Wat je even kwijt wilt

Ik moet vanmiddag een hele hoge trap af ( en later weer op) maar dat is een trap waar je door heen kunt kijken… ben nu al bang

Ik ga er een ander karakter van maken. Hoewel ik wel een Star Wars fan ben, ben ik geen grote solo-fan maar deze kan ik dan lekker cheap veranderen in de frontman van deze band: https://i.redditmedia.com/lTnhhFcFIq6CdyBIM_BuzuBa4Cw_CUPIg_TI0iAp6_0.jpg?w=384&s=3136141c15275c7177cd04e10518053e :smiley:

1 like

Oja joh! Werkt ook op mobiel (tenminste; test) oke dit vind ik het chillst

Test

Hey ja dit werkt

Random quote verder niet relevant

Wat een snufjes toch

1 like

Ik heb in plaats van bepaalde olie om te koken vlierbloesemsiroop in de pan gegooid.:frowning:

4 likes

OMG Mijn eerste post hier! Moet nog even mijn profielfotootje overhevelen wel.

5 likes

Ik logeer via airbnb in een appartementje en nou kwam ik 's avonds rond 23 uur terug en dat hele trappenhuis was donker, dus ik dacht een lichtknopje gevonden te hebben, bleek dat een deurbel :roll_eyes: Snel naar een verdieping hoger gerend en nu dacht ik echt de lichtknop gevonden te hebben. Je raadt het al…
:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: Sorry mensen!!

Zeg nou zelf

21 likes

Ik ben vooral benieuwd hoe de lichtknop er dan wel uitziet :sweat_smile:

3 likes

@littlenumbers Is dat in Italië?

1 like

34 likes

OMG OMG OMG OMG OMG OMG LIEFDE

6 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nee is in spanje!

@Linus omg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like


Lol ik wou een lieve foto van mijn kat maken

17 likes

Nu is het een lieve foto van je fietsenrek :wink:

4 likes

Ik voel me alleen en mn concentratie is ruk terwijl ik iets ECHTECHTECHT vandaag moet afmaken voor mn studie maar ik doe helemaal niks en dat is dom

Haha ze begon me aan te vallen dus beter dan dit ging hem niet worden.

Nog 10 minuten tot ik mn cider (hopelijk) koud is. Wat een hel

Ik ben in de tuin van mn studentencomplex omdat ik rustig in de zon ongestoord wil gaan studeren. Maar 2 personen zijn al een half uur met slechte rapmuziek die veel te hard staat bezig met een fotoshoot voor hun i guess instagram en ik heb echt nog nooit zoiets achterlijks gezien.

6 likes