Godverredomme, kom ik thuis ligt de WiFi er nog af. Echt belachelijk, dit hoort bij in de prijs. Sjeezus. Gelukkig heb ik gister nog de docu (volgens mij nieuwe) van Amy Winehouse, Iverson, mean girls 1 en 2 via het lievelingsfilmtopic hier, de GVR , een paar afleveringen van la casa de papel (helaas vind ik dit niet zo leuk en eentonig ) en een of andere aflevering van Explained gedownload. IK WIL GEWOON INTERNET. Mn hele data gaat zo naar de loten. Misschien maar snel die Robinmobile Sim opzoeken. Whee
Een bekende?
Nee niet eens (denk ik hahaha)
Ik ben onderweg naar een bruiloft en ik vind het zo eng, haha. En ik heb een jaren vijftig jurk aan met enorme rok, dus iedereen kijkt naar me.
Wo mijn forumstop duurde kort.
Nee heb geen idee. Ben ook wel benieuwd eigenlijk of het op YouTube staat haha.
Jaa bespreken vind ik ook normaal! Vind het alleen niet kunnen dat datgene wat ze in mijn gezicht zeggen niet overeenkomt met wat ze invullen!
Maar klopt, dat vergelijken is ook nieuw. Voorheen werd het ook vergeleken maar zagen alleen de managers het. Maar goed, doordat ze het openbaar hebben gemaakt weet ik nu in ieder geval wel dat het tijd is voor mij om weg te gaan uit zo’n achterbakse omgeving…
Ja de frustratie zit hier hoog.
Ik had mijn haar rosé goud geverfd, maar het stond HEEL lelijk. Nu heb ik er al 2x een pakje bruin overheen gedaan, maar die oranje gloed blijft terugkomen en ik wil niet naar de kapper ermee, want dat is duur
Ja, zoiets zal het wel zijn dan inderdaad!
Snap ik! Hopelijk vind je snel een baan waar je happy bent
@Jeg, ik vind het erg om te horen van Marbella. Ik hoop dat ze misschien weer terug wil komen voor misschien wat virtuele steun. Zeg haar maar dat ik aan haar denk.
@Ishq jeetje dat vergelijken van scores met die van collega’s doet me echt denken aan The Circle
Ik ben theo maassen aan het kijken en ik vind het echt grappiger dan zou moeten
Stach verkoopt het!
Ugggh, ik heb zo een activiteit en borrel en normaal ben ik daar altijd voor te porren. Maar heb nu zoveel zin om in m’n eentje te Netflixen en het huis niet uit te gaan.
Ik denk dat het tijd wordt om wat vaker een momentje voor mezelf te gaan plannen…
Ben voor de tigste keer aan Doctor Who begonnen. Ben nu bij één van mijn favoriete afleveringen met mijn twee grote liefdes: Doctor Who en Agatha Christie
huh? welke aflevering is dit? Ben ook groot van beide, love Poirot en 11
Ik heb heel asociaal een berichtje gestuurd naar een cafeetje of ik mag komen filmen op mn portfolio uit te breiden EN HET MAG!
Ik maak interviews trouwens. Stelt niks voor, maar wel heeeel leuk.
Ik heb de uitslag van mijn uitstrijkje terug en dat is pap 1 dus ik ben blij