Wat je even kwijt wilt

Succes met vertellen

Wijn (grapje)
Wraps met zalm, roomkaas en rucola,
kaasstengels

2 likes

Maar je hebt al roomsoesjes mét vlaggetjes!

Wraps maken en dan doorsnijden? Of een bladerdeeghapje. Stukje kaas/worst (maar dat gaat zo “zweten”) voor het verjaardagsidee. Haring op een stukje roggebrood, gevulde eieren, rolletje met monchou, capreseprikkertje, fruitspies, hartige minimuffins, pizzarolletjes, knoflookgarnalen (kant en klaar). Omg nu wil ik alle hapjes x100

3 likes

Haha ja ik dacht de roomsoesjes ter vervanging van taart :grin: goeie ideetjes, al noem je ook ideeën die ik echt heel ingewikkeld vind klinken haha. Ik zoek het wat simpeler of kant en klaar :stuck_out_tongue:

Durf te vragen:
Ik moet even een radio kopen voor in mijn ‘nieuwe’ auto want die erin zit komt uit de vorige eeuw en doet het niet.
Maakt het uit wat voor radio? Het geluid ligt toch aan de speakers van de auto? Je hebt radio’s van 60 euro en van 130 euro dus …
Ik wil gewoon een auxkabel en dat is het. Haha.

Hallo zeggen.
Als je je naam eer aan doet, had je dit allemaal al doordacht. :stuck_out_tongue:

Of ga opeens in Spaans praten!!

3 likes

Wie dan wat dan

Deze meid vond het een goed idee om om 9 uur te gaan slapen maar ben nu een beetje gebroken.

1 like

@tuula een grote schaal pastasalade?

Edit: of iets anders wat meer echt “eten” is i.p.v. hapjes. Andere salade kan ook. Mijn succesrecept: twee blikken kikkerewrten van 400 gram met een hele pot semi zongedroogde tomaten een zak rucola en stuk of 10 trostomaten in 8 partjes gesneden bij elkaar in een bak. Kan prima lauw gegeten worden en heeft veel smaak door de zongedroogde tomaten en rucola, bite door de kikkerewrten en fris door de gewone tomaten. Ik doe er zelf altijd nog zout bij trouwens maar ik doe zout op alles. Voordelen aan deze salade: je hoeft alleen tomaten te snijden voor de rest is de bereiding: husselen. En veel mensen lusten het en de kleuren zijn mooi.

9 likes

Hallo zeggen!! Echt leuk. Ik wil ook forummers in het wild spotten.

2 likes

Sinds ik ben begonnen met de pil zweet ik zo erg en snel holy shit. Denk dat ik nog een maand de pil aan kijk en anders toch maar aan de spiraal ga

Pasteitjes?

Iemand hier had het een paar dagen geleden over Tarot lezer Elisa Jane op YouTube dus besloot om ook een aantal video’s te kijken en het is zoooo eng hoe alles klopt :scream: Heel bizar.

4 likes

joee, heb mij toch maar weer aangemeld.

10 likes

Ik wil een nieuwe naam!!! en een nieuwe avatar.

Misschien moet ik dit in etappes doen. Eerst mn naam veranderen en later mn avatar?

Alleen ben ik ook gehecht aan deze :frowning:
maar ik wil ook een nieuwe :frowning:

misschien moet ik een nieuw account ernaast openen voor mijn andere persoonlijkheid?

OMG ik weet nu hoe 16-accountsmeisje is ontstaan! Ze hield gewoon van veel namen

8 likes

Haha ja ik wil dit ook! Alleen durf ik toch geen hallo te zeggen :frowning:

Ik heb echt een m e g a zelfbruiner vlek op m’n buik :roll_eyes: Dit is mij nog nooit gebeurd met de zelfbruiner van Dove, nu heb ik die van 't Kruidvat gebruikt.

:-1:

Ik ruik zo lekker vandaag. :heart_eyes:

3 likes

Oh apart, ik had het juist andersom… Toen ik een tijdje stopte met de pil zweette ik meer en stonk het veel erger. Nu weer begonnen en het is weer veel minder! Hoop dat het bij jou ook bijtrekt…

1 like

Ugh, ik heb zoo geen motivatie om iets te doen vandaag. Pff, ben al de hele week zo suffig. Maar moet vandaag écht wat verslagen afmaken. :slightly_frowning_face: