ben ik dus bij dit nieuwe bedrijf aan het werk en ik merk dat ze nog heel erg achterlopen qua technologie en het is allemaal erg rommelig. Daarnaast vind ik dat mijn manager mijn inwerkproces een beetje los laat. Ze zegt (en ook mijn andere collega’s) dat ik zelf moet aangeven op welke manier ik ingewerkt wil worden. Ik heb dus aangegeven dat ik graag wat meer structuur wil hebben (ik weet ook nog niet wat er allemaal bij deze functie komt kijken) en ik het beste werk als ik duidelijk voor ogen heb wat ik allemaal moet doen. Ik kan prima zelfstandig werken (graag zelfs), maar ik wil wel een beetje een rode draad hebben betreft de werkzaamheden. Dit is er op dit moment dus helemaal niet.
Tot nu toe is hier nog niets mee gedaan en ik denk er steeds vaker aan om te stoppen omdat ik steeds minder zin heb om te gaan werken. Ik merk ook dat er best veel spanningen zijn tussen mijn manager en de andere collega’s juist doordat mijn manager niets doet met de punten waar mijn collega’s (en ik) tegenaan lopen.
Ik weet dat er bij mijn oude baan in november een functie vrij komt en mijn oude manager heeft ook gezegd toen ik weg ging dat ze mij super graag terug wilde hebben. Ik voel mij alleen zo schuldig richting mij collega’s dat ik binnen 5 maanden weer ergens anders heen gaan. Blijkbaar zijn er het afgelopen jaar 4 mensen weggegaan en dan zou ik nu dus ook weer weg gaan. Ik weet dus niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik wil sowieso het sowieso nog een paar maanden de tijd geven, maar ik merk dat het een negatieve invloed heeft op mijn mentale gezondheid
Ik heb gelukkig m’n plekje een soort van gevonden, maar ik herken je situatie. Ik ken een bedrijf waar precies dezelfde sfeer hangt. Verloop is hier ook groot. En ja, dat voelt zuur als je zelf niet op je plek zit en je ziet de een na de ander weer vertrekken. Maar ik bedacht me ook dondersgoed dat ik precies hetzelfde zou doen. Je kan nu loyaal blijven aan je collega’s, maar zij hebben ook de vrijheid om op te staan en te gaan. Wanneer ze dat doen en jij niet deze beslissing hebt gemaakt, voelt het extra kut. Want jij hebt een soort loyaliteit laten zien, wat zij dan niet doen. Ik zou altijd voor jezelf kiezen. Jij zit daar niet op je plek en bij dat andere bedrijf wel. Laat dat alsjeblieft niet schieten. Probeer het gewoon! Daarnaast is het dan ook de verantwoordelijkheid van dat bedrijf zelf en die manager, want zij doen niets met de signalen. Terwijl ze misschien een veel leuker bedrijf met een veel leukere sfeer zouden kunnen zijn als ze er wel iets mee zouden doen.
Denk dat het daar te laat voor is Oprah