En misschien heb ik daarna 5 wijn gedronken dus ben ik misschien aangeschoten
Oh en iedereen bedankt voor de succeswensen vandaag! Het was een fijne eerste werkdag. Ik begon met nog een aantal nieuwe mensen dus dat scheelt dan al. En er was goede koffie dus mijn dag kon niet meer stuk.
Ik heb gewoon een vrijblijvende lease overeenkomst opgevraagd. Levertijd zou wel 8-12 weken zijn which sucks balls MAARJA
Ik ben aan het bijlezen dus weet niet of er al geantwoord is, maar je hebt bij de kleermaker/ in schoenenwinkels van die speciale leer behandeling middeltjes. Kan je het jasje als het ware mee âinvettenâ en dat verzorgt het leer dan!
Huh hahaha ja precies dat kutstage kutstudie word een gestoord van. Ken niemand die zn opleiding en stage zo erg haat als ik
Ik heb echt zin om veel wijn te drinken en uit te gaan. Ik vind het zo jammer dat ik altijd degene ben die initiatief moet nemen om uit te gaan ipv thuis te blijven chillen (hoewel ik dat ook heel leuk vind)
Collonil is prima, maar nog liever Saphir of Shoeboyâs. En dan kan je gewoon gaan voor zoân ouderwets blik leervet dat je met een doek moet inwrijven. In die ââhandigeââ tubes zit nog wel eens reinigingsmiddel: kan zorgen voor kleurvermindering in je schoenen of een streep (aka bij hele dure leren schoenen, handgeverfd of minder diep gekleurd) (â> heb hier even de juiste term voor opgezocht: er moet geen oplosmiddel inzitten)
Carbon Pro van Collonil (Wat @anon18225511 aanraadt) zit geen voeding in, echt opletten om de Carbon Wax variant te kopen dan. (Voor impregneren enkel verder top)
Je kan het beste even naar de betere schoenmaker. Liefst zoân lekkere kleine onafhankelijke waar van die oude mannetjes aan het werk zijn en niet de schoenmaker-a-la-minuut bijv.
Zo leuk, mn vriend noemde gister mensen âvan die echte miesmuizersâ. Hij dacht dat miesmuizer een heel normaal begrip is, maar dat is van een annie mg schmidt musical (fluitje van een cent) en die heb ik vroeger echt grijs gedraaid.
Nu ben ik het terug aan het luisteren en ken echt alles uit mn hoofd nog
Heb mijn haar niet gewassen vandaag en ik weet nu al dat ik daar morgen zooon spijt van ga krijgen maar lig nu echt te lekker in bed
Ooooh die had ik ook!
Mijn broertje en ik hebben die cd echt zo vaak geluisterd.
Ik vond de stemmen van die opa en oma altijd heel irritant haha
haha ja sorry, macht der gewoonte. ik heb helaas wat diplomaâs in dit onderwerp.
maar leer = leer.
Ik ben het hele jip & janneke verhaal aan het terugluisteren nu om die stemmen te horen, maar inderdaad zeg! Sowieso al die stemmen, zo bekakt haha.
Voor de liefhebber, jip en janneke; https://www.youtube.com/watch?v=X48EA67vFdY & de miesmuizers https://www.youtube.com/watch?v=zflzc36KJyk.
Prima vrijdagavond tijdsbesteding
Ja ik heb een rookpiercing! Ik kreeg mijn eerste staafje er ook met geen mogelijkheid uit, de hoek is veel te moeilijk. Ik ben toen naar een piercingshop gegaan (waar ik hem niet had laten zetten) en daar heb ik een nieuwe piercing gekocht en vervolgens mijn oude eruit laten halen en de nieuwe erin. Vonden ze heel normaal! Hij moest het echt doen met handschoenen en zoân tang, het was me zelf sowieso nooit gelukt.
Omg hahahaha ik dacht echt dat kijkt toch niemand
Thanks! Ik ga binnenkort eens bij eentje langs dan
Ik heb net ingelogd op Habbo haha
Ik heb net de zaak van je leven teruggekeken. Sowieso een goed programma. Maar gister speelde het zich af in de wijk waar ik ben opgegroeid, en mensen uit mân omgeving kende het slachtoffer. Zo raar om op tv te zien.
Omg ik ga vandaag trouwen
Waaah geniet ervan! <3
Heel veel plezier!! Geniet van deze dag!