Wat je even kwijt wilt

Je mag een onderzoeksvraag niet met ja of nee beantwoorden!

@usernameerror wat eerder werd genoemd met ‘in hoeverre zijn ze tevreden over de koopzondag’ kan wel maar is nog vrij algemeen. Je kan ‘m specificeren naar de aspecten van de koopzondag wat je gaat meten.

2 likes

Waarom is alles zo duur. :slightly_frowning_face:

Ben net uit bed gesprongen omdat ik nog 40 stappen moest zetten voor 10.000 stappen. Heb door mijn slaapkamer van 15m2 gerend.

Nu kan ik rustig slapen.

32 likes

haha love the rock hoor :heart:

1 like

Ik heb gister die documentaire over orthorexia gezien maar kon me niet echt storen aan haar. Waarschijnlijk omdat ze met types als Fajah Lourens praatte en ik respect had voor hoe rustig ze bleef want holy fuck wat was zij gemeen. Over die vette pensen, luiheid en jaloezie.

Ik heb vandaag mijn eerste auto ooit gekocht :grinning:
Durf niet te zeggen welke want volgens mij worden ze amper verkocht hahaha
Een japanner in elk geval
Kan niet wachten tot ik hem krijg!!!

19 likes

Ik mis de oude bolletjesvla met chocoladebolletjes in plaats van die rare crunch die er tegenwoordig in zit.

4 likes

Moet wel even zeggen dat ik lichtgeraakt betreft dit onderwerp ben dus misschien vind jij het wel meevallen. Hoor graag wat je er van vond!

Oh wow, volgens mij heb ik gewoon even gefikst dat er geBBQt mag worden in het park (oude dierentuin). :sunglasses:

Ik heb het park een berichtje gestuurd met de vraag of ik mag BBQ-n daar… Die wisten het niet en gingen weer de gemeente vragen zeiden ze gisteren en nu staat er sinds vandaag een mededeling op de pagina van het park dat je er mag BBQ-n op een bepaalde locatie. Omg. :heart:

14 likes

Ohh ja wat een vreselijk mens die Fajah. Ik zat me ook echt te ergeren aan de dingen die ze zei

@Woodkid @lijnewiets Ja hallo, jullie zitten gewoon achter de laptop of telefoon met een dikke pens jaloers te wezen :pizza::rage::doughnut:

5 likes

Ik zou wel een soort full body reset ofzo willen. Voel me zo fucked up laatste tijd. Alles is naar klote m’n libido m’n concentratie m’n energie m’n motivatie m’n eetlust en eetgedrag m’n slaapritme gewoonweg ALLES. Heeft iemand zoiets wel eens gehad of ervaring mee?? Hoe kom je er uit en zijn er tips??

Leuk! Als anios of in opleiding? Of al seh-arts?

Heb een rustige nacht gehad en thuis in coma gelegen voor 8u, dus dat is prima. Nu gelukkig weer een rustige nacht tot zo ver.

ik voel me zo mega depressief. Wil me echt oprollen in m’n bed en er niet meer uitkomen vandaag.

Op alle vragen nee!! Maar het probleem is dat ik niet zoveel keuze heb. Ben aan het afstuderen en het is gewoon even volhouden. Voel me wel zon type die alles voor zich uitschuift “als ik 5 kilo lichter ben is alles beter” “als ik eenmaal afgestudeerd ben ga ik dingen anders aanpakken” maar damn afstuderen valt me echt heel zwaar

Vandaag of al langere tijd??

Nee ben er bekend mee haha. Laatste dagen alleen meer last van dan ‘normaal’.

Ik was veel te vroeg wakker na mijn avonddienst, maar mijn lijf weigert gewoon te slapen.

Wordt leuk op school vanmiddag jippie.

In hoeverre zijn de bezoekers van de koopzondag in X tevreden met betrekking tot A, B C?
En dan is A bijv parkeermogelijkheden oid?
(Of hoeft het niet zo specifiek te zijn?)

1 like

Ik vind het fucked up. En asociaal naar de andere forummers toe

:rofl:

12 likes

Ja ik ook, maar ik ging met zoekfunctie al m’n foto’s van mei door de jaren heen bekijken en mei is altijd een zware maand voor me… zal te maken hebben met de afsluiting van het schooljaar telkens. Heb jij enig idee waar het bij jou aan licht??

Edit: ik denk vooral de tweestrijd bij mij tussen leuke dingen doen want mooi weer/alles op alles zetten om schooljaar nog op de valreep redelijk fatsoenlijk af te sluiten/verjaardag van bepaald familielid