@Bunnyslippers veel plezier vandaag!
Waarom slaap ik niet uit
Veel plezier en geniet van de dag @Bunnyslippers. En natuurlijk ook veel plezier voor alle meiden van hier die op je bruiloft komen vandaag!
Haha artikel over Dotan.
Verhaal zal wel niet echt zijn neem ik aan
Ik heb gisteren een hele lange en drukke dag gehad en had me er echt op verheugd om tot 9:00 te slapen vandaag maar ik ben al sinds 5:50 wakker en ik ben nu zo moe maar heb wel genoeg te doen vandaag en eigenlijk het hele weekend zit volgeplandā¦
Echt heel naar dit
fijne dag!!! en alvast gefeliciteerd!
Echt he? Eindelijk weer een beetje geslapen.
Aw ik ben morgen jarig en mijn neefje van 2 logeert hier vannacht. Leuk wakker worden morgen kan ie me daarna meehelpen met taart bakken.
neee man de nieuwe rechter is veel leuker! hij kijkt schalks! mr visser is saai en degelijk. betrouwbaar, bah.
@jeg wil je haar een knuffel geven en hardop, waar andere mensen bij zijn hehehe, haar de groeten doen van Eenhoorn.
Nee gekkigheid, ik mis dr hier.
En een mooie en liefdevolle dag voor @Bunnyslippers ļø
Omg geniet van deze prachtige dag! <3
Gefeliciteerd
Ik keek vroeger naar De Draagmoeder. Barriga de aluguel. Zoān telenovela.
Dan was ik altijd gefascineerd door hoe het van Spaans verschilde en net moeilijker te volgen was. En door hoe ze JOAO uitspraken.
Lachen een keertje toen ik een Portugese sprak, toen kon ik dus vertellen dat ik wist wat draagmoeder is. Was ze best wel verbaasd dat ik die serie kende, best vaag ook om dat uit te zenden. Kon ze echt niet zoveel schelen, met die commerciele tv die toen begon.
Ik heb zo weinig herinneringen aan vroeger? Terwijl ik heel leuk en veilig op ben gegroeid. Ik kan me bijvoorbeeld bijna niks herinneren van mn basisschool periode. Terwijl mn vriendin (Die ik al sinds basisschool ken) zoveel weet nog. Als ze dan dingen vertelt komt het wel vaag boven. Zo gek. Maar ook bijvoorbeeld herinneringen aan vroeger thuis heb ik weinig. En omdat mn vader niet meer leeft vind ik dit zo jammer.
Het is echt echt echt met een paar seconden voorbij! Paracetamol is dan ook niet nodig. Ik vond gaatjes vervelender omdat je dan 2x moest ipv 1x. Veel succes!
Bedankt, goed idee. En succes met het laten zetten van piercing. Valt vast mee!
Het doet echt totaal geen pijn vond ik. Ik vond het niet eens vervelend En het is heel snel voorbij ja.
Ik moet/wil vandaag:
En ik ben gestrest?? Weet niet waarom. Ok ik ga zo beginnen!! Heb morgen overigens ook nog maar t is fijn als ik vandaag dit allemaal doe zodat ik morgen kan chillen. En vanavond lekker uit eten voor mān verjaardag en dan krijg ik cadeautjes jeeej
Mijn auto is kapot
Maar straks komt er een leenauto en ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd of het een mooie auto is
Ik was vroeg gaan slapen en daardoor vroeg wakker. En ik dacht ik ga alle klusjes gelijk doen, dus afwassen, de was, mn crunches/planks voor vandaag en het vuilnis. Echt zo relaxed, normaal kom ik nu uit bed gerold zoān beetje.
Want gisteravond was je even beroemd?