Er stond wel iets in het artikel dat het bedrag destijds bij de eerste aanmaning met de helft verhoogd werd en als je dan nog niet betaalde verdubbeld. Dus denk dat haar aangeraden is om eerst te betalen en daarna pas in beroep te gaan? Anders stapelt het zich helemaal snel op… Maar het blijft een raar verhaal.
haha haartriage, ik zie t wel werken
Vind t artikel super-tendentieus overkomen verder! Echt zo’n opbouw van een slachtoffer sympathiek neerzetten en dan hoe het grote boze overheidscomputermonster haar zomaar verschalkte. I dont’ buy it. Voor een groot gedeelte.
Jaahoor weer aangesproken door zo’n creep in hoog catharijne. Weet niet zeker of het mauro was want ik zei meteen NEE en liep stug door hahaha
Ik ben echt mezelf kwijt als ik gedronken heb. Ga helemaal los en alle aandacht van (interessante) mannen ga ik meteen op in… waarom ben ik zo makkelijk?
Ik voel mij echt rot, ik heb helemaal geen zin en motivatie meer om mijn best te doen voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ik maak echt ziek veel uren en de waardering is er gewoon niet. Nu had ik het bij een bepaalde opdracht niet super goed gedaan, maar ook niet echt heel slecht ofzo. MAar op dat moment zat ik gewoon niet lekker in mijn vel, wij hebben na de opdracht erover gesproken en op een schaal van 1 tot 10 zouden mij zeg maar een 7 geven, nou prima. Ik heof niet altijd een 8 of 9, maar ik had het prima gedaan maar kon beter.
Nu hebben wij een beoordelingssysteem waarin je kan zien wat jou beoordeling is ten opzichte van je collega’s. Eerst scoorde ik best hoog, laten we zeggen een 8,5 (dat was 3 maanden geleden) en nu zit ik zo rond de 6 wat best laag is. De meerderheid zit op de 7+, dus ik vind dit echt oneerlijk, vooral omdat deze score niet strookt met de feedback die ik steeds heb ontvangen. Dus daardoor maak ik ook op dat ze gewoon niet transparent zijn en mij gewoon de mes in mijn rug steken zeg maar.
Ik wil nu gewoon écht ECHT weg daar, maar ik ben dan zo bang dat het gras helemaal niet groener is bij een andere baan. Maar ik heb gewoon ZO geen zin om nog langer door te gaan met 50+ uren te werken, continue te reizen en dan zo bedankt worden. Ik heb ook maandag een tentamen, maar door deze shit kan ik totaal niet focussen. Daarnaast moet ik nog een rapport maken voor werk moet ook vandaag af het liefst, maar ik krijg gewoon niets gedaan.
Wie weet een fijne kapper in Amsterdam, alleen voor knippen
Ik vind Haarhemel fijn!
Haha. Toch zal t gemiddeld genomen wel goed voor je zijn om een huisarts als eega te hebben. Dus: trouw een systeembeheerder of een arts.
Omg er is een new girl aflevering waar ze naar newyork gaan en waar Jess de politie van brooklyn nine nine tegen komt.
heb je al gechat?
Er is ook een Brooklyn Nine Nine aflevering waarin Jake Jess tegen komt
aha ja
Ge wel dig

Mensen op blote voeten in de openbare ruimte (op straat, in de supermarkt, café)
Brrrrrrr. Ik weet niet precies waarom maar ik verdraag dat echt niet, gatverdamme. En ik zie ze steeds vaker
Haha waar woon jij??
Ik vroeg me af, of ik een piek zou zien in de grafiek die weergeeft hoeveel likes er in een bepaalde categorie posts zijn gegeven, op de datum dat dat meme-topic werd geopend.
Ik heb het niet teruggezocht maar zou kunnen. Je ziet wel duidelijk wanneer mensen grappige dingen hebben gepost:
edit: oh grapje, dat staat in Centraal Station, die memes. dan was het iets anders wat gewaardeerd werd.
als er nou nog even wat royals gaan trouwen ofzo…
Wat lijkt me dat verschrikkelijk! Hoe moet ik mij dat voorstellen? Na elke opdracht krijg je dus een cijfer en vervolgens kan je elkaars cijfers met elkaar vergelijken? Wat een hel lijkt mij dat. Wat dit betreft is het gras echt wel groener bij een ander bedrijf! (Bij mij dan )
M’n broertje (volwassen) zingt vaak twee liedjes die passen bij m’n naam en bij mama. Als hij dan mij ziet zitten als ik net binnen ben, begint hij: Gustaaaav, you don’t have to put on the red liiiiiggghttt. Bij mama is het dan natuurlijk mamaaa, I just killed a maaan. Net begon hij dus weer met mamaaaa (je weet wel, de manier waarop je mama zegt als je iets voor elkaar wilt krijgen) en m’n moeder heel droog erachter aan: I just killed a man. Ik moest even stiekem lachen. Ik koester deze momenten ook heel erg. Het voelt dan gewoon weer alsof we kinderen van onder de 10 zijn. Ik vind het ook gewoon zo leuk dat m’n broertje een serieus pakkenberoep heeft doordeweeks, maar dat hij in het weekend nog zo onbevlogen uit de hoek uit kan komen. <3
Haha, nee. Ik heet niet Roxanne, daarom typte ik er ook Gustav. Hahah. Maar m’n naam past mooi in die lettergrepen, zeg maar.