Wat je even kwijt wilt

Voor jezelf kiezen. Niemand heeft er iets aan als je daar elke dag met tegenzin gaat zitten. Dat het verloop hoog is, zou voor hen een aanleiding moeten zijn dingen te veranderen. Jij bent daar niet verantwoordelijk voor en je lost niets op door maar gewoon te blijven zitten. Ik zou in jouw positie je twijfels kenbaar maken en samen proberen te werken naar een oplossing, maar ook de lijntjes met je vorige werkgever kort houden. Dan geef je dit een eerlijke kans maar houd je ook je opties open als het niet betert.

2 likes

Ik heb zo raar gedroomd, ben er echt niet lekker van…

Niks leukers dan The Hunger Games kijken met twee dikke bagels als lunch :grin:

2 likes

Jezus christus wat erg

Echt fijn als ik niet kan klokkijken en het dus niet half 3 is maar half 2 = ik kan langer in bed chillen en hoef me nog niet klaar te maken.

3 likes

Nee niet voor jou !!1!2!!!

Ja ik zie die de laatste tijd steeds in het Vondelpark. Maar daar zie ik sowieso vaak gekke mobiliteitsdingen: hardlopers op van die schoenen met losse tenen, gekke elektrische fietsen, vanalles en nog wat.

@Bunnyslippers hele mooie en fijne dag gewenst vandaag!

1 like

Een meisje uit mijn klas heeft zelfmoord gepleegd gisteren en dat krijg ik nu net te horen terwijl ik werk nu en ik heb altijd over haar lopen zeuren omdat ze zo te koop met haar problemen liep maar dit komt wel echt ff binnen? Ik weet ook echt niet hoe en wat ik moet doen? Was ook verder totaal niet close met dr maar ik weet het gewoon niet?

Ben echt trots op mijn auto hahaha. Is maar een oude bak van 1000 maar toch meteen gewassen geurtje in gehangen enz :joy::grin:

9 likes

Wat heftig! Begrijpelijk dat je van slag bent.

Hallo ik zou om 1345 een afspraak bij de kapper hebben en allemaal mensen die later binnen komen worden al wel geholpen grr

Raar maar ze heeft dus jarenlang die boetes wel betaald? Ook een rare actie, had ze die centjes beter direct in een advocaat kunnen steken.

2 likes

Ik heb zoveel zin om kleding te kopen maar als het goed is begint volgende week de sale al bij een aantal merken dus ik moet mij inhouden. Nu heb ik maar een boek gekocht :joy:.

3 likes

Ik ben zo chagrijnig dat ik helemaal geen zin heb om naar de supermarkt te gaan (maar ik moet wel helaas). Probeer mezelf al sinds 10 uur bij elkaar te rapen.

1 like

Ik snap ook niet dat nooit eerder naar boven is gekomen dat die auto al zo snel gevonden was.

Heb hier goede verhalen over gehoord. Weet niet of het bij iedereen helpt.

2 likes

Accepteren dat het er is en misschien een ademhaligsoefening?
Mij helpt: rustig door de neus in en dan rustig uitblazen alsof je kaarsjes uitblaast. Als je dat tien keer hebt gedaan voel je je misschien wat rustiger.
En anders concentreren op andere dingen. Wat heb je aan? Kun je voelen waar je op zit of hoe je staat? Wat hoor en zie je om je heen?
Sterkte!

2 likes

30

Ik dacht even dat @En_17_Anderen me nepte haha

15 likes

Ja

Als je op de computer zit en er met je muis overheen gaat wordt het geel

1 like