@Roguee ik vind het echt leuk dat je hier nu ook zit! Heb de laatste minuten van het EGF echt om je moeten lachen en vond het jammer dat je me nog nooit eerder opgevallen was, heb ik toen ook echt 2x gezegd geloof ik hahaha.
omg ja had het laatst ook weer helemaal herontdekt en het staat ook gewoon op spotify!!
vind t echt zo fijn en nostalgisch om te luisteren, en allllles ken ik inderdaad nog zo grappig
Geniet vandaag!! En post later please een foto van je jurk ben zo benieuwd
wil je haar veel liefs sturen van mij?
Dit doet me denken aan toen mijn vriend en ik nog aan het daten waren en we het erover hadden dat we vroeger allebei op habbo zaten. Toen had hij zijn gĂȘnante naam vertelt en ik de mijne. Een dag later krijg ik ineens een whatsapp melding van een foto met de tekst: âgezellig bbqen op jouw kamerâ. Dus ik denk wtf???Open ik het bericht, is het een screenshot van zijn (oude) habbopoppertje die op mijn habbokamer aan het bbqen was
Ging echt stuk toen
Ik heb vandaag Evil genius afgekeken en de Kalief Browder doc en voel me zo rot dat ik er gewoon misselijk van ben en niet kan slapen.
Ik ben in Zweden en we kamperen hier direct naast het strand. Ik werd om 6 uur wakker van de vogels en ben toen een ochtend duik in de zee gaan nemen. Dit is pas goed leven
@Jeg ah wat klote, hoop dat het snel beter gaat met haar.
Ik kon uitslapen maar was om 7:30 wakker aaah
Jaa ik ook 7.15 al en ik moet vandaag aan mân scriptie maar wilde echt graag bijslapen voor die tijd, maar het lukt gewoon echt niet
Ik denk dat dit zo erg verschilt. Mijn nicht ging na twee weken met de baby uiteten. Terwijl mijn andere nicht echt lang niks heeft ondernomen met haar kind.
@Bunnyslippers Ik hoop dat het een fantastische en onvergetelijke dag voor jullie wordt, geniet ervan!
@Jeg Wat naar om te horen, wens haar maar sterkte!