ik zag laatst iemand hardlopen op blote voeten, gewoon op asfalt? Dat lijkt me echt heel slecht voor je gewrichten
Wat goed, gefeliciteerd! Waarom ben je bang voor de reacties? Is het erg subjectief?
@Ishq Jouw werk klinkt echt als een verschrikkelijke plek! Ik zou zeker eens om me heen gaan kijken naar een betere plek. Zeker met de uren die jij er voor maakt.
Spannend!!! Ik zou ook echt 300x in mān broek schijten, maar wel super gaaf!
Ik had vandaag een moment met een vrouw die precies tegelijk met mij bij het postkantoor parkeerde en ook met een grote doos van de zala.ndo uitstapte. We keken elkaar echt even verbaasd aan en vervolgens kon ik mijn lach niet in houden op de een of andere manier. Was gewoon een raar moment.
Erge is dat ik de volledige bestelling heb terug gestuurd, er nu een pakket van weh.kamp staat te wachten, er nog een pakket van zala.ndo aankomt en de h en m. En ik heb geen geld maar ik moet en zal de perfecte outfit scoren nodeju.
Oh, was niet als antwoord bedoeld @Huismus
Aaah ja tuurlijk, ik meld me bij deze aan als trol
En ik zou er gewoon van uitgaan dat mensen dommer zijn dan jij en minder kennis hebben. Dus laat ze maar kletsen. En als ze er wel echt iets van afweten leer je er alleen maar van.
Ik zou wat doen met vrienden vanavond maar nu gaat dat last minute niet door, en ik ben echt blij lekker een avond niks doen en wijn drinken
Ja je krijgt een cijfer inderdaad. MAar voordat je die cijfer krijgt wordt eerst je performance besproken, zelfreflectie, wat ging er goed en wat zijn de verbeterpunten. Maar uit AL mijn gesprekken had ik hele goede feedback. Dus vanuit die vergelijking zie ik nu dat ik laag heb gescoord en dat komt total niet overeen met de feedback die ik heb ontvangen.
Dat is dus ook een shitte, je kan niet controleren of datgene wat er wordt besproken of dat ook echt zo ingevuld wordt. Maar ik vind het gewoon kut dat ik nu hierdoor de hele dag best wel in een dip zit terwijl ik dus een tentamen nog moet leren en een rapport moet typen.
Ja je hebt ook helemaal gelijk. Dat is misschien ook wel waarom het mij juist zo erg aangrijpt want als ik terug denk aan al die uren die ik heb gemaakt, 3 maanden lang hele tijd in het buitenland en hotels heb gezeten dan denk ik echt ja voor wat doe ik dat dan. Ik heb vanmiddag dus wel een beetje rond gekeken naar vacatures, maar vind dat proces eigenlijk ook best eng.
Solliciteren vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk en ja jezelf weer voorbereiden op afwijzingen enz. Maarja ik moet daar doorheen, weet ik ook wel maar vind dat niet zo makkelijk.
Dat je werk/performance wordt besproken tussen jou en je manager prima, maar ik vind vooral dat openbaar cijfers kunnen vergelijken met collegaās nogal⦠bijzonder. Ik las ook je reactie op @Huismus. Solliciteren lijkt mij serieus minder eng dan steeds openbaar een cijfer krijgen
Ik dook net mijn bed op om de rolluik open te doen (kan ik alleen vanaf mijn bed) en had niet door dat mijn raam open stond want het was donker. Godverdomme, bots ik met volle vaart op het ijzeren kozijn⦠wat een pijn en een mooie bult als resultaat.
Ik heb megaveel zin in Club Mate ineens, maar geen idee waar ik dat zo vandaan kan toveren!? Balen dit.
ik wil wel de internationale tak van je leger worden voor als de aanval uit Belgiƫ komt
Elke keer wanneer ik in Berlijn ben met de auto neem ik altijd zoān hele bak mee voor als ik een craving krijg thuis
@Diafragma Nog gelukt bij de zelfscan-AH? Ik ben nog chagrijniger geworden, het kassameisje was nieuw denk ik en ZOOOO sloom. En ze wist niet wat een witte kool was.
Misschien ligt het gewoon aan hormonale veranderingen in het algemeen?
Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven iemand op straat vloggen. Met een camera. In mijn dorpje.
Ik woon vlakbij een faculteit waar een studievereniging het wel verkoopt, maar dat is nu natuurlijk dicht