Wat je even kwijt wilt

Ik begin vandaag aan mijn nieuwe baan! Zo spannend jongens, mijn eerste grote mensen baan :joy:. En dat terwijl ik bijna 30 word :nerd_face:.

26 likes

Succes!!! :money_mouth_face:

1 like

wat ik zo fijn vind aan dit forum itt egf is dat het veel interactiever voelt en veel meer als een grote chat ipv een forum. op het egf dacht ik vaak ja om hier nou een post voor te schrijvenā€¦ en hier plaats ik meer. Beetje vergelijkbaar met wanneer stuur je iemand een appje vs wanneer ga je even zitten om een email te typen.
Heb het idee dat een appje meer gewoon 1 zin of iets kan zijn en een email een gestructureerde inhoud met inleiding kern slot afsluiting. op egf vond ik meer email sfeer en hier meer app sfeer. als jullie niet met me eens zijn of vinden dat ik te veel onsamenhangende dingen post dan graag dit bericht liken dan kan ik er rekening mee houden.
(misschien wordt dit mijn meest gelikete post ooit, dat zou erg confronterend zijn)

8 likes

Dan is het wachten tot je je macht misbruikt en hij verwijderd wordt :yum:

Nee mezelf kennende zal ik er binnenkort wel wat aan doen.

Ehm nee, want ik ga eigenlijk mijn postgedrag toch niet aanpassen denk ik. Tenzij ik ineens 160 likes krijg maarja volgens mij lezen niet veel mensen elke post in dit topic dus dan zou ik een eigen topic met deze poll moeten openen als ik iedereen wil bereiken en dat gaat te ver.
Ben blij met de herkenning in elk geval

1 like

Ik ga zometeen als een zwerver naar de uni, haar in een knot, geen make-up en een simpele outfit, omdat ik liever het forum aan het lezen ben dan klaar te gaan maken. Prioriteiten he.

9 likes

Ik heb morgen een bruiloft maar ik moet eerst nog even een Extreme Makeover ā€˜the Swanā€™ ondergaan omdat ik de hele week tentamenweek had en mezelf dan eerlijk gezegd nogal laat verslonzen. Het voelt wel altijd extra lekker om je weer mooi te maken als je er Ć©cht niet uit ziet. Een beetje zoals het gevoel dat je hebt na het schoonmaken van je huis als het Ć©cht een troep was, inplaats van het dagelijks bijhouden.

12 likes

Ik ga vandaag op mijn werk zeggen dat ik wat anders heb (laatste dag proeftijd) en ik vind het kapot spannend

7 likes

o oeps ik heb het gelikedā€¦ maar ik vond het juist leuk!

3 likes

haha jouw administratie, I like it

Ik had een beetje hetzelfde voor mezelf gecreeerd op egf eigenlijk weet je? toen ik eenmaal losgelaten had om altijd netjes te schrijven en gewoon los te gaan zonder hoofdletters etc. toen dacht ik ook wel eens, sms achtig meer, zo. ja sms, app.

1 like

ja maar is soms zon contrast met de uitgebreide en onderbouwde uiteenzettingen van andere forummers. dan voel ik me net zon klein kind dat aan de volwassenentafel dingen komt schreeuwen.

edit: jij schrijft toch altijd lange diepe posts met een inhoud huh of ik herinner me het verkeerd

2 likes

Ik vier zondag mn verjaardag in het park, komen 20 mensen of zo? Wat mis ik qua hapjes? Ik was niet van plan echt avondeten te fixen (feestje vanaf 15:00, als mensen willen blijven hangen bestellen ze maar pizza ofzo :p). Twijfelde of ik mn BBQ mee wilde nemen maar wilde eigenlijk niet te veel sjouwen.

Dus wat is makkelijk, kost niet te veel sjouw werk of voorbereiding? En niet per se gekoeld is ook een plus

3 likes

beetje zo?

1 like

nouuuuuā€¦ soms. maar niet van die opstellen hoor. maar doe wel dwangmatig bijdehand, daar laat het zich ook mee verwarren.

1 like

Maar het is dom om aan de vorm conclusies te trekken over de inhoud he. Net als met goed spellen, dat boeit ook niet alles.

1 like

Zat net in de bus en ik vraag me serieus af wie er ooit heeft bedacht om de deuren naar binnen open te laten gaan??? Het was mega druk en bij iedere halte werd iedereen massaal nog verder de bus ingeduwd omdat die deuren naar binnen open gingen. Was eigenlijk wel hilarisch want ik had een goeie zitplek en ik zag alles gebeuren hahaha maar toch, is toch niet handig :face_with_monocle:

ja maar toch reken ik daar anderen (in formele context dan toch) wel op af. ik maak geen spelfouten hoop ik maar doe niet aan hoofdletters en logische opbouw. moet ik me daar schuldig over voelen??? trekken mensen conclusies op basis van mijn typgedrag over de inhoud??? hebben mijn posts uberhaubt inhoud??? en maakt me het dan iets uit wat anderen vinden??? ZOVEEL VRAGEN

1 like

Ik weet niet wat je nu al doet natuurlijk, maar misschien is het prettig om dagelijks een beetje beweging in te passen in je schema? Gewoon wat je makkelijk kan doen, wandeling maken of stukje fietsen ofzo. Dan kan je eventueel ook je gedachten een beetje rustig krijgen, je kan toch niet altijd productief aan je afstudeergedoe bezig zijn.

ja dat doe ik al!! het probleem is vooral dat ik NOOIT productief aan afstudeergedoe bezig ben en daar krijg ik stress van. nu weer een vodje inleveren en mailbox een week lang niet durven openen.